Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-19@07:21:24 GMT

استخدام در یک مجتمع تجاری در مازندران + جزییات

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۷۷۴۱

استخدام در یک مجتمع تجاری در مازندران + جزییات

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ مجتمع تجاری دنیای آرزو ساری در استان مازندران به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین افراد متخصص، زبده و توانمند و واجد شرایط در مشاغل مندرج در جدول ذیل، دعوت به همکاری می کند.

وبسایت: Dasari.ir

آدرس ایمیل: donyayearezoo.sari@gmail.com

تلفن: تلگرام:09113584950

*** لازم به ذکر است ایسکانیوز با هیچ یک از نهادها یا شرکت های دولتی و خصوصی در زمینه استخدام نیروهای جویای کار هیچ وابستگی یا قراردادی ندارد و فقط آگهی های مندرج در پایگاه های رسمی یا فضای مجازی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

402

استخدام نیروی انسانی مازندران مجتمع تجاری دنیای آرزو

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی انسانی محوری ترین عنصر در نیروی های مسلح است/ افتتاح ۱۰ هزار مسکن نیروهای مسلح

 رئیس جمهور گفت: نیروهای مسلح مظهر اقتدار کشور و نظام هستند و از عناصر اصلی برای اقتدار کشور و نظام‌محسوب می شوند.

به گزارش مشرق، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در نشست شورای عالی مسکن گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار کشور و نظام هستند و از عناصر اصلی برای اقتدار کشور و نظام‌محسوب می‌شوند.

رئیس جمهور محوری ترین عنصر در نیروی های مسلح را نیروی انسانی دانست و گفت: تجهیزات و کارهای نرم افزاری و سخت افزاری مهم است ولی نیروی انسانی در نیروهای مسلح محوریت دارد و در نیروی انسانی انگیزه و آرامش بسیار حائز اهمیت است، کسی که پشتوانه امنیت یک کشور است باید از آرامش برخودار باشد.

وی گفت: بالاترین مصرف در سبد زندگی به مسکن اختصاص دارد و سهم بسزایی دارد و تامین مسکن برای نیروهای مسلح می تواند آرامش رابرای آنان فراهم آورد. همت ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان محترم عالی با همکاری وزارت راه و شهرسازی و استانداری ها برای تامین مسکن قابل تقدیر است.

آیت الله رئیسی بیان کرد: امروز خرسندیم که ۱۰ هزار واحد مسکونی به نیروهای مسلح تحویل می‌شود. همچنین آغاز ۱۴ هزار واحد مسکونی را با نام شهید بزرگ ماه مبارک رمضان امیرالمومنین (ع) رقم می زنیم.

در این نشست به صورت ویدیو کنفرانس ۱۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح ذیل نهضت ملی مسکن با دستور رئیس جمهور واگذار شد.

در این جلسه مهرداد بذرپاش، احمد وحیدی و امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزرای راه و شهرسازی، کشور و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همچنین سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار موسوی فرمانده کل ارتش، سردار سلامی فرمانده کل سپاه و سردار احمدرضا رادان فرمانده کل نیروی انتظامی نیز حضور دارند.

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش نیروی انسانی در شان و تراز انقلاب تربیت کند
  • مجوز جذب ۱۴۶ نیرو برای دهیاری‌های استان زنجان دریافت شد
  • استخدام کادر در مقطع درجه داری نیروی زمینی ارتش
  • مرادی: برای VAR نیروی انسانی نداریم
  • مرادی: در نیم‌فصل دوم داوری‌ها بهتر شد/ برای VAR نیروی انسانی نداریم
  • توسعه گردشگری با تاکید بر نقش آموزش نیروی انسانی
  • نیروی انسانی محوری ترین عنصر در نیروی های مسلح است/ افتتاح ۱۰ هزار مسکن نیروهای مسلح
  • نیروی انسانی محوری ترین عنصر در نیروی های مسلح است
  • رئیس جمهور: نیروی انسانی محوری ترین عنصر در نیروی های مسلح است
  • رئیسی: ۱۰ هزار واحد مسکونی تحویل نیروهای مسلح می‌شود