Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@15:24:47 GMT

واکنش زیدان به رجزخوانی هوادران پاریسن ژرمن

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۹۹۱۵

واکنش زیدان به رجزخوانی هوادران پاریسن ژرمن

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید تأکید کرد او و مردانش از بازی در جو پرالتهاب پارک دو پرنس واهمه ندارند.

به گزارش مشرق، زین‌الدین زیدان پس از پیروزی 3 بر یک شاگردانش مقابل ختافه که جبران باخت یک بر صفر هفته گذشته در خانه اسپانیول بود، از معطوف شدن تمرکز خود و مردانش به بازی برگشت مقابل پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت و اینکه رجزخوانی هواداران حریف فرانسوی روی روحیه کهکشانی‌ها تأثیر نخواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرده‌اند که سه‌شنبه هفته جاری ورزشگاه پارک دو پرنس را برای زیدان و مردانش به یک دیگ جوشان پرسروصدا تبدیل خواهند کرد تا کار مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها برای حفظ برتری‌اش در بازی رفت (با نتیجه 3 بر یک) سخت شود.

زیدان در این باره به خبرنگاران گفت: کاری که ما باید در پاریس انجام دهیم، انجام بازی همیشگی خودمان بدون فکر کردن به جو آنجاست. ما به بازی در جوهای سخت عادت داریم. روی این بازی هم کاملاً تمرکز خواهیم داشت و بازیکنانی داریم که می‌دانند چطور باید آرامش خودشان را حفظ کنند.

تونی کروس و لوکا مودریچ هر دو ناآماده هستند و امکان دارد که بازی رئال مقابل PSG را از دست بدهند. زیزو هم اعتراف کرد نمی‌داند آیا دو هافبک تیمش به این بازی خواهند رسید یا نه.

او ادامه داد: نمی‌دانم. آنها با ما تمرین نکرده‌اند. نمی‌توانم چیزی بگویم. چیزی که می‌خواهم این است که همه بازیکنانم بتوانند تمرین و دوشنبه به پاریس سفر کنند. آن وقت مشخص خواهد شد که کدام یک از آنها در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت. ما در مورد بازیکنان مصدوم کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. مقابل ختافه بازی بسیار خوبی ارائه کردیم اما از الان به بعد باید درباره بازی سه‌شنبه صحبت کنیم. باید انسجام تیم را بالا ببریم و برای بازی مقابل PSG آماده باشیم.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۹۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجزخوانی به زبان بوشهری

دریافت 21 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6091181

دیگر خبرها

  • رجزخوانی به زبان بوشهری
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک + عکس
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • واکنش اوسمار به حذف؛ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند!