Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@22:08:21 GMT

۳ امتیاز خارج از خانه آلکمار با گل جهانبخش

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۶۷۲۰

۳ امتیاز خارج از خانه آلکمار با گل جهانبخش

تیم آلکمار هلند در بازی خارج از خانه هفته بیست‌وششم اردویژه هلند با گل بال ایرانی اش به پیروزی دست یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، امشب (شنبه) تیم آلکمار میهمان اکسلسیور بود و با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبانش گذشت. گل اول آلکمار روی اشتباه بازیکن حریف حاصل شد و علیرضا جهانبخش نیز در دقیقه ۴۴ گل دوم این تیم را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها گل تیم اکسلسیور نیز در دقیقه ۶۴ حاصل شد.علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی ۹۰ دقیقه در ترکیب آلکمار برابر اکسلسیور بازی کرد.

در جدول رد‌ه‌بندی اردویژه هلند تیم آلکمار با ۵۶ امتیاز پس از تیم‌های آیندهوون (۶۸) و آژاکس آمستردام (۵۸) سوم است.در ادامه دیدارهای امشب هفته بیست‌وششم اردویژه هلند تیم هیرنوین با بهره‌مندی از رضا قوچان‌نژاد، ملی‌پوش ایرانی به مصاف ویلم می‌رود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز موج جدید مهاجرت خلبانان ایرانی

تین نیوز ز. حبیبی :

با پایان همه گیری کرونا و به تبع آن کاهش محدودیت ناشی از آن، سفرهای هوایی روند رو به رشد خود را دوباره شروع کردند و طی اعلام سازمان جهانی هواپیمایی این روند در سال ۲۰۲۴ به بیش از دوران قبل از همه گیری باز خواهد گشت، از این رو بسیاری از شرکت های هوایی برنامه های توسعه ناوگان خود را از سرگرفته اند.

از آنجا که کشورهای منطقه غرب آسیا همواره در زمینه توسعه ناوگان هوایی خود پیشرو بوده اند پیش بینی می شود به زودی این منطقه با کمبود شدید در نیروی کار متخصص به ویژه خلبان مواجه شود.

از طرفی ایرلاین های خارجی تمایلی برای جذب خلبان هایی با ساعت پروازی پایین ندارند و غالبا به دنبال افرادی هستند که ساعت پروازی بالایی دارند و در شرکت های هواپیمایی مشغول به پرواز هستند. در واقع خلبان هایی به خارج از کشور مهاجرت می کنند دارای سابقه و تجربه پروازی بالایی می باشند.

بسیاری از خلبانان ایرانی قبل از دوران همه گیری و به واسطه افزایش قیمت ارز( ۱۰-۱۳ هزار تومان در سال ۹۷) که با در نظر گرفتن میانگین حقوق ۱۰-۱۴ هزار دلاری در شرکت های هوایی خارج از کشور بیش از ده برابر میانگین حقوق داخل کشور را به خلبانان پرداخت می کردند تصمیم به مهاجرت و فعالیت در خارج از کشور گرفتند.

اکنون با توجه به افزایش شدید نرخ ارز در سال های اخیر و به تبع آن کاهش شدید ارزش پول ملی اختلاف دریافتی خلبانان داخل و خارج از کشور فاصله معنا داری پیدا کرده است به طور یقین روند مهاجرت خلبانان در آینده نزدیک شتاب خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • توقف خارج از خانه ملوان و فولاد/نساجی از سد ذوب‌آهن گذشت
  • آغاز موج جدید مهاجرت خلبانان ایرانی
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس
  • طرح پیراهن خارج از خانه آرسنال برای فصل 25-2024 لو رفت / عکس
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش