Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@17:20:22 GMT

کشف قاچاق گروهی انسان در گمرک بازرگان

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۹۶۲۵

کشف قاچاق گروهی انسان در گمرک بازرگان

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  روابط عمومی گمرک ایران با هوشیاری و به کمک تجهیزات کنترلی و رصد اطلاعات این محموله، ماموران گمرک بازرگان موفق شدند با شناسایی و بازرسی محموله 3 مرد تبعه ایرانی و یک مرد با تابعیت یکی از کشورهای همسایه را که در میان کیسه های آکریلیک مخفی شده بودند، کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامیون حامل بار اکریلیک از کشور ازبکستان به ترکیه بارگیری شده بود و این افراد قصد داشتند از این مسیر به طور قاچاق از ایران خارج شده و به ترکیه بروند. ماموران گمرک پس از مشکوک شدن به بار کامیون و با استفاده از دستگاه ایکس ری موفق به شناسایی این افراد در میان بار کامیون شدند. این افراد پس از شناسایی به مراجع قضایی معرفی و تحویل داده شدند.

در یک هفته گذشته برای دومین بار است که ماموران گمرک بازرگان موفق به کشف قاچاق انسان می شوند. ماموران گمرک ایران با هوشیاری، کنترل و رصد محموله های خروجی و ورودی موفق شده اند بیش از 500 مورد قاچاق انسان کشف کنند.

انتهای پیام/

کشف قاچاق انسان ،  برای دومین بار توسط ماموران گمرک بازرگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی لامرد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به سه دستگاه وانت آریسان حامل کالا مشکوک و پس از دستور ایست رانندگان اقدام به فرار کردند.
یوسف ملک زاده افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ، ماموران انتظامی  هر سه خودرو را متوقف کردند.
وی بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقهف ۲ نفر از رانندگان متواری شدند و یک نفر دستگیر شد و ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۱ هزار و ۲۰۸ بسته تنباکو خارجی قاچاق را کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان  فارس گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • ۲۵۰۰ بازرگان خارجی برای بازدید از اکسپو به ایران آمدند
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید