Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@20:45:00 GMT

سرعت بالای خودروی سمند در آبادان حادثه وحشتناکی رقم زد + فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۷۸۶۹

سرعت بالای خودروی سمند در آبادان حادثه وحشتناکی رقم زد + فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

رکنا: تصادف مرگبار خودروی سمند درجاده آبادان 2 کشته و 2 زخمی برجای گذاشت.

حجم ویدیو: 17.84M | مدت زمان ویدیو: 00:02:39

مجید فرهانی پور ریس آتش نشانی شهرستان آبادان درگفتگو اختصاصی باخبرنگار رکنا اعلام کرد که درپی تماس تلفنی با 125 آتش نشانی مبنی بروقوع حادثه Incident واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در ساعت ۲۲:۲۲ به آدرس فلکه فرودگاه به سمت قدمگاه امام رضا که سریعاچندین خودرو امداد و نجات سازمان آتش نشانی آبادان به محل حادثه اعزام شدندو

گروه اعزامی مشاهده کردند که یک خودروی سمند با ۴ نفر سرنشین بوده که ۲ نفر از سرنشینان توسط گروه امداد و نجات آتش نشانی از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس گردیدند و متاسفانه ۲ نفر دیگر سرنشینان خودرو به دلیل شدت جراحت فوت کرده‌اندکه کارشناسان علت تصادف Crash را سرعت بالای خودروی سمند وعدم توانای راننده جهت کنترل وانحراف به چپ خودرو اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی رنجکش

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۷۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار دوم وحید شادی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲:۴۴ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه، حریق در یک انبار لوازم استوک خودرو به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله ۱۶ آتش نشان به همراه ۶ خودروی اطفاء حریق از ایستگاه‌های ۱۴، ۳۵ و ۵۳  به محل حادثه واقع در توس ۷۵ اعزام شدند. 

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: همکاران پس از حضور در محل بلافاصله عملیات اطفا را آغاز و حریق را کنترل کردند. 

وی با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه مصدومی نداشته است، ساعت پایان این عملیات را ۳:۱۹ دقیقه بامداد اعلام کرد و اظهار نظر در خصوص علت دقیق حادثه را منوط به بررسی‌های کارشناسی دانست. 

دیگر خبرها

  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)