Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس چمنیان اسامی 26 بازیکن نوجوان را برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال اعلام کرد که در این بین نام دو بازیکن از اصفهان به چشم می‌خورد.

امیر‌حسین نیک‌پور و یاسین سلمانی ملی‌پوشان اصفهانی تیم ملی فوتبال نوجوانان هستند که باید همراه سایر ملی‌پوشان در اردوی تدارکاتی که از 16 لغایت 21 اسفندماه در مرکز ملی فوتبال ایران آغاز می‌شود، حاضر شوند؛ بازیکنان دعوت‌شده باید ساعت 13 روز چهارشنبه 16 اسفندماه در مرکز ملی فوتبال ایران خود را به کادر فنی معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اسامی کامل دعوت‌شدگان به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال نوجوانان به شرح زیر است:

سعید کریم‌آذر، مهدی سیدی، امیر‌حسین امن‌زاده، امیر‌رضا محرمی، پوریا تیموری، علیرضا خدابخشی، مهدی فلاح، محمد‌رضا برزنونی، ابوالفضل علیزاده، حسین حاجی‌زاده، امیر‌رضا اسلام‌طلب، سید‌مهدی دشتگرد، مرتضی نژاد‌پور‌اسماعیلی، محمد‌رضا شکیب‌خو، امیر‌حسین نیک‌پور، یاسین سلمانی، فرزان مالکی‌نژاد، عرفان کدخدایی، امین هزباوی، حسین شاهوردی، علیرضا باویه، پیام پارسا، آریا برزگر، سجاد خدا بنده‌لو، شهاب روح‌پرور و مهدی ایزدی

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۹۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اردوی تیم ملی تراپ در سال نو آغاز شد

ملی‌پوشان تراپ ایران نخستین اردوی خود در سال ۱۴۰۳ هجری شمسی را استارت زدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، دور جدید اردوی تیم ملی تراپ از امروز (چهارشنبه - 8 فروردین) با دعوت از 10 ورزشکار در تهران آغاز شد و تا 22 فروردین ماه ادامه دارد.

توضیحات سرمربی تیم ملی تراپ درباره کسب سهمیه المپیک

نریمان نیکخو سرمربی تیم تراپ در این مرحله از اردو، محمد بیرانوند، بابک یگانه، محمدحسین پرورش‌نیا، امیرحسین آقازاده، امیر محمدیان، اهورا منصوری و شایان فرودی در بخش آقایان و مرضیه پرورش‌نیا، شیوا فرح‌پور و الهه مقصودی در بخش بانوان را به اردو دعوت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غلامی ۲۲ بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی نوجوانان دعوت کرد
  • اعلام ۲۲ بازیکن منتخب عادل برای تیم ملی
  • اولین اردوی تیم ملی تراپ در سال نو آغاز شد
  • دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید
  • دعوت ورزشکار همدانی به اردوی تیم ملی ترامپولین 
  • ۴بازیکن بوشهری به تیم ملی بسکتبال و فوتبال ساحلی دعوت شدند
  • مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۱
  • دعوت از ۹ تیرانداز به اردوی تیم ملی تپانچه
  • ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید دعوت شدند
  • برگزاری اردوی فرهنگی معرفتی عطر نیایش در طبس + تصاویر