Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-04@06:28:25 GMT

تشکیل جلسه شورای اداری در چوئبده

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۷۴۶۹

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، امام جمعه چوئبده هم با تشریح مشکلات چوئبده گفت: مهمترین این مشکلات اشتغال است که لازم است شورای اشتغال تشکیل و فعال شود.

حجت الاسلام سیلاوی افزود: در برخی امور کم کاری وجود دارد و اعتباراتی که برای شهرداری اختصاص می یابد شورای شهر باید محل هزینه کرد آن را برای مردم تشریح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی تاکید کرد مسئولان باید به این شهر رسیدگی کنند.

فرماندار ویژه آبادان هم با بیان اینکه ما همه یک گروه هستیم و باید بدانیم آبادانی حاصل اقدامات همه است.

عزیزالله شهبازی بزرگترین طرح ملی ایران را در آبادان در حال اجرا دانست و گفت: به همت نمایندگان و دولت فاز ٢ پالایشگاه آبادان با ٧ میلیارد دلار اعتبار در حال اجراست.

وی از چهار خطه  کردن ورودی شهر چوئبده، طرح آبرسانی، ساخت سد بهمنشیر از طرحهای این شهر است که البته نیاز به سرعت بیشتری دارد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی هم با گریزی به مشکلات لنجداران و صیادان منطقه گفت: مکاتباتی برای حل این مشکلات داشتیم، قیمت سوخت را پیگیری کردیم و بعد از یک جلسه ویژه در سازمان مدیریت برنامه ریزی و در کمیسیون تلفیق مجلس موضوع مطرح شد .

جلیل مختار افزود: ما به دنبال برگشت قیمت داخلی بودیم ولی بر اساس توضیحات ارائه شده و قاچاق سوخت  در نقاط مرزی کشور  مطابق رای گیری در کمیسیون تلفیق نظر ها بر ادامه مبارزه با قاچاق سوخت بود.

ناجی فرحانی صدر شهردار چوئبده با اشاره به تعریض میدان ورودی شهر و احداث ساختمان شهرداری گفت: آسفالت در حال اجرا است و درصدد جذب اعتبارات چمن مصنوعی هستیم.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار کرد: رئیس‌جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • ابراهیم رئیسی دستور ساخت جت ۱۰۰نفره را داد!
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد