Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@16:47:34 GMT

40 دانشجوی نمونه کشوری معرفی و تقدیر می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۸۵۱۳

40 دانشجوی نمونه کشوری معرفی و تقدیر می‌شوند

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه امسال وزارت بهداشت میزبان برگزاری جشنواره دانشجوی نمونه کشوری است، اظهار کرد: در این مراسم که با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور برگزار می‌شود، 40 دانشجوی نمونه کشوری تقدیر می‌شوند.

دکتر محمدرضا فراهانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا،ضمن اعلام این خبر، در خصوص برگزاری جشنواره دانشجوی نمونه با بیان اینکه برای انتخاب برگزیدگان این جشنواره موضوع پرونده و شناسنامه آموزشی دانشجویان مد نظر قرار گرفته است،گفت: برای انتخاب و معرفی دانشجوی نمونه فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی دانشجویان مد نظر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جشنواره دانشجوی نمونه جشنواره‌ای است که منتخبین آن در همه حوزه‌های مختلف مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و عمدتا کسانی انتخاب شده‌اند که انسان های چند بعدی هستند و از این جهت این مراسم در بین جشنواره های دیگری که برگزار می شود منحصر به فرد است.

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه منتخبین این جشنواره سالیانه از بین دانشجویان دانشگاه‌های وزارت بهداشت و وزارت علوم برگزار انتخاب می‌شوند، افزود: هر سال 40 نفر در این جشنوراه برگزیده و معرفی می‌شوند که از این افراد 27 نفر از وزارت علوم و 13 نفر از وزارت بهداشت هستند و در جشنواره دانشجوی نمونه کشوری ابتدا رقابت‌های درون دانشگاهی وجود دارد و بعد رقابت بین وزارت بهداشت و وزارت علوم است .

فراهانی با اشاره به اینکه جشنواره دانشجوی نمونه ساعت 15 روز 15 اسفند ماه جاری با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار می‌شود اظهار کرد: وزرای علوم و بهداشت نیز در این مراسم حضور پیدا می‌کنند.  

وی تصریح کرد: در سال های گذشته و ادوار قبلی این جشنواره در ساختمان نهاد ریاست جمهوری برگزار می‌شد و تعداد محدودی از برگزیدگان و خانواده‌های آنان در این مراسم  شرکت می کردند اما در سال جاری این جشنواره در فضای دانشگاه علوم پزشکی تهران و با شرکت پرشور و آزاد دانشجویان فعال در حوزه‌های علمی، پژوهشی و آموزشی برگزار خواهد شد .

معاون فرهنگی و  دانشجویی وزیر بهداشت با اشاره به جوایز و تسهیلات در نظر گرفته شده برای دانشجویان منتخب گفت: برای افراد منتخب در مقطع دکتری تخصصی 10 میلیون تومان، در مقطع دکترای عمومی و کارشناسی ارشد 9 میلیون تومان و در مقطع کارشناسی 8 میلیون تومان هدیه در نظر گرفته شده است . همچنین برای دانشجویان برگزیده سهمیه برای ادامه تحصیل در یک مقطع بالاتر در نظر گرفته شده است. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمام دانشگاه های علوم پزشکی در رقابت تنگاتنگی در این جشنواره حضور پیدا کرده اند و در این سال ها برگزیده شدن دانشگاه‌ها نیز متغییر بوده است اما امسال از بین 13 نفر برگزیده دانشگاه‌های وزارت بهداشت، دانشگاه تهران که در سال گذشته منتخبی نداشت، 5 نفر برگزیده داشت .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۸۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبگان کارگری استان سمنان تقدیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته کار و کارگر از نخبگان و فعالان جامعه کارگری استان سمنان طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده بزرگ کارگران استان تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم کارگران نخبه، کارگران نمونه، گروه کار نمونه، واحد نمونه تولیدی کارگری نیز مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: در این مراسم که با حضور استاندار سمنان برگزار شد ۱۴ کارگری که به مناسب جوانی جمعیت و اجرای سیاست‌های فرزندآوری صاحب اولاد شده و یا ازدواج کرده بودند نیز تقدیر ویژه به عمل آمد.

علی نورانی با بیان اینکه در این همایش تشکل‌های کار و کارگری نیز دخیل بودند، بیان کرد: همایش تقدیر از کارگران، کارفرمایان و فعالان حوزه کارگری امروز با حضور ۱۸۰ نفر از جامعه کار و کارگری استان برگزار شده است.

وی افزود: در این مراسم برخی دغدغه‌های کارگران از جمله بیمه، مسکن و… نیز مطرح شد.

کد خبر 6094588

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران نمونه خرمشهر
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان + تصویر
  • فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود
  • جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود
  • تعداد اساتید بعد از انقلاب رشد مناسبی پیدا کرده است
  • جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود
  • نخبگان کارگری استان سمنان تقدیر شدند
  • انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری