Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - ماموران گمرک بازرگان در يک محموله خروجي چهار مورد قاچاق انسان را کشف کردند.

به گزارش روز يکشنبه ايرنا، ماموران گمرک بازرگان به کمک تجهيزات کنترلي و رصد اطلاعات و بازرسي محموله موفق به شناسايي سه مرد تبعه ايراني و يک مرد با تابعيت يکي از کشورهاي همسايه که در ميان کيسه هاي آکريليک مخفي شده بودند، کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاميون حامل بار اکريليک از کشور ازبکستان به ترکيه بارگيري شده بود و اين افراد قصد داشتند از اين مسير به طور قاچاق از ايران خارج شده و به ترکيه بروند.
به گزارش تارنماي گمرک ماموران پس از مشکوک شدن به بار کاميون و با استفاده از دستگاه ايکس ري موفق به شناسايي اين افراد در ميان بار کاميون شدند. اين افراد پس از شناسايي به مراجع قضايي معرفي و تحويل داده شدند.
گفتني است در يک هفته گذشته براي دومين بار است که ماموران گمرک بازرگان موفق به کشف قاچاق انسان مي شوند. ماموران گمرک ايران با هوشياري، کنترل و رصد محموله هاي خروجي و ورودي موفق شده اند بيش از 500 مورد قاچاق انسان را کشف کنند.
اخبار اقتصادي ايرنا را در کانال: IRNAeco@
اقتصام*9132* 6075
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال چای قاچاق با قطار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ محمدرضا طالبی گفت: ماموران پلیس راه آهن یزد هنگام انجام وظایف ذاتی و کنترل وسایل مسافران قطار "یزد-تهران" به فردی که قصد انتقال یک محموله از طریق قطار را داشت مشکوک شدند. 
وی بیان داشت: ماموران در بررسی‌های لازم، ۹۸۰ کیلوگرم چای خارجی فاقدمجوز و قاچاق را کشف کردند که کارشناسان ارزش آن را ۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند. 
رئیس پلیس راه آهن استان یزد، افزود: متهم که قصد انتقال چایی‌های قاچاق از طریق قطار از یزد به تهران را داشت پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد. 
طالبی در خاتمه تصریح کرد: پلیس راه آهن کنترل و نظارت کامل را در خصوص برخورد با جرایم دارد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل