Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، علی اصغر ناصر بخت در هشتمین جلسه ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز شهرستان قدس اظهار داشت: اعضای ستاد جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز باید از هرگونه اقدام غیر قانونی و ساخت و ساز پیش از موعد طرح‌ها جلوگیری کنند و اقدام به هنگام انجام دهند تا منجر به تخریب نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قدس با بیان این مطلب که : ایمنی و امنیت شهروندان از اولویت های کاری فرمانداری است ، افزود در بازدید های اولیه از سطح شهر متوجه ساخت طبقات اضافه پنجم و ششم در برخی مناطق شده ام ،همچنین نبود پارکینگ در بسیاری از ساختمان ها باعث ایجاد ترافیک در ساعات پیک و همچنین بالا رفتن آمار سرقت قطعات خودرو شده است.

وی افزود:در بازدیدهای میدانی مشاهده شده است که برخی  نقشه های ساختمانی با اجرای نقشه مغایرت دارد واین موضوع غیر قابل بخشش است و تاکید بر نظارت صحیح و قانونی را از سوی نظام مهندسی و شهرداری داریم.

ناصر بخت در بخش دیگری از سخنانش به ساخت وسازهای غیر مجاز شهرک های صنعتی اشاره داشت و گفت با عنایت به بلاتکلیفی نظارت بر ساخت و ساز در این شهرک و بلاتکلیفی مسئولین شهرداری و هیئت مدیره شهرک های صنعتی و سو استفاده برخی سود جویان از این فضا لازم است به سرعت مصوبات جدید استانداری اجرا و مانع از ساخت و سازهای جدید شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ردیاب خودرو اجباری شد

به گزارش تابناک، رئیس پلیس آگاهی پایتخت بر ضرورت تجهیز خودروها به ردیاب تاکید کرد.

سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت در حاشیه اجرای طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه که ظهر امروز در مقر پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد، درباره ایمنی خودروها و اقدامات ضروری برای جلوگیری از سرقت خودرو نیز گفت: جلسات مستمری در خصوص ایمنی و امنیت خودروها میان خودروسازان و پلیس آگاهی برگزار شده و همچنان نیز جلساتی در این خصوص برگزار می‌شود. ما در این جلسات موارد و پیشنهادات خود را در مورد ایمنی خودروها و راهکارهای ارتقاء امنیت خودروها ارائه دادیم که یکی از موارد مطرح شده از طرف ما این بود که تمامی خودروها به ردیاب مجهز شوند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد:‌ در جلسات مستمر خود با شرکت‌های خودروساز داخلی که در آن استاندار تهران هم حضور دارند، نظرات و دیدگاه‌های خود را در این خصوص بیان می‌کنیم و در مواردی هم با توجه به پرونده‌های موجود مواردی از نقص ایمنی خودروها را به خودروسازان منتقل می‌کنیم تا آن را برطرف کنند. البته در همین راستا نیز تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به تفاهمنامه همکاری میان پلیس و یکی از شرکت‌های دانش‌بینان در حوزه ساخت ردیاب گفت: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی درخودروها راهکار خوبی برای ممانعت از سرقت خودروها است و می‌تواند سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه بعد از سرقت باشد.از این رو تاکید پلیس این است که خودروهای داخلی باید به ردیاب مجهز شوند.

 رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: همچنین مالکان خودروهای فعلی نیز می‌توانند با مراجعه به مراکز معتبر خودروی خود را به ردیاب مجهز کنند. علاوه بر آن توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیسی نیز ضروری است. استفاده از قفل فرمان، پارک خودرو درمحل‌های دارای روشنایی و تردد و ... از جمله این موارد است.

منبع: ايسنا

دیگر خبرها

  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • امنیت غذایی جهان تهدید می شود
  • نصب ردیاب خودرو اجباری شد
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد