Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-06@19:09:38 GMT

خانه را به سبک بهاری بچینید

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۹۶۷۴

خانه را به سبک بهاری بچینید

تلاش کنید تمام وسایل شما در حمام با یکدیگر هماهنگی داشته باشند. شما می‌توانید وسایل قدیمی را طوری کنار وسایل جدید بچینید که با یکدیگر هماهنگ شوند.به گزارش بلاغ، راه‌های مختلفی برای تزئین خانه وجو دارد. به نقل از بیتوته چینی‌ها و کریستال‌های مورد علاقه خود را از کمد‌ها بیرون آورید و روی میز بچینید. سعی کنید از رنگ‌های مشابه و بسیار نزدیک به هم استفاده کرده و هنگام چیدن میز از تنوع رنگی زیاد پرهیز کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما سعی کرده ایم در چیدن این میز و وسایلش از رنگ بنفش، رنگ سال استفاده کنیم.

 

 

حمامی به سبک سنتی

آیا به دنبال ظاهری ماندگار هستید؟ حمامی به سبک سنتی هیچگاه قدیمی نمی‌شود، پس سعی کنید از گذشته‌ها الهام بگیرید.

اگر به دنبال حمامی به سبکی جذاب و پیچیده هستید، از وسایلی به سبک سنتی استفاده کنید.

می‌توانید از زمین‌های چوبی برای ایجاد گرمای بیشتر در محیط استفاده کنید.

تلاش کنید تمام وسایل شما در حمام با یکدیگر هماهنگی داشته باشند. شما می‌توانید وسایل قدیمی را طوری کنار وسایل جدید بچینید که با یکدیگر هماهنگ شوند. مثلا جا‌حوله‌ای استیل و مدرن تا زمانی که ساده باشد، هماهنگی حمام را بر هم نمی‌زند.

جای مسواک و صابون را ساده و به رنگ سفید انتخاب کنید و از سبد‌های چوبی حصیری برای طبقه بندی وسایل استفاده کنید.

از راهنمای گام به گام ما استفاده کنید تا فضای حمام خود را با زیرکی متحول کنید. با تغییراتی که ایجاد خواهید کرد، حمام شما برای سال‌های سال زیبا و جذاب خواهد ماند.

سبکی کلاسیک و قدیمی انتخاب کنید.

به دنبال لوازمی باشید که یادآور دوران قدیم باشند. همچنین اگر توالت فرنگی در حمام دارید، می‌توانید مخزن آب را در سطحی بالاتر و دسته سیفون آن را به شکل زنجیر انتخاب کنید، اما اگر فضا و بودجه شما محدود است، یک توالت فرنگی ساده نیز کفایت می‌کند. از شیر آب‌های مرکب استفاده نکنید. به دنبال شیر آب‌های سنتی باشید که آب گرم و سرد از هم جدا هستند.

 

از قفسه‌های ساده و باریک برای حل مشکل کمبود جا استفاده کنید.

به دنبال دسته‌ها و شیر آب‌های سنتی باشید. با این کار ظاهری آراسته به محیط می‌بخشید.

 

اگر وان حمام شما جایی برای گذاشتن وسایل ندارد، با نصب قفسه کوچک، به محیط حمام نظم ببخشید.

 

یک رادیاتور عمودی نصب کنید. بر یک رادیاتور سنتی و عمودی سرمایه گذاری کنید. این نوع رادیاتورها، هم زیبا و شیک هستند و هم کاربرد بیشتری دارند.

 

شاخه‌های درختان

روبان‌های بنفش با خال‌های سفید به دور گلدان‌های سفالی و تخم مرغ‌های پلاستیکی رنگ شده که با چسب به شاخه‌های سبز چسبانده شده اند، جلوه زیبایی به این میز داده اند و بر طراوت آن افزوده اند.

 

دسته گل خرگوشی

عطر یاس بنفش، در کنار سنبل انگوری رنگ در سبد گلی که خرگوشی بازیگوش در دست دارد، بسیار خوشایند است. این سبد هم گلدان کوچک گل‌های شما و هم در مجموع ترکیبی زیبا برای تزئین گوشه‌ای از خانه است.

