Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-28@14:21:51 GMT

کشف قاچاق گروهی انسان در گمرک بازرگان

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۰۲۰۱

کشف قاچاق گروهی انسان در گمرک بازرگان

پول‌نیوز - با هوشیاری و به کمک تجهیزات کنترلی و رصد اطلاعات این محموله، ماموران گمرک بازرگان موفق شدند با شناسایی و بازرسی محموله 3 مرد تبعه ایرانی و یک مرد با تابعیت یکی از کشورهای همسایه را که در میان کیسه های آکریلیک مخفی شده بودند، کشف کنند.

کامیون حامل بار اکریلیک از کشور ازبکستان به ترکیه بارگیری شده بود و این افراد قصد داشتند از این مسیر به طور قاچاق از ایران خارج شده و به ترکیه بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران گمرک پس از مشکوک شدن به بار کامیون و با استفاده از دستگاه ایکس ری موفق به شناسایی این افراد در میان بار کامیون شدند. این افراد پس از شناسایی به مراجع قضایی معرفی و تحویل داده شدند.

در یک هفته گذشته برای دومین بار است که ماموران گمرک بازرگان موفق به کشف قاچاق انسان می شوند. ماموران گمرک ایران با هوشیاری، کنترل و رصد محموله های خروجی و ورودی موفق شده اند بیش از 500 مورد قاچاق انسان کشف کنند.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه

سرهنگ مستجاب فتحی گفت: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلوگیری از ورود و خروج کالا فاقد مجوز و قاچاق، هنگام پایش و تردد‌های خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری اسکانیا مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۰ تن روغن موتور شامل ۴۲۵ بطری، سطل و قوطی انواع روغن موتور خارجی که فاقد هرگونه مجوز قانونی بود کشف و خودرو مربوطه نیز توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش این محموله روغن ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون برآورد شده، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

جانشین انتظامی مراغه در پایان با بیان اینکه پلیس با تمام توان و جدیت با قاچاق کالا و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند؛ از هموطنان درخواست کرد در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • شناسایی انبار لباس‌های قاچاق در رشت
  • توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • دستگیری باند قاچاق انسان در تایباد
  • کشف محموله داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان
  • باند قاچاق انسان در شهرستان مرزی تایباد منهدم شد
  • کشف ۲۵۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در کرمان
  • کشف محموله ۷۲۹ هزار و ۶۰۰ عدد مواد محترقه قاچاق
  • کشف محموله چوب تاغ قاچاق در سمنان