Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@09:46:52 GMT

هديه هاي ويژه روز زن

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۶۹۹۵

هديه هاي ويژه روز زن

خبرگزاري آريا -

راهنماي خريد هداياي روز زن
روز زن در کشورهاي مختلف جهان تاريخ هاي متفاوتي دارد. در ايران روز زن مصادف با تولد و يادبود حصرت فاطمه (س) است
روز زن در کشورهاي مختلف جهان تاريخ هاي متفاوتي دارد. در ايران روز زن مصادف با تولد و يادبود حصرت فاطمه (س) است. در ايران روز مادر تاريخ هجري شمسي ثابتي ندارد ولي بطور رسمي روز مادر و روز زن بيستم جمادي الثاني (هجري قمري) گفته مي شود که سال روز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) مي باشد و همانطور که ذکر شد به علت قمري بودن هر ساله در تقويم شمسي ما در حال گردش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تاريخ دقيق روز زن امسال جمعه 18 اسفند 1396 خورشيدي برابر 8 مارچ 2018 ميلادي و مصادف با 19 جمادي الثاني 1439 هجري قمري مي باشد.
اگر مي خواهيد براي مادر يا همسرتان هديه هايي متفاوت براي روز زن خريداري کنيد آن هم هديه‌اي متفاوت با وسواس بيشتر که با روحيات همسر يا مادرتان متناسب باشد با ما همراه باشيد.
ديگر فرصتي باقي نمانده است، تنها چند روز ديگر وقت داريد تا يک هديه‌ي مناسب براي مادر و يا همسرتان به مناسبت روز زن تهيه کنيد. احتمالاً امسال که اين روز فاصله‌ي کمي با تعطيلات سال نو دارد، فرصت کمتري براي فکر کردن به آن داشته‌ايد و شايد حتي فرارسيدن آن را نيز فراموش کرده باشيد!
در هر حال هيجان و فشار کاري روزهاي آغاز سال فرصت پرداختن به موضوعاتي اين چنين را از هر فردي مانند شما مي‌گيرد و اين غيرطبيعي نيست.پيشنهاد ما اين است که پيش از هر کاري براي خريد هداياي مناسب روز زن امسال، توصيه هاي ساده و کاربردي اين مقاله را بخوانيد.
ما پيش از اين نيز مقالاتي براي خريد هديه‌ي مناسب براي افراد مختلف داشته ايم که خواندن آنها نيز در اين شرايط خالي از لطف نيست.
يکي از دغدغه هاي افراد هميشه اين است که براي روز زن و يا روز مادر براي مادر و همسران شان چه چيزي هديه بخرند. يافتن يک هديه ايده آل و زيبا نشان دهنده سليقه و شخصيت زيباي شماست. براي اينکه امسال بتوانيد يک هديه متفاوت تهيه کنيد در ادامه با ما همراه باشيد.
عطر يک هديه خاص و ماندگار براي روز زن
شما با هديه دادن عطر مي توانيد در قلب و ذهن طرف مقابل جا شويد. عطر يک هديه شيک و کلاسيک است که هر بار که فرد از رايحه خوش آن عطر استفاده مي کند به ياد شما مي افتد و حس و خاطره خوبي در ذهنش تداعي مي شود. اما دقت داشته باشيد نوع رايحه اي را که انتخاب مي کنيد متناسب با روحيات فردي باشد که مي خواهيد به او هديه بدهيد.
مانتوهاي زيبا براي بهار و تابستان
طرح ‎هاي برگرفته از نقوش ايراني قديم و طبيعت؛ چيزي است که هر زني را براي خريد وسوسه مي کند. اگر مانتوهايي را با اين ويژگي پيدا کرديد مورد مناسبي براي خريد است. البته به رنگ و مدل آنها توجه کنيد تا با آنچه مادر و همسر شما مي پسندند، همخوان باشد.

خريد مانتو يکي از هداياي مناسب براي روز زن مي باشد
هديه سنگين و رنگين براي روز مادر
اگر خانمي که مي خواهيد به او هديه روز زن بدهيد بسيار شيک و سخت پسند است و لاکچري پوش است، مي توانيد يک دست لباس مخصوص مهماني بسيار شکيل به همراه کفش مناسبش را به طرف مقابلتان هديه بدهيد. مسلما اين هديه خانم هاي سخت پسند را بسيار خوشحال مي کند.
پيراهن هاي مجلسي و خانگي مناسب فصل
پيراهن هاي نخي، لينن، ويسکوز و يا هر جنس ديگري که در فصل بهار براي پوشيدن در مهماني ها و يا استفاده در خانه مناسب هستند نيز، انتخاب هاي خوبي براي هديه به شمار مي آيند.
اگر قصد خريد چنين هديه اي را داريد، مراقب باشيد که رنگ آن متناسب با رنگ پوست همسر و يا مادرتان باشد و يا نوع برش آنها با طرح اندام شان همخواني داشته باشد.
شال روسري هديه اي کوچک و کاربردي براي روز زن
نترسيد؛ هديه‌ي کوچکي نيست البته اگر جنس، طرح و برند آن را به درستي انتخاب کرده باشيد! برخي از برندهاي خاص شال و روسري، طرح ها و مجموعه هايي را به شما ارائه مي کنند که بسيار تک و منحصر به فرد هستند و اين ارزش هديه ي شما را دوچندان خواهد کرد. يک روسري شيک و لاکچري مي تواند تمام چشم ها را به خودش خيره کند. روسري براي خانم ها يک هديه بسيار مناسب و کاربردي است. سعي کنيد انتخابي چشم نواز و ماندگار داشته باشيد. رنگ و طرح روسري را مطابق با روحيات فرد مورد نظرتان انتخاب کنيد تا از ديدن هديه شما خوشحال شود.
شال ها و روسري هايي با چاپ دستي، رنگ هاي دست ساز و طرح هايي غيرتکراري يک مجموعه‌ي کامل براي انتخاب يک هديه‌ي زيبا و به ياد ماندني براي شما مي سازند.
اگر در انتخاب خود کمي صبوري به خرج دهيد مي توانيد مواردي را در برندهاي معتبري را بيابيد که در چاپ کارهاي خود از نماد کشورها، مليت ها و آثار باستاني مشهور دنيا بهره مي گيرد. اگر همسر شما به کشورهايي باستاني مانند مراکش، هندوستان و ژاپن علاقه دارد.
زيورآلات هديه مناسب براي روز زن
خانم ها مخصوصا خانم هاي جوان اکثرا عاشق زيورآلات هستند. ساعت، دستبند، انگشتر، و گردنبند، از زيورآلات و اکسسوري هاي محبوب خانم ها هستند. اين زيورآلات هميشه چشم خانم ها را به خود خيره مي کند و يک هديه بسيار خاصي است که براي هميشه به يادگار مي ماند.
اگر پيش از اين براي او يک لباس زيبا و يا مجلسي مناسب خريده ايد، وقت آن است که با زيورآلات رنگي و سنگ هاي درخشان، سِت لباس مهماني اش را کامل کنيد. مي توانيد لباس ها، مانتو و يا شالي که براي سال نو خريده است را نيز در نظر بگيريد و براي آنها يک سِت گوشواره، گردنبند و يا انگشتر انتخاب کنيد.
براي انتخاب اين مورد کمي به سليقه‌ي کسي که براي او خريد مي کنيد، توجه کنيد. زيورآلات از آن دسته اجناسي است که بايد کاملاً مطابق سليقه و سبک استفاده کننده از آن، خريداري شود. بنابراين اعمال نظرهاي شخصي و يا اختلاف هاي سليقه ي مادر و فرزندي را کنار بگذاريد و در انتخاب رنگ سنگ ها، رنگ فلز به کار رفته در آن و اندازه اش، سليقه‌ي هديه گيرنده را در نظر بگيريد.

براي انتخاب و خريد زيورآلات کمي به سليقه‌ي کسي که براي او خريد مي کنيد توجه کنيد
حوله هاي نرم و لطيف
خانم ها هميشه وسايل شخصي بهداشتي نو و تازه را به قبلي ها ترجيح مي دهند حتي اگر چيزي از عمر آنها نگذشته باشد! مي‌توانيد حوله هايي شاد با اندازه ها و يا طرح هايي که او هميشه استفاده از آنها را ترجيح مي دهد انتخاب کنيد و مطمئن باشيد که او را خوشحال خواهد کرد.
در انتخاب اين وسايل سعي کنيد به سراغ اجناسي با نخ خالص، بدون حساسيت و سازگار با پوست و يا با قابليت جذب بالاي رطوبت برويد.
لوازم بهداشتي و مراقبت از پوست و مو
تمام خانم ها از هديه گرفتن وسايل مراقبت از پوست و مو که ظاهر آنها را زيباتر نشان مي دهد، استقبال مي‌کنند؛ البته اگر نظر ما را بخواهيد بهتر است براي سلامتي خود، اين گزينه را بيشتر براي مادرتان در نظر بگيريد تا همسر!
براي انتخاب درست مواردي که در اين مجموعه قرار دارند، بايد با برندي که خانم ها از آنها استفاده مي کنند آشنايي داشته باشيد و يا ويژگي هاي موها و پوست آنها را به خوبي بدانيد.
انواع کرم هاي دور چشم که حاوي آنتي‌اکسيدان‌هاي طبيعي هستند، کانسيلرهاي سبک و انواع کرم ها و سرمهاي ترميمي پوست و مو، انتخاب‌هاي مناسبي به شمار مي آيند.
ملحفه ها و روتختي هاي گلدار و بهاري
رنگ و لعابي تازه به اتاق خواب او بدهيد تا هر وقت خسته وارد آن مي شود، فضاي زيبا و روحيه بخش اتاق، آرامش را به او هديه کند.
مي توانيد يک سِت لحاف و روتختي زيبا براي او انتخاب کنيد و يا يک يا چند سِت روکش لحاف را در نظر بگيريد. براي انتخاب اين موارد لازم نيست حتماً به سراغ طرح هاي خلوت و رنگ هاي سرد و آرام برويد، طرح ها و رنگ هاي مورد علاقه ي مادر و همسرتان حتي اگر سرد و خلوت نباشد، مي تواند براي او يک خواب آرام و راحت بسازد. قاعدتاً او پيش از اين بارها درباره‌ي رنگ ها و طرح هاي مورد علاقه‌ي خود صحبت کرده است، مگر اينکه شما آن را از ياد برده باشيد!

مي توانيد يک سِت لحاف و روتختي زيبا براي مادر يا همسر خود انتخاب کنيد
کيف هميشه نيست!
هيچ بانويي نيست که به يک کيف جديد احتياج نداشته باشد؛ موضوعي که هيچ ربطي به تعداد کيف هايش ندارد! اصلاً نيازي نيست که بدانيد چرا اين گونه است. فقط کافي است بدانيد که کيف هديه‌ي مناسبي است. بنابراين فکر کردن به خريد آن هيچ وقت دير نيست. روي کاغذ کادو بنويسيد: «اميدوارم دوست خوبي برات باشد، نه مثل بقيه‌ي دوست نماهاي توي کمد!»
لوازم خانه و محيط زندگي
پيشنهاد ما اين است که انتخاب هديه براي مادرتان را از وسايل شخصي آغاز کنيد. در هر حال هر کسي دوست دارد هديه اي که دريافت مي کند براي شخص او خريداري شده باشد به ويژه اگر بهانه ي خريد اين هديه، سالروز تولد او باشد. اما خوب براي مادرها که عموماً مديريت خانه را نيز بر عهده دارند، دريافت هديه هايي که اين محيط را براي آنها زيباتر و يا کار در آن را براي‌شان راحت‌تر کند، خوشحال کننده است.
ابزار خوشمزه‌ي شيريني و دسر
مادرتان از آن دست پخت خوشمزه هاست؟ از آنهايي که همه‌ي فاميل سر و دست مي‌شکنند تا غذاهاي رنگارنگ او را امتحان کنند. شايد هم از آن دسته مادرهايي است که دوست دارد يک روز تعطيل را در کنار پدر به پختن کيک بگذراند و تولدها را با کيک هاي خانگي جشن بگيرد. اگر اين طور است با انتخاب وسايل کاربردي و زيباي قنادي و شيريني‌پزي که هر کسي دوست دارد تعدادي از آنها را در خانه داشته باشد، او را خوشحال کنيد. شايد اين بهانه‌ي خوبي باشد که چند شب آينده را پس از شام، با دسر سپري کنيد!
همکارهاي الکترونيکي خانگي
قرار نيست با خريد وسايل برقي منزل خورد و خوراک خود را افزايش دهيد! اين وسايل به عنوان هديه مي‌توانند به سلامت مادر شما کمک کنند. يک بخارپز که به راحتي بتواند با آن غذاهاي سالم طبخ کند؛ يک جاروي شارژي که در نظافت به او کمک کند و يا يک تابه گريل جديد که در طول آشپزي، از چسبيدن غذاها به ظرف حرص نخورد. بنويسيد:«کمي به سلامتي فکر کن؛ به خودت که باارزش‌تريني»
ست آشپرخانه
واقعيت اين است که خريد يک وسيله‌ي غير شخصي براي هديه، انتخاب مناسبي نيست. اما اگر مناسبت‌هاي مختلف سالروز تولد، عيد نوروز و روز زن را مقايسه کنيم باز هم بهترين زمان ممکن براي خريد وسايل غير شخصي، روز زن است. قرار نيست با انتخاب چنين وسايلي کارهاي خانه را به او يادآوري کنيد بلکه مي‌توانيد نشان دهيد که تلاش‌هاي او در خانه و حفظ روحيه‌اش براي شما اهميت بسياري دارد. هر طور هم که حساب کنيد بالاخره مادر و همسرتان نسبت به شما وقت بيشتري را بر روي چينش فضاهاي مختلف خانه و يا پاکي آنها صرف مي‌کنند.
يک ست خوب آشپرخانه آن هم با شکل هايي که او دوست دارد، روحيه اش را براي کار در آشپزخانه آن هم وقتي خسته و کلافه از سر کار به خانه باز مي‌گردد، دوچندان خواهد کرد.
ست ظروف غذاخوري و آشپزي
هرچند به اندازه‌ي کافي ظروف آشپزي و سرو غذا در خانه داشته باشد، يک انتخاب خاص و تک مي تواند او را بيش از آنچه تصور مي کنيد خوشحال کند. به دنبال ظروف خاص، با طرح‌ها و کاربردهاي ويژه باشيد. يک ست فوندو، يک ست غذاخوري دونفره ي عاشقانه و يا قابلمه هاي رنگي و هيجان انگيز مي توانند از اين دسته باشند.

يک انتخاب خاص و تک مي تواند همسرتان را بيش از آنچه تصور مي کنيد خوشحال کند
گردآوري: بخش اسرارخانه داري بيتوته


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۶۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!

شانس‌های لیورپول برای خلق خداحافظی باشکوه برای یورگن کلوپ یکی پس از دیگری از بین می‌روند. امشب نوبت دربی مرسی‌ساید و جدال با اورتون بود. آخرین دربی کلوپ.

در این بازی لیورپول شانسش را برای قهرمانی از دست داد. فقط یک شگفتی بزرگ می‌تواند مانع از این شود که یورگن کلوپ آخرین فصلش در لیورپول را با ناکامی به پایان برساند.

پیروزی دو گله برای اورتون. دومین برد در ۱۴ سال گذشته مقابل همسایه قرمزپوش. هواداران میزبان در دقایق پایانی خواندند: «شما لیگ را در گودیسون پارک از دست دادید.»

تیم دایش از ابتدا تهاجمی بود و برد می‌خواست. سریع‌تر و هیجانی‌تر از رقیب. دقیقه ۶، پاس هریسون به کالورت لوین، برخورد با آلیسون بکر و پنالتی برای اورتون. البته وی‌ای‌آر به کمک آمد و به دلیل آفساید مهاجم انگلیسی پنالتی کنسل شد.

لیورپول در دردسر بزرگی گیر افتاده بود. آنها توانایی غلبه بر عطش اورتون را نداشتند. جو وحشتناک گودیسون پارک باعث شده بود خبری از لیورپول همیشگی نباشد. شب خوبی برای لیورپولی بودن نبود. حتی بازیکنان لیورپول هم برای حریف بازی می‌کردند. کمتر از نیم‌ ساعت پس از شروع بازی کلکسیونی از اشتباهات از اندی رابرتسون تا کورتیس جونز، الکسیس مک‌آلیستر و آلیسون بکر به جرد برنتویت کمک کردند تا گل اول را به ثمر برساند.

بلافاصله پس از آن زمین اورتون قفل شد. آنها از میانه میدان تا دروازه خودی دفاع می‌کردند و به لیورپول اجازه نمی‌دادند حمله کند. داروین در دقیقه ۳۵ و دیاز در دقیقه ۴۳ به گل تساوی نزدیک بودند اما خبری از گل نبود و گودیسون پارک ساکت نشد.

در نیمه دوم هم اتفاق جدیدی رخ نداد و این اورتون بود که با ضربه سر مثال‌زدنی کالورت لوین که ششمین گل فصل خود را به ثمر رساند، به گل دوم رسید.
جو ورزشگاه مانند بازی هفته قبل برابر آتالانتا در برگامو به ضرر لیورپول بود و آنها قدرت بازگشت به بازی را نداشتند. بازی با دو گل اورتون تمام شد.

لیورپولی‌ها حالا در وضعیت عجیبی گرفتار شده‌اند. چیزی که حتی فکرش را هم نمی‌کردند. از آرسنال ۳ امتیاز کمتر دارند و منچستر سیتی در حالی‌که فقط دو بازی کمتر دارد، فقط یک امتیاز عقب است.

لیورپولی‌ها روحیه‌شان را از دست داده‌اند، لیگ را هم همین‌طور. فقط معجزه می‌تواند دوباره آنها را خوشحال کند. یورگن کلوپ در پایان فصل می‌رود و آنها تمام تلاش‌شان را انجام دادند که اتحادیه، جام حذفی، لیگ و لیگ اروپا را بگیرند اما فقط یکی از آنها را گرفتند و لیگ برتر که آخری است هم در آستانه از دست رفتن است.

پس از خداحافظی با جام حذفی و لیگ اروپا، حالا نوبت خداحافظی با لیگ برتر است و پس از آن خداحافظی با یورگن کلوپ، یک خداحافظی غم‌انگیز و دردناک برای لیورپولی‌ها.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • غذا‌هایی که شکم تخت به شما هدیه می‌دهد
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)
  • تفاوت پلی کربنات با پلکسی چیست؟‌ کدام‌یک ارزش خرید بیشتری دارد؟
  • به راحتی وب گردی، گل را آنلاین خرید کنید
  • راهنمای انتخاب مانتو شلوار اداری در زمان بارداری
  • الکترود جوشکاری co2 و نکات  مهم خرید سیم جوش co2
  • هدایای تبلیغاتی برای بانوان