Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-19@02:02:26 GMT

شلیک ۸ تیر پلیس در پایتخت به سارقان خودرو

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۷۶۸۰

شلیک ۸ تیر پلیس در پایتخت به سارقان خودرو

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ سید محمد حسینی جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان این مطلب گفت: ساعت ۲۰۳۰ ماموران کلانتری ۱۵۹ بی سیم در بزرگراه امام علی به سمت بعثت به یک دستگاه خودروی پراید مسروقه ۵ تیر شلیک که سارق حرفه ای را با اقتدار دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: در عملیاتی دیگر در ساعت ۲۰۴۰ ماموران گشت کلانتری ۱۸۱ عوارضی با شلیک ۳ تیر هوایی در شهرک آزادشهر سارق خودرویی را زمین گیر کردند.

 

مهر

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عاملان پرتاب نارنجک دستی به سمت ماموران پلیس

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی قاسم‌پور در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر تهران در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شب چهارشنبه آخر سال در خیابان مستقر بودند که ناگهان از سوی هفت نفر که سوار بر موتور سیکلت بودند مورد حمله به وسیله نارنجک‌های دست‌ساز قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه یکی از نارنجک‌ها به کلاه ایمنی یکی از ماموران اصابت کرده و  باعث مجروحیت وی از ناحیه صورت و چشم شد، گفت: این مامور پلیس به سرعت برای مداوا به بیمارستان فارابی انتقال داده شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه هر هفت نفر بعد از ارتکاب این اقدام به سرعت با موتورسیکلت‌های خود از محل متواری شدند، گفت:‌ در همین راستا نیز اقدامات ماموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر برای دستگیری این افراد آغاز شد و آنان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی و اقدامات اطلاعاتی در نهایت هویت و مخفیگاه متهمان را در عرض کمتر از ۲۴ ساعت مورد شناسایی قرار دادند.  

قاسم پور با بیان اینکه هر هفت متهم پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوزهای لازم در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت: این افراد پس از دستگیری و انتقال به کلانتری تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود مبنی بر صدمه زدن به مامور قانون و توزیع و ساخت مواد منفجره اعتراف کردند. همچنین مخفیگاه این افراد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن چهار و نیم کیلوگرم مواد منفجره کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه برای هر هفت متهم پرونده‌ای تشکیل شده و آنان به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شدند، گفت: پنج نفر از این متهمان با دستور قضائی روانه زندان شدند و دو نفر دیگر نیز برای تحقیقات بیشتر تحت نظر قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ سارق داخل خودرو در یزد
  • بازداشت سارق حرفه ای ۲۵ خودرو در غرب تهران
  • اقدامات ماموران کلانتری ۱۱ دراجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی
  • بازداشت سارق حرفه‌ای ۲۵ خودرو در غرب تهران
  • کشف ۲۸ تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر
  • سارقان مسلح در سنندج زمین‌گیر شدند
  • تصادف، دست سارق سریالی خانه ها را رو کرد
  • بازداشت عاملان پرتاب نارنجک دستی به سمت ماموران پلیس
  • کشف قرص‌های غیرمجاز و دستگیری سارقان منزل در فارس
  • انهدام گروه سارقان زورگیر در خمین