Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ایزو ۱۰۰۱۵ یکی از استانداردهای بین المللی اصول مدیریت کیفیت است که بر اهمیت مدیریت منابع انسانی و نیاز به آموزش مناسب تاکید دارد و بانک ملی ایران به عنوان دومین بانک در میان بانک های عضو کمیسیون، موفق به دریافت آن شده است.

این استانداردها راهنمایی هایی را برای یاری رساندن به سازمان و کارکنان هنگام بررسی مسایل آموزشی ارایه می کند و از پنج بخش تشخیص نیاز آموزشی، طراحی و برنامه ریزی، اجرا، ارزشیابی نتایج آموزشی (اثربخشی) و پایش و بهبود فرآیند آموزشی تشکیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعیین نیازهای آموزشی واقعی و متناسب با هر شغل، اختصاص دوره و کارگاه های آموزشی بر اساس شایستگی های احصاء شده، وحدت رویه در اجرای طرح درس در سراسر کشور، اجرای برنامه های آموزشی به صورت یکسان در ادارات امور، کاهش چشمگیر هزینه های آموزشی با به کارگیری نرم افزار مناسب جهت ارزیابی اثربخشی آموزشی و… از جمله نتایج پیش بینی شده از اجرای استاندارد مذکور است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه ریزی در واحد‌های پرورشی طیور فقط با اخذ مجوز بهداشتی از دامپزشکی امکانپذیراست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی مشهد، گفت: مرغداران برای جوجه ریزی در واحد‌های خود باید گواهی بهداشتی لازم را دریافت کنند و نکاتی از قبیل فاصله بین جوجه ریزی و ضدعفونی سالن‌های پرورش  را بایدزیر نظر و با تایید کارشناسان دامپزشکی انجام دهند.

دکتر محمد سیاح افزود: کسب نکردن گواهی بهداشتی از سوی صاحبان مرغداری‌ها علاوه بر به خطر انداحتن سلامت و بهداشت مرغداری‌ها و باعث اختلال در کنترل میزان تولید و عرضه گوشت و فرآورده‌های استحصالی از مرغداری‌ها در بازار نیز می‌شود، بنابراین مسئله نظارت بر جوجه ریزی‌های و همچنین حمل بهداشتی در مرغداری جزء اولویت‌های اساسی دامپزشکی است.

 

دیگر خبرها

  • تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • جوجه ریزی در واحد‌های پرورشی طیور فقط با اخذ مجوز بهداشتی از دامپزشکی امکانپذیراست
  • دولت و شهرداری قم در موضوع مونوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان برگزار شد