Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:نیویورک تایمز گزارش داد، رئیس‌جمهوری آمریکا از رئیس دفترش خواسته است تا دختر و دامادش را متقاعد کند تا از کاخ سفید بروند.


به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، روزنامه نیویورک تایمز به نقل از دو منبع مطلع از دیدگاه‌های دونالد ترامپ گزارش داد، پس از کاهش رتبه مجوز امنیتی جارد کوشنر و انتشار گزارشی مبنی بر اینکه مقام‌هایی از چهار کشور مذاکراتی درباره نحوه نفوذ بر او داشتند، رئیس‌جمهوری آمریکا از دامادش ناامید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیویورک تایمز گزارش داد، اما ترامپ به کوشنر، داماد و مشاور ارشدش و ایوانکا ترامپ، دخترش گفت که آنها باید در سمت‌هایشان بمانند.
مشاوران کاخ سفید اما به نیویورک تایمز گفتند، ترامپ گاها تاکید می‌کند که این زوج نباید هرگز به کاخ سفید بیایند و باید از آنجا بروند. به گفته آنها، ترامپ شخصا از ژنرال جان کلی، رئیس دفتر کاخ سفید خواسته است تا جارد و ایوانکا را ترغیب به رفتن از کاخ سفید کند.
کاخ سفید هنوز در رابطه با این گزارش اظهارنظری نکرده است اما سی‌ان‌ان گزارش داد، از زمان ورود جان کلی در ژوئیه گذشته به ساختمان‌های اجرایی کاخ سفید موسوم به بال غربی او به صورت روز افزونی از دست ایوانکا ترامپ ناامید شده است و اصلا هم مشتاق حضور او در سفر اخیر به کره‌جنوبی نبوده است. در مقابل چندین منبع نزدیک به این زوج به نیویورک تایمز گفتند که آنها از دست کلی ناراحتند و او را مخالف همیشگی حضورشان در کاخ سفید می‌دانند. برچسب ها: نیویورک تایمز ، ترامپ ، ایوانکا ، کاخ سفید

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۶۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از میلیتری تایمز، نیروی دریایی آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی این کشور حین برگزاری یک تمرین آموزشی زخمی شدند.

بر اساس اعلام این وبگاه، حادثه در جریان یک تمرین رزمی نزدیک ساحل فلوریدا رخ داد؛ مجروحین این حادثه به بیمارستان دانشگاه «ساوانا» منتقل شدند.

این در حالیست که ۵ ملوان به منظور دریافت مراقبت‌های بیشتر به بیمارستانی در ایالت جورجیا منتقل شدند.

به گزارش میلیتری تایمز، نیروی دریایی آمریکا ماهیت این حادثه و یا عملیات ویژه مذکور را فاش نکرد و تنها گزارش داد که حادثه حین برگزاری یک تمرین رزمی رخ داده است.

همچنین در این حادثه ۲ فروند «هاورکرافت» نیروی دریایی آمریکا که برای جابجایی نیروها و تجهیزات از کشتی به ساحل استفاده می‌شدند، سانحه دیده اند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) تا کنون بیانیه‌ای در خصوص ماهیت این رویداد منتشر نکرده است.

کد خبر 6097459

دیگر خبرها

  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش زخمی شدند
  • خروج قطار افغانستان_ترکیه از مرز شمتیق+فیلم
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • نیویورک‌تایمز: نتانیاهو در حال بررسی اداره غزه توسط ائتلاف عربی-اسرائیلی است
  • حامیان فلسطین خانه رئیس دانشگاه کلمبیا را محاصره کردند+ فیلم
  • (ویدئو) ترامپ برای آتش نشانان نیویورک پیتزا برد