Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@16:08:49 GMT

تجلیل هالیوود از تهیه‌کننده فاسد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۸۰۱۱

تجلیل هالیوود از تهیه‌کننده فاسد

نصب مجسمه‌ای از هاروی واینستاین درست پیش از مراسم اسکار ۲۰۱۸ در بلوار هالیوود نشان داد که سینمای آمریکا، اعتراضات گسترده به ناامنی در این عرصه را نادیده گرفته است!

به گزارش مشرق، این تهیه‌کننده فاسد که از چهره‌های با نفوذ در سینمای آمریکاست طی ماه‌های اخیر با موجی از شکایت مواجه شده است. ده‌ها نفر از بازیگران و کارکنان سینمای آمریکا از او به اتهام آزار جنسی شکایت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نه تنها به این شکایت‌ها رسیدگی نشده که رسانه‌های غربی از نصب مجسمه این تهیه‌کننده فاسد در بلوار هالیوود خبر دادند. این اتفاق در آستانه برگزاری مراسم اسکار که به نوعی برآیند فعالیت هالیوود محسوب می‌شود روی داده است. این مجسمه را می‌توان نمادی از حمایت سینمای آمریکا از فساد اخلاقی تلقی کرد. فسادی که نه فقط در پشت پرده بلکه همواره در محتوای آثار هم جریان دارد.

بیشتر بخوانید:

۹۴ درصد زنان هالیوود «تعرض جنسی» را تجربه کرده‌اند سونامی رسوایی‌های جنسی در آمریکا


البته اعتراض به هاروی واینستاین تبدیل به یک جنبش اعتراضی علیه آزار جنسی در سینمای غرب شد. طی ماه‌های اخیر، بسیاری از چهره‌های مطرح سینمای آمریکا به تجاوز متهم و حتی از پروژه‌های مهم سینمایی و تلویزیونی برکنار شدند. بعد از آن هم افشاگری علیه آزار جنسی از سینما فراتر رفت و حتی عرصه‌های دیگر ازجمله سیاست و دولت‌های غربی را هم فرا گرفت.


نکته قابل توجه این است که مجسمه تهیه‌کننده بدنام هالیوود در حالی نصب شده که برخی از فیلم‌هایی که نامزد دریافت جایزه شده‌اند هم به این موضوع می‌پردازند و این بحران اجتماعی و فرهنگی امروز غرب را دستمایه قرار داده‌اند.

منبع: کیهان ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۸۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، زهیر درگاهپور رئیس مرکز بهداشت تاکستان گفت: در یک ماه گذشته ۲ هزار و ۵۳۰  کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف، در طرح نظارتی و تشدید بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی این شهرستان ضبط و از چرخه عرضه خارج شد.

وی بیان کرد: توقیف و کشف و ضبط اجناس تاریخ گذشته و فاسد و غیرقابل مصرف، به منظور کنترل و بررسی مواد غذایی عرضه شده در سوپرمارکت ها، فروشگاه‌ها و انبار‌های بزرگ مواد غذایی، از وظایف نظارتی بازرسان بهداشت محیط، برای تامین سلامت مردم است؛ که این اجناس، با هماهنگی شهرداری و دادستان عمومی و انقلاب معدوم می‌شود.

دیگر خبرها

  • معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن
  • فرم و شکل در مجسمه‌های شهری
  • ماجرای سرقت مجسمه ۵ میلیاردی مرد مجسمه ساز چه بود؟
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن | می‌خواستم شوهر خوبی نصیبم شود اما این مرد...
  • ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵میلیاردی یک هنرمند
  • ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵ میلیاردی یک هنرمند
  • انداختن چفیه دور گردن مجسمه جرج واشنگتن
  • بلینکن: فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می‌کنم