Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@04:38:41 GMT

راهنماي خريد پيراهن مردانه تابستانه

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۷۴۶۴

راهنماي خريد پيراهن مردانه تابستانه

خبرگزاري آريا -

در هنگام خريد لباس به فصل توجه کنيد
راهنماي خريد پيراهن مردانه تابستانه بر اساس طيف رنگ
پيراهن مردانه تابستانه يکي از انواع لباس هايي است که هر مردي بايد در کمد لباس هايش داشته باشد. در ادامه با باميلو بلاگ همراه باشيد تا بيشتر درباره اين پيراهن ها بدانيد.
پس از سپري شدن زمستان و بهار و فرا رسيدن تابستان، بسياري از آقايان خوش پوش به دنبال لباسي مي گردند که مناسب فصل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشش خيره کننده آفتاب در فصل تابستان به ما فرصت استفاده از رنگ هاي مختلف در لباس هايمان را مي دهد. اما بسيار پيش مي آيد که از پيراهن هاي مردانه غافل مي شويم و به جاي آن از تيشرت و پولو‌شرت استفاده مي کنيم.
خب، قابل درک هم هست. هرچه هوا گرم تر و چسبناک تر مي شود، کمتر به فکر پوشيدن آن پيراهن آکسفورد صورتي با کت و شلوار سورمه اي پشمي مي‌افتيم. بهترين راه مواجه با چنين مشکلي اين است که در هنگام خريد به فصل هم توجه کنيم.
به محض آمدن تابستان، ديگر بايد قيد پارچه هاي ضخيمي مانند پشم، مخمل کبريتي و حوله‌اي را زد. در عوض، توصيه مي کنيم لباس هايي از جنس کتان،‌ پنبه سبک و پشم مرينوس بپوشيد که سبک تر و آزادترند. خود نويسنده معمولا پيراهن مردانه تابستانه اصلي خود به جاي پارچه آکسفورد، جنسي سبک تر مانند ترکيب کتان و پنبه انتخاب مي کند.
آيا مي دانيد که در هنگام خريد پيراهن مردانه تابستانه بايد دنبال کدام پارچه ها و رنگ ها باشيد؟
پيراهن مردانه تابستانه سبز
پيراهن سبز رنگ در صدر فهرست ما قرار گرفته است. فراموش نکنيد که هميشه رنگي را انتخاب کنيد که با حال و هواي فصل هماهنگ باشد. در نتيجه، توصيه مي کنيم از رنگ هاي سبز پر‌رنگ و تند استفاده نکنيد. در عوض، پوشيدن لباسي به رنگ سبز کم رنگ و محو، روز‌هاي خوش و بي دغدغه تابستان را در خاطر زنده مي کند.

توصيه مي کنيم از رنگ هاي سبز پر‌رنگ و تند استفاده نکنيد
اين رنگ که معمولا دست کم گرفته مي‌شود را مي توان تقريبا با هر چيز موجود در کمد لباس ها ست کرد. به همين دليل، مي توان پيراهن مردانه سبز روشن را با کت و شلوار سورمه اي، شلوار جين و حتي شلوار کتان قرمز پوشيد. در مورد آخر، پيشنهاد مي کنيم دکمه هاي بالايي پيراهن را باز بگذاريد.
پيراهن مردانه تابستانه زرد
پس از رنگ سبز، شايد بد نباشد زرد را هم امتحان کنيد. اين رنگ به سرعت به رنگ مورد علاقه شما در روزهاي گرم تابستان تبديل مي شود. درست مانند مورد قبلي، مي توان اين رنگ را به شيوه هاي مختلفي در لباس پوشيدن استفاده کرد. مثلا ترکيب زرد با قرمز و سبز مي توان جالب باشد. اما، بهترين نتيجه را شايد بتوان با رنگ هاي خنثي مانند طوسي يا سورمه اي به دست آورد.

رنگ زرد به سرعت به رنگ مورد علاقه شما در روزهاي گرم تابستان تبديل مي شود
اگر مي خوهيد در فصل تابستان کت و شلوار بپوشيد در انتخاب رنگ زرد براي پيراهن مردانه تابستانه خود شک نکنيد. با ست کردن اين پيراهن با شلوار کتان سورمه اي مي توانيد در تمام طول روز شيک به نظر برسيد. در روز‌هاي پايان تابستان و اوايل پاييز هم مي توانيد يک ژاکت سبک به تيپ بالا اضافه کنيد. توجه نماييد که از رنگ زرد روشن و محو استفاده کنيد زيرا زرد پر رنگ تعادل ظاهر شما را بر هم مي زند.
پيراهن مردانه تابستانه ياسي
ما استفاده از رنگ ياسي را تنها به آقاياني پيشنهاد مي کنيم که دل و جرات بيشتري دارند و از ريسک کردن نمي ترسند. اين رنگ زيبا که کمتر مورد توجه مردان قرار گرفته است را مي توان به راحتي با شلوار کتان با رنگ مناسب ست کرد. به عنوان مثال، پيشنهاد مي کنيم رنگ هاي سبز، سورمه اي، طوسي و مشکي را براي شلوار خود در نظر بگيريد.

رنگ ياسي را به آقاياني پيشنهاد مي کنيم که جرات بيشتري دارند و از ريسک کردن نمي ترسند
اگر شما هم از آن دسته آقاياني هستيد که دوست دارند رنگ هاي خنثي مانند مشکي و طوسي بپوشند، پوشيدن پيراهن مردانه تابستانه ياسي روح تازه اي به ظاهر شما مي‌دهد. همچنين، اين تيپ براي دورهمي هاي شبانه با دوستان و خانواده نيز مناسب است.
منبع : blog.bamilo.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس

فوتی هدلاینز طرحی را منتشر کرده که ظاهرا پیراهن دوم شیاطین سرخ در فصل ۲۵-۲۰۲۴ است.

طرفداری | طرح کیت دوم منچستریونایتد برای فصل 25-2024 لو رفت.

فوتی هدلاینز مانند هر سال انتشار طرح های لو رفته از پیراهن فصل آینده تیم ها را شروع کرده است. این بار نوبت به منچستریونایتد رسید تا فوتی هدلاینز طرح پیراهن دوم آن را منتشر کند. در ادامه این مطلب عکسی از طرح منتشر شده پیراهن دوم شیاطین سرخ را مشاهده می‌کنید. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • دخیا همراه با ولا و ماتا به دنبال یک تجربه جدید
  • طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • فتحیه کجاست؟ راهنمای سفر به فتحیه
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی