Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، ​بنابر اعلام آموزشگاه زبان ایران اروپا، این اجلاس نظر به اجرای طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع و با حمایت نهاد ریاست جمهوری (مرکز آموزش مدیریت دولتی)، در راستای تحقق اهداف کلان اقتصادی نظام جمهوری اسلامی ایران، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همایش که در تاریخ ۳۰بهمن ماه ۹۶ با حضور مقامات کشوری از جمله شاهپورقنبری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران، ایمان مصدری دبیر عالی شورای سیاستگذاری اجلاس، مجتبی پیرزاد مشاور علمی و فناوری شرکت‌های دانش بنیان، محمد نهضتی رییس انجمن صنفی بنگاه‌های اقتصادی، مهران جورابلو مدیر حوزه بانکی توسعه تعاون، شهریار شفیعی دبیر کمیسیون برند و تبلیغات وزارت صنعت، معدن و تجارت، مجید حلاج‌زاده نماینده حقوق بشر تشکیلات تعاون کشور، هاجر چنارانی نماینده مجلس شورای اسلامی، محمدرضا مودودی مدیر کل دفتر توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه و تجارت ایران، ابوذر ندیمی مشاور معاون رییس‌جمهور و ثریا شارقی مدیر کل استاندار تهران و سایر مقامات و مسئولان کشوری برگزار شد و از ۶۰ برند برتر مشتری‌مداری و جلب رضایت ارباب رجوع در سطح کشور تقدیر به عمل آمد.

موسسه زبان ایران اروپا در سال ۱۳۹۴ با دریافت تندیس برند برتر آموزشگاه‌های زبان به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه زبان شناخته شد و در سال گذشته نیز موفق به دریافت نشان رضایتمندی مشتری شد.

آموزشگاه زبان ایران اروپا موسسه پیشرو در آموزش زبان است که در سال‌های گذشته موفق به کسب عناوین و افتخارات گوناگون شده که در ادامه آمده است.

دریافت تندیس برند برتر آموزشگاه‌های زبان در سال ۹۴

دریافت تندیس و نشان عالی مدیر سال در سال ۹۵

دریافت تندیس و نشان برتر کیفیت و بهره‌وری از TUV  آلمان در سال ۹۵

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از اخبار تکمیلی این موضوع و آشنایی هر چه بیشتر با موسسه زبان ایران اروپا به سایت موسسه مراجعه کنند.

انتهای پیام

true برچسب ها : آموزش تنديس زبان true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۹۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره دورتموند در اروپا نظیر ندارد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های دورتموند و پاری سن ژرمن امشب در بازی دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم صف آرایی کردند و بازی با برتری دورتموند به پایان رسید.

در این بازی که نیکلاس فولکروگ در دقیقه 37 تنها گل دورتموند را در موقعیت تک به تک به گریگور کوبل به ثمر رساند، جیدون سانچو یکی از نمایش‌های بی نظیر خود را پشت سر گذاشت.

مطابق آمار، سانچو امشب در چمن سیگنال ایدونا پارک 11 دریبل موفق داشت که در فصل جاری چمپیونزلیگ تا به حال هیچ بازیکنی در یک بازی موفق نشده بود این آمار را ثبت کند.

او اگر امشب کمی خوش شانس بود می‌توانست یک پاس گل هم برای یولیان برانت ارسال کند اما تکل مارکینیوش روی ضربه هم تیمی‌ سانچو مانع از تکمیل آمار این بازی شد. او حتی در جریان نیمه دوم یک پاس خطرناک دیگر هم برای فولکروگ ارسال کرد که ضربه بی دقت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

این وینگر که در انتقال قرضی از منچستریونایتد به تیم سابقش بازگشته، مورد توجه مدیران دورتموند قرار دارد و آن‌ها در نظر دارند تا قرارداد او را دائمی کنند. آن‌ها در تلاش هستند تا مذاکرات با یونایتد را پیش ببرند و سانچو را در آلمان حفظ کنند.

دیگر خبرها

  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتور هستم!
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • لوتوس حافظه؛ دریافت نمایندگی فلش مموری در ایران
  • ماجرای اتمام حجت دانشگاه فرهنگیان با معلمان تازه استخدام شده چیست؟
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • ستاره دورتموند در اروپا نظیر ندارد! (عکس)
  • امیرعبداللهیان به بورل: همکاری آژانس و ایران در مسیر خوب قرار دارد/ از سفر گروسی مدیر کل آژانس اتمی به ایران استقبال می‌کنیم
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