Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-06@16:33:47 GMT

مجری برنامه تحویل سال شبکه یک معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۶۷۳۷

سید علی ضیا با اجرای ویژه‌برنامه «یکِ یک» برای چهارمین بار تحویل سال مهمان خانه‌های مردم خواهد بود.به گزارش بلاغ، سید علی ضیا با اجرای ویژه‌برنامه «یکِ یک» برای چهارمین بار تحویل سال مهمان خانه‌های مردم خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی «یکِ یک»، علی ضیا که نخستین بار در نوروز ۹۲ اجرای ویژه‌برنامه تحویل سال را در شبکه سه سیما تجربه کرد، در سال‌های ۹۴ و ۹۵ نیز مجری برنامه‌های تحویل سال شبکه یک سیما با نام‌های «اینجا آینده» و «یکِ یک» بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



البته او در تحویل سال ۹۳ نیز به عنوان یکی از سه مجری برتر ۲۰ سال اخیر شبکه سه در نظرسنجی برنامه «سه ستاره» انتخاب و در قاب تلویزیون ظاهر شد.

برنامه تحویل سال از شنبه (۲۶ اسفند ماه) روی آنتن می‌رود و در روز تحویل سال نیز چندین ساعت از جدول پخش شبکه یک را به خود اختصاص خواهد داد.

همچنین ضیا که به دلیل لارنژیت حاد دوشنبه تا چهارشنبه هفته گذشته قادر به اجرای «فرمول یک» نبود، از امروز اجرای این برنامه را نیز با بهبودی نسبی پی خواهد گرفت. کد مطلب: 353228 مرجع : فردا 

از دپوی 500 هزار تن برنج در شالیکوبی‌های مازندران تا قبضه برنج‌فروشی‌ها توسط مافیای واردات

مردمی که احساس می‌کنند دیده نمی‌شوند/ محله شهید آهنگر میاندورود نیازمند توجه مسئولان

تحقق شعار «غذای سالم، زندگی سالم» با تولید محصولات ارگانیک/ رونق کشاورزی بدون کود شیمیایی

تحویل 50 واحد مسکونی تعهد مازندران در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تا اردیبهشت 97/ کانکس روستاها تامین شده است

4 بانده شدن محور سوادکوه و دغدغه‌های فنی آن

تلاش برای نابودی کانون بدبختی‌های کشور

    مجری برنامه تحویل سال شبکه یک معرفی شد الناز شاکردوست بازیگر فیلم نرگس آبیار شد خداحافظی احتمالی هومن سیدی از بازیگری! ساخت «مایه گوزل» در ترکمن صحرا آقای بازیگر: با قلقلی به سینما می‌رویم فعالیت رسمی شبکه ایران کالا آغاز شد تهیه کننده سینما:حوزه اکران دست رانت خوران سینماست تهیه کننده سینما: فیلمی که شوخی جنسی دارد، خوب اکران می‌شود هارون یشایایی: مهمترین مشکل سینمای ایران، اکران است شوخی وزیر ارتباطات با ماجرای عاشق شدن مدیری بهترین بازیگر مرد جشنواره گلدن گلوبال یک ایرانی شد معماری‌های ایرانی جاذبه گردشگری دبی شد! بودجه‌هایی که صرف آموزش علم سکولار می‌شود آقای بازیگر از اولین تجربه مجری گری خود چه گفت؟ دیکتاتوری آزاداندیشان هنر در برابر یک انتقاد ساده!/ تلنگر رهبری به سست‌پیمان‌های مغلوب‌دنیاشده/ مسیر جدید سلبریتی‌های ایرانی؛ دیده شدن حتی با دروغ! مهنازافشار ممنوع‌التصویر شد! بازیگر «جومونگ» و سه قلوهایش آیت الله جوادی آملی: تولید و اشتغال با ربا ممکن نیست ۲۵۰ دانشمند برتر دنیا به شیراز می‌آیند صدور روادید اربعین الکترونیکی شد  

پروانه معصومی: می‌خواستند در خیابان کتکم بزنند

نظر خانم بازیگر درباره حضور سلبریتی‌ها در تئاتر

توصیه رهبر انقلاب به ساخت فیلمی درباره زندگی سردار سلیمانی

توجه ویژه امام خمینی به مسائل فرهنگی

حجاج چگونه در کاروان‌های حج ۹۷ ثبت نام کنند؟

آقای بازیگر از اولین تجربه مجری گری خود چه گفت؟

حاشیه سازی «سریالی» برای رسانه ملی را تمام کنید

اعترافات شهرام مکری در مورد همجنسبازانه بودن فیلم هجوم!

ادعای تقلبی مانی حقیقی!

توصیه رهبر انقلاب به ساخت چند فیلم مانند «به وقت شام»

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی

سریال «لالایی» به کارگردانی احمدعلی درویش‌پور و با بازی داریوش فرضیایی (عمو پورنگ)، این روز‌ها آخرین مراحل تصویربرداری را در تهران می‌گذراند. این سریال که قرار است امسال در یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود تا آخر اردیبهشت ماه تولید خود را به پایان می‌رساند.

سریال «لالایی» با نقش‌آفرینی فرضیایی، متفاوت از آثاری است که تاکنون از او به عنوان شخصیت عمو پورنگ دیده شده است.

این روز‌ها سریال‌هایی در راه تلویزیون هستند و در عین حال برخی از هنرمندان پیشکسوت تلویزیون هم با اثری جدید، در نمایش‌خانگی حضور دارند، اما سریالی دیگر که تلویزیونی‌های قدیم به سمتِ آن رفته‌اند یک سریال فانتزی در حوزه کودک و نوجوان است که برای نخستین بار فرضیایی یا همان عمو پورنگ در برنامه تحویل سال یک خبر کوتاهی از آن داد.

سریال «لالایی» قرار است با بازی او بعد از مدت‌ها غیبت و البته فضایی متفاوت از یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود.

منبع: ایرنا

tags # شبکه نمایش خانگی ، عمو پورنگ سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • فیلم| ادعای مضحک مجری BBC و واکنش مهمان برنامه
  • ادعای مضحک مجری بی بی سی درباره تظاهرات دانشجویان آمریکایی در پخش زنده | واکنش کارشناس برنامه را ببینید | ویدئو
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • اجرای همخوانی قرآن در بناهای تاریخی قزوین
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • ببینید/دفاع جانانه مجری شبکه نروژی از مردم فلسطین
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • اجرای جان باختن پدیده کنکور در ویلای شخصی