 

امروزه زندگی در شهر‌های بزرگ باعث شده که انسان بیشتر نیازمند احساس آرامش و راحتی در خانه باشد و در صورت شاغل بودن پس از بازگشت به منزل، دوست دارد در محیطی آرام و دلپذیر و هر چند کوچک، شب را به صبح برساند تا روز دیگری شروع شود، اما چگونه می‌توان این محیط را فراهم کرد تا همه اعضای خانواده بتوانند از آن بیشترین لذت را ببرند؟

تزئین پنجره آشپزخانه

از ظرف غذای نوزادتان استفاده کنید و با جمع آوری آن‌ها تعدادی گلدان آویزی با یک رنگ و یک طرح دست کنید.

 

این گلدان‌ها را با روبان بنفش تزئین کنید و گل‌های بنفشه داخل شان بگذارید و با استفاده از سیم و روبان از پنجره آشپزخانه آویزان نکنید.

ذهن خود را محدود نکنید

برای جشن‌ها و مهمانی‌های خود می‌توانید از رنگ جذاب بنفش در برخی نقاط خانه استفاده کنید.

 

مثلاً برخی جوانه‌ها و گل‌های بنفش و زیبا را در گوشه و کنار اتاق‌ها قرار دهید.

 

یک بشقاب رنگ شده بنفش، یک کوسن که با پارچه بنفش یا یاسی درست کرده اید، استفاده از برخی روبان ها، چند شاخه سنبل و ... همگی فضای زیبا و دلنشینی را در خانه شما به وجود می‌آورند.

تزئین میز کار بچه‌ها

تکه‌های به درد نخور کاغذ رنگی را به صورت باریک باریک درآورید و روی آن‌ها را چین چین کنید و مثل چمن در یک ظرف بریزید. سپس داخل ظرف چند عدد تخم مرغ رنگ شده بگذارید. چند سطل کوچک را بردارید.

 

داخل آن‌ها لوبیا‌های ژله‌ای سبز بریزید که شبیه چمن شوند و بعد با کاغذ رنگی چند عدد گل درست کنید و هر یک از سطل‌ها را داخل یک بشقاب بگذارید.

 

از گیره کاغذ با هر شکلی که دوست دارید (ما در اینجا از شکل جوجه استفاده کرده‌ایم) استفاده کرده و اسم هر یک از بچه‌ها را روی کاغذ بنویسید و داخل نوک جوجه بگذارید تا بچه‌ها بدانند کجا باید بنشینند. ماژیک، مداد شمعی و سایر وسایل مورد نیاز بچه‌ها را در اختیارشان بگذارید.

 

این میز بچه‌ها با رنگ صورتی و بنفش تزئین شده است و شما می‌توانید به دلخواه از رنگ‌های دیگر استفاده کنید.

گلدان پلیسه‌ای

یک دسته گل بنفش را در یک گلدان پلیسه‌ای با گل‌های ریز بنفش بگذارید. گلدان تزئینی را با پارچه گلدار پنبه‌ای درست کنید و چین‌ها را با اتو به صورت پلیسه درآورید.

 

قسمت پایین چین‌ها را چند برش کوتاه بزنید و روبان صورتی رنگی را از میان بریدگی‌ها عبور دهید و کمی روبان را جمع کرده یک گره بزنید.

 

بالای گلدان پلیسه‌ای را نیز با قیچی به صورت ۸ برش بزنید تا کارتان زیباتر شود. حالا گل‌ها را داخل گلدان بگذارید و گلدان را داخل گلدان پلیسه‌ای که درست کرده اید، قرار دهید.

کد مطلب: 353316  

ظرفیت‌های بالقوه گردشگری مازندران که هیچ‌وقت بالفعل نشد

از دپوی 500 هزار تن برنج در شالیکوبی‌های مازندران تا قبضه برنج‌فروشی‌ها توسط مافیای واردات

مردمی که احساس می‌کنند دیده نمی‌شوند/ محله شهید آهنگر میاندورود نیازمند توجه مسئولان

اطاعت از رهبری مهم‎‌ترین دغدغه شهید طاهر بود/ می‌دانستم آقا رضا شهید می‌شود

تحویل 50 واحد مسکونی تعهد مازندران در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تا اردیبهشت 97/ کانکس روستاها تامین شده است

4 بانده شدن محور سوادکوه و دغدغه‌های فنی آن

    ۸ دلیل که باعث بدن درد مداوم می‌شود خانه را به سبک بهاری بچینید از این روغن شفابخش در طبخ غذا استفاده کنید آنچه از مشکلات قلبی کودک باید بدانید به دیدن کرمان این شهرپرجاذبه برویم بهترین درمان‌های طبیعی برای نقرس چیست؟ چطور با سفیداب صورتمان را لایه برداری کنیم؟ با داشتن این ۱۶ علامت به «کبد چرب» مبتلا هستید تشخیص فوری سکته مغزی با ۳ سوال ساده از مصرف خودسرانه مکمل‌ها پرهیز کنید چرا پوست‌مان بعد از پشه گزیدگی می‌سوزد؟ فواید پوشیدن جوراب در رختخواب مالزی ترکیبی از جذابیت‌های مدرنیته و سنت نرگس پرو مخصوص علاقه‌مندان به انواع نرگس راه‌های آب کردن سریع شکم با سرکه سیب درمان این بیماری پوستی شایع با عصاره وانیل پوستتان با شما حرف می‌زند آیا ژیمناستیک سبب کوتاهی قد در بزرگسالی می‌شود؟ مصرف زیاد این گیاه باعث فلجی می‌شود چه تعداد فرزند زوج‌ها را خوشبخت می‌کند؟  

روز و مناسبتی که به ریش‌مان می‌خندد

جزئیات4خبر ویژه امروز چهارشنبه نهم اسفندماه 1396

جزئیات روش جدید تعیین شهریه مدارس غیردولتی

شاهزاده جذاب متولد شد

۶ عادت صبحگاهی چاق‌کننده

مجروح حادثه «پاسداران» از کما خارج شد

حفاران غیرمجاز منطقه باستانی کشف کردند!

غذایی فوق العاده برای کاهش وزن

وقتی که نمک تربیت در بابل از خاصیت می‌افتد

ممنوعیت ‌تردد اتوبوس‌ در جاده‌ها بدون اخذ پروانه از راهداری‌

 

وظیفه دولت باید رویش ازدواج و ریزش طلاق باشد/ آیا افزایش 6 درصدی طلاق و کاهش 3 درصدی ازدواج نگران‌کننده نیست؟!

 

دستگیری باند سارقان فرش معروف به باند ماکسیما

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراز یکطرفه شد

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر، از یکطرفه شدن محور هراز در مسیر شمال به جنوب خبر داد و گفت: این محور از جنوب به شمال تا اطلاع ثانوی مسدود.

کهریزی با بیان اینکه ترافیک در مسیر شمال به جنوب هراز سنگین است گفت: محور هراز از محدوده رودهن به سمت شمال مسدود شده و هم‌وطنان برای سفر به شهرهای شمالی می‌توانند از محورهای جایگزین فیروزکوه و کندوان استفاده کنند.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به اینکه تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز از محدوده آب‌اسک به سمت رودهن یکطرفه شده افزود: در برخی مناطق این محور مثل مشاء و پیست آبعلی با پس‌زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

وی عنوان کرد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان بوده و در برخی نقاط این محور با افزایش بار ترافیکی روبرو هستیم.

کد خبر 6096488

دیگر خبرها

  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • کشف کمیاب‌ترین «رنگ» دنیای باستان در یک حمام رومی؛ رنگی گران‌تر از طلا (+عکس)
  • هوای شهر ری بسیار ناسالم شد
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • ویتامین های مهم برای گیاهان آپارتمانی
  • چگونه واگن‌ اسبی در دست‌انداز رضاشاه افتاد؟
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • هراز یکطرفه شد