Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهل و دومین پاتوق فیلم کوتاه اصفهان به اکران فیلم کوتاه "حیوان" به کارگردانی بهمن و بهرام ارک و برگزاری میزگرد تحلیل آن اختصاص دارد.

سرپرست پاتوق فیلم کوتاه اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فیلم "حیوان" که سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه داستانی را از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرده و به عنوان بهترین فیلم بخش "سینه فونداسیون" جشنوارۀ فیلم "کن" در سال ۲۰۱۷ انتخاب شده است، در بخش نخست برنامۀ این هفتۀ پاتوق فیلم کوتاه اصفهان اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنام تاجمیر ریاحی ادامه داد: ایدۀ مرکزی فیلم "حیوان"، به داستان عبور از مرز در شکل و شمایل قوچ می پردازد و پس از نمایش این فیلم، میزگردی با حضور سیاوش گلشیری، فهیمه سیاحیان، مجتبی اسپنانی و پژمان نظرزاد برای تحلیل آن برگزار می‌شود.

وی با معرفی کارگردانان این فیلم گفت: بهمن و بهرام اَرک، به ترتیب مدارک کارشناسی نقاشی ایرانی و کارشناسی طراحی فرش دارند و دانش آموخته انجمن سینمای جوانان ایران و مدرسه ملی سینمای ایران هستند. فیلم های کوتاه "فرصتی برای گریه تانک‌ها"، "فالش"، "آفتاب سوخته"، "نجس"، "سیمین سینما است" و فیلم سینمایی "سویوق"، ازجمله آثاری است که در کارنامه هنری این دو کارگردان به چشم می‌خورد.

وی با اشاره به جزییات بخش دوم این برنامه اظهار کرد: در بخش دوم پاتوق این هفته هم میزبان نشست مسئولان نخستین جشنواره فیلم کوتاه مهر سلامت اصفهان با حضور عبدالحسین احمدی، نویسنده و کارگردان، سیدمحمد طباطبایی، رییس انجمن سینمای جوان اصفهان و محسن مزدبران، مدیر گروه سینمای دانشگاه سپهر اصفهان خواهیم بود.

تاجمیر ریاحی خاطرنشان کرد: پاتوق فیلم کوتاه اصفهان، دوشنبۀ هر هفته به همت انجمن سینمای جوان اصفهان، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در نگارستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در پاتوق فیلم کوتاه این هفته می‌توانند دوشنبه ۱۴ بهمن ماه، رأس ساعت ۱۶ و سی دقیقه به نگارستان امام خمینی (ره) واقع در میدان فیض مراجعه کنند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم

کیومرث صابری فومنی (گل‌آقا) به دیدار حضرت امام رفتند و امام سه بار از کیسه‌ای یک قرانی به گل‌آقا سکه دادند. زمانی که گل‌آقا دید سکه یک ریالی است گفت: قربان امام‏مان بروم. ماشاء‏الله آن‏قدر ول‏خرج هستند که ورشکسته نشوند خوب است؛ که ایشان به شدت خندیدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • فیلم کوتاه، زبان مختص خود را دارد/ «قضاوت» برآمده از تجربه زیسته
  • افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌ کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوانان از فیلم‌کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما