Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-29@22:27:37 GMT

ساختمان نا ایمن 19 طبقه در خیابان آزادی پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۶۹۱۴

خرداد:ساختمان نا ایمن ۱۹ طبقه در خیابان آزادی تقاطع خیابان جمالزاده جنوبی واقع در محدوده ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۱۱ به دلیل عدم مقاومت سازه‌ای و احتمال ایجاد خطر جانی با دستور قضایی پلمب شد.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، فرشاد داوودی شهردار ناحیه ۳ منطقه 11 در این باره گفت: ساختمان ۱۹ طبقه در حال ساخت به دلیل این که دارای مشکل عدم مقاومت سازه‌ای بود؛ با پیگیری‌های اداره حقوقی به منظور رفع خطر و تأمین جانی و مالی ساکنین آینده و شهروندان تا رفع کامل خطر و انجام راهکارهای تقویت مقاومت ساختمان پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داوودی افزود: با توجه به مکاتبات سازمان مدیریت بحران و پس از تعیین شرکت مشاور درباره اجرای مقاومت سازه‌ای برای ساختمان معروف به پلاک ۲۰۱ در خیابان آزادی نبش جمالزاده شمالی ، مقرر شد این شرکت با هزینه مالک اقدام به مقاوم سازی کند که این اقدام برای طبقات سوم تا نوزدهم انجام شده است. اما طبقات منفی ۱و ۲ و نیز اول تا سوم علی رغم فروش واحدها توسط مالک ، تاکنون هیچ اقدامی مبنی بر مقاومت سازه انجام نداده‌اند.
به گفته شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۱ این ساختمان نوساز که هنوز از شهرداری پایان کار نگرفته و مراحل پایانی ساخت خود را می گذراند ؛ به دلیل عدم همکاری ذی نفعان طبقات یاد شده ؛ موضوع چندین بار در منطقه مطرح و به کمیسیون رفع خطر ارجاع داده شد که با توجه به گزارش‌های شرکت مشاور و نیز کارشناس فنی شهرداری رأی به پلمب و تعطیلی ساختمان و الزام مالک به اجرای مقاومت سازه‌ای صادر شد و متأسفانه علی رغم اخطارهای مکرر اقدامی در مورد رفع خطر طبقات منفی یک و دو و اول تا سوم انجام نشده است.
براساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ ، داوودی خاطرنشان کرد: طی روز گذشته و امروز تعطیلی و پلمب این ساختمان با دستور قضایی از معاونت دادستانی و سرپرست دادسرای ویژه شهرداری ها طی دو مرحله انجام شد. برچسب ها: ساختمان نا ایمن ، پلمب ، تهران

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم

مدیر منطقه دو شهرداری قم از پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در خیابان جوادالائمه (ع) خبر داد.

سید رضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به عملکرد شهرداری منطقه دو در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: اگر دو پروژه را کنار بگذاریم تقریباً تمام پروژه‌ها پیشرفت فیزیکی داشته و ۱۰۰ درصد انجام شده است.

وی افزود: مهم‌ترین پروژه‌ای که داشتیم، بحث آسفالت شوارع سطح منطقه بود که ۱۸ هزار تن آسفالت با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان در سطح منطقه انجام شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم خاطرنشان کرد: ۷۰ میلیارد تومان پروژه تملک املاک در مسیرهایی مثل حریم کمربندی، تملک فضای سبز، املاک تصرف شده و پارکینگ سطح منطقه بود که سال گذشته دو پلاک در خیابان جوادالائمه با ارزش ۱۰ میلیارد برای پارکینگ تملک شد.

حسینی افزود: بحث جدول گذاری خیابان‌های منطقه موضوع دیگری است. جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی منطقه، بهسازی بوستان‌ها، احداث فاز ۴ بوستان صداقت و توسعه بوستان امام رضا (ع)، بهسازی بوستان‌های رضوی، ولایت، صبا و سایر بوستان‌ها از دیگر اقدامات در سال ۱۴۰۲ بود.

وی تاکید کرد: در سال ۱۴۰۳ نیز ۱۵ میلیارد تومان در سال برای تملک پارکینگ پیش بینی شده است تا یک لکه پارکینگ در خیابان جوادالائمه (ع) با تملک این سه پلاک نهایی شود و در اختیار سازمان ترافیک قرار بگیرد که مجموع مساحت این تملک‌ها حدود هزار و ۵۰۰ متر مربع است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با بیان اینکه تملک بوستان خانواده که در خیابان چمران است سال گذشته با اعتبار ۷ میلیارد تومان شروع شد، اضافه کرد: امسال هم ۵ میلیارد تومان برای تملک بوستان خانواده منطقه دو پیش بینی شده است.

حسینی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا شهریور ۱۴۰۳ شاهد بهره برداری بوستان بانوان و بوستان خانواده منطقه باشیم که مساحت آن نزدیک به ۱۰ هزار مترمربع است.

کد خبر 749110

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد