Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار جزایری گفت: شرط مذاکره درباره موشک‌های ایرانی، نابودی سلاح‌های هسته‌ای و موشک‌های برد بلند آمریکا و اروپاست.به گزارش بلاغ، سردار سیدمسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در واکنش به صحبت‌های مقامات آمریکا و بعضی کشورهای اروپایی اظهار داشت: آنچه آمریکائی‌ها از سر استیصال در خصوص محدودسازی توان موشکی جمهوری اسلامی ایران می‌گویند، آرزوهای دست نیافتنی آمریکائی‌ها و ناشی از ناکامی‌ها و شکست‌های منطقه‌ای آنها به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چنانچه قرار بود ارتقاء توان دفاعی کشورمان تحت تأثیر برخی مذاکرات و مراودات سیاسی و دیپلماسی واقع شود، امروز در وضعیتی نبودیم که تا این حد آمریکا در برابر ایران در موضع ضعف قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

سردار جزایری: آینده از آنِ نُجَباء و نُجَباءها است واکنش سردارجزایری به شایعه مذاکرات موشکی

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه تأکید کرد: شرط مذاکره درباره موشک‌های ایران، نابودی سلاح‌های هسته‌ای و موشک‌های برد بلند آمریکا و اروپاست.

وی افزود: شکست‌های آمریکا زمانی در منطقه فروکش خواهد کرد که شیطان بزرگ از حضور در غرب آسیا خداحافظی کند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنانش در مورد رژیم صهیونیستی و غاصب اسرائیل گفت: از نظر جمهوری اسلامی ایران، اسرائیل به عنوان غاصب سرزمین فلسطین و قدس شریف، نامشروع و غیرقانونی است که دوران اضمحلال و نابودی را طی می‌کند و در همه عرصه‌ها از جمله ورزشی، این اصل غیر قابل تغییر وجود دارد.

کد مطلب: 353233 مرجع : فارس 

از دپوی 500 هزار تن برنج در شالیکوبی‌های مازندران تا قبضه برنج‌فروشی‌ها توسط مافیای واردات

مردمی که احساس می‌کنند دیده نمی‌شوند/ محله شهید آهنگر میاندورود نیازمند توجه مسئولان

تحقق شعار «غذای سالم، زندگی سالم» با تولید محصولات ارگانیک/ رونق کشاورزی بدون کود شیمیایی

تحویل 50 واحد مسکونی تعهد مازندران در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تا اردیبهشت 97/ کانکس روستاها تامین شده است

4 بانده شدن محور سوادکوه و دغدغه‌های فنی آن

تلاش برای نابودی کانون بدبختی‌های کشور

    خبر تلویزیون فرانسه از سفر «ماکرون» به تهران شرط مذاکره درباره موشک‌های ایرانی نابودی سلاح‌های هسته‌ای و موشک‌های برد بلند آمریکا و اروپاست دیدار معاون وزیر خارجه ژاپن با ظریف انتشار تکالیف استانداران در تحقق گفتگوی سیاسی درخواست دولت کره برای کمتر کار کردن شهروندان! جهانگیری ۳ مصوبه هیات وزیران را ابلاغ کرد بررسی مدرک تحصیلی برادر رئیس جمهور به کجا رسید؟ وقتی آیت الله خامنه‌ای برای پدرش هم پارتی‌بازی نمی‌کند تکذیب نظر مثبت آیت الله مکارم درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها روایت آیت‌الله‌ مومن از انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری انقلاب تاوان سنگین سیاست خارجی بن سلمان سرلشکر جعفری: «بسیج» قرآن و عمل به آن را احیا کرد پاسخی برای آقای کروبی پیشنهاد مهدی محمدی درباره طرح «اعاده اموال نامشروع» گزارش روزنامه اسرائیلی از ترور سیدحسن‌نصرالله احمد توکلی: طرح اعاده اموال نامشروع مطالبه جدی مردم است بازی سیاسی اصلاح‌طلبان با شایعه استعفای فرهاد رهبر پوتین از آمریکا مدرک خواست ایلدریم: امروز در عفرین، فردا در جای دیگری خواهیم بود! ایرادات شورای نگهبان درباره بودجه ۹۷ بررسی شد  

سال 97 همه یارانه خواهند گرفت جز کسانی که عدم نیازشان محرز است

شهادت، مرگ حسابگرانه و معامله‌ای پر سود با خداوند است

زاکانی: دشمن به دنبال ترویج نیازهای کاذب است

ارتش یمن مقر نیروهای عربستان را در جیزان هدف قرار داد

ترامپ: سازمان تجارت جهانی یک فاجعه است!

رایگان شدن آب، برق و گاز مدارس در بودجه ۹۷

اولویت‌های توسعه فضای مجازی در سال ۹۷ بررسی شد

محورهای سفر مجدد حریری به عربستان

سوریه خواستار انحلال ائتلاف آمریکا شد

دولت یازدهم و دوازدهم؛ بهشت جاسوسی و شبکه‌سازی

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۶۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم

آفتاب‌‌نیوز :

خلیل الحیه در مصاحبه‌ای که روز چهارشنبه با این خبرگزاری در استانبول انجام داده همچنین تاکید کرد که حماس آمادگی دارد به سازمان آزادی‌بخش فلسطین بپیوندد تا یک دولت واحد برای غزه و کرانه باختری تشکیل شود.

این اظهارات مقام ارشد حماس می‌تواند امتیاز قابل توجهی برای اسرائیل به شمار رود چرا که این گروه فلسطینی همواره تاکید کرده که مبارزه خود را تا زمان نابودی اسرائیل ادامه خواهد داد. الحیه که از مقام‌های بلندپایه حماس به شمار می‌رود که در مذاکرات برای آتش بس و تبادل گروگان‌ها حضور داشته در این مدت گاهی لحن تند و مخالف و گاهی هم بیان آشتی‌جویانه‌ای داشته است.

او در بخش دیگری از این مصاحبه تاکید کرد که «حماس آمادگی دارد حدود کشور فلسطینی را بر اساس قطعنامه‌های بین‌المللی که تاکید دارد باید در امتداد مرز‌های پیش از جنگ ۱۹۶۷ تشکیل شود، بپذیرد.»

او در خصوص اینکه اگر چنین اتفاقی بیفتد چه سرنوشتی در انتظار حماس خواهد بود گفت: «آن‌وقت شاخه نظامی ما منحل می‌شود. تجربیات افرادی که با اشغالگران جنگیدند چه شده است؟ وقتی به استقلال رسیدند و حقوق خود را کسب کردند به احزاب سیاسی تبدیل شدند و نیرو‌های مبارز هم به ارتش ملی پیوسته‌اند.»

الحیه نگفت که آیا استقبال آشکار او از راه حل دو دولتی به منزله پایان دادن به درگیری فلسطین با اسرائیل است یا گامی موقت به سوی هدف اعلام شده این گروه برای نابودی اسرائیل.

تشکیلات خودگردان فلسطین امیدوار است که یک کشور مستقل در کرانه باختری، اورشلیم شرقی و غزه ایجاد کند، مناطقی که اسرائیل در جنگ ۱۹۶۷ در خاورمیانه تصرف کرد. در حالی که جامعه بین المللی به شدت از چنین راه حل دو دولتی حمایت می‌کند، دولت تندرو بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، آن را رد می‌کند.

اسرائیل می‌گوید که از زمان آغاز جنگ، اکثر گردان‌های اولیه حماس را منهدم کرده است، اما چهار گردان باقی‌مانده در رفح مخفی شده‌اند. اسرائیل استدلال می‌کند که حمله به رفح برای پیروزی بر حماس ضروری است.

الحیه، اما می‌گوید که چنین حمله‌ای نمی‌تواند به نابودی حماس بینجامد. او گفت که تماس‌ها بین رهبری سیاسی خارج و رهبری نظامی در غزه بدون وقفه در جریان است و تماس‌ها، تصمیم‌گیری‌ها و جهت‌گیری‌ها با مشورت بین دو گروه انجام می‌شود.

جنگ غزه نزدیک به هفت ماه طول کشیده و مذاکرات آتش بس متوقف شده است.

منبع: یورونیوز

دیگر خبرها

  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است | در دکترین ما سلاح هسته‌ای وجود ندارد
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است/ در دکترین ما دسترسی به سلاح هسته ای وجود ندارد
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • کل غزه را نابود کنید | از حالا به بعد باید با موشک و بمب با حماس صحبت کنیم
  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می‌کنیم
  • حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان
  • از ساخت بمب اتم توسط ایرانی‌ها ناراحتید؟ این بمب گوارای وجودشان
  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می کنیم