Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارگردان سریال تلویزیونی "آنام" گفت: از طریق روابط عمومی صدا و سیما اخبار خوبی به دستم رسیده که نشان از استقبال بسیار خوب مخاطبان از سریال "آنام" دارد. آذری ها به شدت "آنام" را دوست دارند.

جواد افشار کارگردان تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره سریال "آنام" گفت: آن چه که از محیط پیرامون، نقدها و صحبت ها در رسانه ها اعم از فضای اجتماعی و خبرگزاری ها مشاهده می شود نشان از یک اتفاق خوب با پخش این سریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی در همین راستا افزود: از طریق روابط عمومی صدا و سیما اخبار خوبی به دستم رسیده که نشان از  استقبال بسیار خوب مخاطبان از سریال "آنام" دارد. آذری ها به شدت "آنام" را دوست دارند و پس از سال ها از این سریال حس خوبی به آنها دست داده است. شخصیت ها و داستان اصلی "آنام" از مردم آن منطقه و زندگی آنان است،در این اثر با آذری ها تحقیر آمیز برخورد نشده بلکه دارای جایگاه واقعی هستند.


این کارگردان درباره روند محبوبیت سریال "آنام" بیان کرد: ما در مدت پخش سریال تا امروز از بازخوردها نقاط قوت و مثبتی دریافت کردیم. سریال هر چه جلوتر رود پیچیدگی ها و جذابیت های آن بیشتر شده و مخاطب از آن لذت خواهد برد.

افشار درباره این که چرا به سراغ پرداختن به ایده سریال "آنام" و ساخت آن رفته، اظهار کرد: وقتی فیلنامه امیرعباس پیام که در حال نگارش بود را خواندم احساس کردم می تواند مخاطب را جذب کند بنابراین تصمیم به ساختن آن گرفتم. در این سال ها همه گونه سریال با موضوعات مختلف را تجربه کردم، دوست دارم سریال های جدید در سرزمین ها و مناطق مختلف ایران بسازم و از این پس قصد دارم همچنان سریال هایی که در مناطق دیگری از ایران روایت می شود را به تصویر بکشم. بنده در احیای صمیمیت و همبستگی بیشتر میان ایرانیان انگیزه و تلاش خودم را در این عرصه دیدم و می توانیم کاری که موجب رضایت مخاطبان باشد را تولید کنیم.


وی به تعامل آذری ها در طول تولید آنام اشاره و بیان کرد: اهالی آذربایجان بسیار مردمی و دوست داشتنی هستند و در طول تولید با ما تعامل و همدلی بسیار خوبی داشتند و همین دلایل باعث شد این انگیزه و سختی های سفر دور از پایتخت را به جان بخریم.

کارگردان "آنام" درباره مراحل تولید سریال اظهار کرد: حدود دو ماه فیلمبرداری در کلیبر و تبریز داشتیم که همچنان باید برای انجام پایان فیلمبرداری به آنجا برگردیم. دی ماه سال گذشته پیش تولید "آنام" را آغاز کردیم و همچنان فیلمبرداری ادامه دارد چون متاسفانه در اواسط تولید به دلیل مشکلات مالی وقفه ایجاد شد که اگر این وقفه رخ نمی داد تا دی ماه "آنام" به پایان می رسید.

افشار درباره چگونگی حضور گلچهره سجادیه در نقش مارال و ماه گل با توجه به این که گزیده کار است و کمتر در  تلویزیون بازی می کند توضیح داد: سجادیه از بازیگران مورد علاقه بنده است، چندین بار قصد همکاری با او را داشتم اما به دلایل مختلف این اتفاق رخ نداد. وقتی برای این همکاری به او اطمینان دادم که یک کار و نقش متفاوت خواهد شد پذیرفت که با تامل تصمیم بگیرد چون علاقه ای به حضور در آثار تصویری نداشت. طی جلساتی که گفت و گو کردیم و فیلمنامه را مطالعه کرد متقاعد شد که در "آنام" به شکل شایسته حضور خواهد داشت. همین اتفاق نیز افتاد و سجادیه بازی ماندگار و جذابی را از خود ارائه داد.


وی در ادامه تاکید کرد: گلچهره سجادیه در کنار این که صاحب سبک و تواناست، توانایی خود را نیز در اختیار کار قرار داد و با تعامل خوب توانستیم به یک جمع بندی خوب برسیم.

افشار با بیان اینکه سکانس های پازل گونه و فراوانی از ساخت سریال "آنام" باقی مانده است، خاطرنشان کرد: برای ادامه ساخت "آنام" منتظر فراهم شدن شرایط هستیم. قرارداد بازیگران و عوامل نیز به پایان رسیده، امیدواریم صدا و سیما حمایت کرده تا پایان امسال فیلمبرداری "آنام" تمام شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۹۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  سعید کمانی تهیه کننده مجموعه «خط روی خط»، در گفتگو با شبکه خبر در بخشی از سخنان خود درباره شکل گیری این برنامه گفت: شکل گیری این برنامه به این شکل نبود ولی برنامه به سمت یک برنامه ترکیبی و نمایشی پیش رفت از اول قرار نبود که برنامه طنز باشد و قرار بود که کار نمایشی برنامه کمتر باشد ولی باتوجه به اینکه بحث نمایش در شبکه کم بود، کار نمایشی این برنامه بیشتر شد.

کمانی درباره انتخاب موضوعات و داستان‌ها گفت: بر اساس نیازی که خومان در جامعه احساس می‌کنیم و مسئولیتی که روی دوش خود شهروندان است مثل اخلاق، مثل احترام به بزرگتر و حقوق شهروندی، که رعایت این مسایل حاکمیتی نیست و خودمون باید رعایت کنیم، به سمت این موضوعات رفتیم و تمام قسمتهای این مجموعه از این قبیل موضوعات است.

وی گفت: مجموعه «خط روی خط» در شصت قسمت تولید شده است که ۲۰ قسمت را خانم آل اقا و ۴۰ قسمت بعدی را محمدرضا خسروی کارگردانی کردند. یکی از جنبه‌های مثبت این برنامه این است که بازیگر جدید، نویسنده و کارگردان جدید داشتند که خود اینها دست اورد این برنامه است.

کمانی درباره نقش شفیعی جم هم گفت: قرار بود شفیعی جم تا آخر برنامه همراه باشد ولی به دلایلی بیماری که داشت در آن مقطع فقط در ۲۰ قسمت همکاری کردند و بسیار انرژی خوبی داشت در کار.

کمانی درباره تولید فصل های دیگر این مجموعه گفت: تولید فصل های بعدی به استقبال و حمایت مردم بستگی دارد، امیدوارم که مردم این برنامه را دوست داشته باشند و درخواست مردم باعث تولید فصل های بعدی خواهد بود.

هومن رمضانی بازیگر مجموعه «خط روی خط» هم در گفتگو با شبکه خبر در بخشی از سخنانش درباره شخصیتی که در این مجموعه دارد گفت: شخصیت یک آدم شرور و فضول را بازی می کند. 

وی افزود: وقتی متنی به بازیگر داده می‌شود دیگر آن بازیگر خودش نیست و بسته به متن و داستان بازیگر خودش را با آن شخصیت وفق می دهد.

رمضانی درباره نحوه کار کردن گفت: یک کار گروهی انجام می دهیم و کارها با مشورت با کارگردان و بقیه بازیگر ها پیش می رود .

وی گفت: هر کاری که انجام می دهیم هم نقاط مثبت دارد هم نقاط منفی، بعد از انجام کار نگاه می کنیم و نقاط منفی کار را می بینیم و تلاش می کنیم برای قسمت های دیگر ایراد هایی که وجود دارد را برطرف کنیم و همه اینها با تمرینات بیشتر میسر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام دوست
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • حال موسیقی ایران خوب است