Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-02@17:14:59 GMT

فروش سینمای ایران رکورد زد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۶۸۶۵

سینمای ایران با ۱۱ درصد رشد فروش نسبت به سال ۱۳۹۵ توانست رکورد جدیدی را در زمینه فروش از خود به جای بگذارد.به گزارش بلاغ، سینمای ایران با فروشی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان تا پایان بهمن ماه ۹۶ توانست رکورد بیشترین فروش در تاریخ خود را ثبت کند. براساس این گزارش، تا پایان سال ۹۵ سینمای ایران به مجموع فروش ۱۵۷ میلیارد تومان دست یافت در حالیکه تا پایان بهمن ماه ۹۶ و در ۱۱ ماه توانست رقمی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان را در گیشه به ثبت برساند تا بدین ترتیب فروش کلی تاریخ سینمای ایران در یک سال جابجا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سینمای ایران در ۱۱ ماه سال ۹۶، على رغم افت ۸ درصدی مخاطب نسبت به سال ۹۵ در مجموع ۱۱ درصد رشد فروش را تجربه کرده است.

گزارش کامل وضعیت اکران سینمای ایران در سال ۹۶ بزودی منتشر خواهد شد. کد مطلب: 353246 مرجع : ایسنا 

از دپوی 500 هزار تن برنج در شالیکوبی‌های مازندران تا قبضه برنج‌فروشی‌ها توسط مافیای واردات

مردمی که احساس می‌کنند دیده نمی‌شوند/ محله شهید آهنگر میاندورود نیازمند توجه مسئولان

تحقق شعار «غذای سالم، زندگی سالم» با تولید محصولات ارگانیک/ رونق کشاورزی بدون کود شیمیایی

تحویل 50 واحد مسکونی تعهد مازندران در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تا اردیبهشت 97/ کانکس روستاها تامین شده است

4 بانده شدن محور سوادکوه و دغدغه‌های فنی آن

تلاش برای نابودی کانون بدبختی‌های کشور

    سریال «ستارخان» با هزینه شخصی تولید شد فروش سینمای ایران رکورد زد پخش زنده برنامه «من و شما» متوقف شد! هادی حجازی‌فر بازیگر سریال «ممنوعه» شد بازگشت دو چهره جنجالی به مراسم اسکار مجری برنامه تحویل سال شبکه یک معرفی شد الناز شاکردوست بازیگر فیلم نرگس آبیار شد خداحافظی احتمالی هومن سیدی از بازیگری! ساخت «مایه گوزل» در ترکمن صحرا آقای بازیگر: با قلقلی به سینما می‌رویم فعالیت رسمی شبکه ایران کالا آغاز شد تهیه کننده سینما:حوزه اکران دست رانت خوران سینماست تهیه کننده سینما: فیلمی که شوخی جنسی دارد، خوب اکران می‌شود هارون یشایایی: مهمترین مشکل سینمای ایران، اکران است شوخی وزیر ارتباطات با ماجرای عاشق شدن مدیری بهترین بازیگر مرد جشنواره گلدن گلوبال یک ایرانی شد معماری‌های ایرانی جاذبه گردشگری دبی شد! بودجه‌هایی که صرف آموزش علم سکولار می‌شود آقای بازیگر از اولین تجربه مجری گری خود چه گفت؟ دیکتاتوری آزاداندیشان هنر در برابر یک انتقاد ساده!/ تلنگر رهبری به سست‌پیمان‌های مغلوب‌دنیاشده/ مسیر جدید سلبریتی‌های ایرانی؛ دیده شدن حتی با دروغ!  

پروانه معصومی: می‌خواستند در خیابان کتکم بزنند

نظر خانم بازیگر درباره حضور سلبریتی‌ها در تئاتر

توصیه رهبر انقلاب به ساخت فیلمی درباره زندگی سردار سلیمانی

توجه ویژه امام خمینی به مسائل فرهنگی

حجاج چگونه در کاروان‌های حج ۹۷ ثبت نام کنند؟

آقای بازیگر از اولین تجربه مجری گری خود چه گفت؟

اعترافات شهرام مکری در مورد همجنسبازانه بودن فیلم هجوم!

ادعای تقلبی مانی حقیقی!

توصیه رهبر انقلاب به ساخت چند فیلم مانند «به وقت شام»

احمد نجفی به تلویزیون می‌رود

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۶۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»

با ادامه استقبال مخاطبان سینما از «مست عشق» ساخته حسن فتحی، این فیلم در جدول گیشه بهار بالاتر از فیلم کمدی «سال گربه» مصطفی تقی‌زاده ایستاد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بر اساس آخرین اطلاعات سامانه مدیریت فروش و اکران سینمای ایران (سمفا)، «مست عشق» تا شب گذشته با ۵۵۰,۴۱۲ بلیت و فروش سه میلیارد و ۱۳۵ میلیونی خود در رده سوم جدول قرار گرفت و «سال گربه» برای اولین بار از ابتدای اکران خود، به رده چهارم رسید.

همچنین دیشب «آسمان غرب» محمد عسگری با فروش نزدیک به ۵ میلیارد تومان در ادامه صعودی خود در هفته گذشته با عبور از «آپاراتچی» قربانعلی طاهرفر به رده پنجم جدول رسید.
نکته عجیب، آغاز زودهنگام نمایش «پرویز خان» علی ثقفی در شبکه نمایش خانگی است. فیلمی که در اکران نوروزی با حضور در رده‌های بالای جدول شروع کرد و می‌توانست با آغاز تبلیغات تلویزیونی مخاطبان بیشتری داشته باشد اما حالا در آخرین رده جدول گیشه قرار دارد. این فیلم البته هنوز در برخی سانس‌های سینماهای کشور نمایش داده می‌شود.

دیگر خبرها

  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • جم رکورد فروش را شکست
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران