Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-19@04:40:07 GMT

اجرای دوره های آموزشی طرح خادمیاران رضوی در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۰۲۴۹

اجرای دوره های آموزشی طرح خادمیاران رضوی در زنجان

خبرگزاری شبستان: سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان زنجان از اجرای طرح خادمیاران رضوی به منظور ساماندهی توانمندی خادمان امام رضا(علیه السلام) در سراسر کشور خبر داد.

محمدرضا محمدی، سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: خدمت به زائران بارگاه رضوی آرزوی قلبی بسیاری از شیعیان آن حضرت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با یادآوری اینکه طرح خادمان رضوی در راستای ساماندهی توانمندی خادمان آن حضرت از سوی آستان قدس رضوی اجرا می شود، گفت: این طرح با برگزاری دوره های آموزشی ویژه خادمیاران رضوی در استان زنجان اجرا می شود.

 

این مقام مسوول با اشاره به منشور هفتگانه ابلاغی مقام معظم رهبری تصریح کرد: اولویت راهبردی آستان قدس رضوی دراستان ها خدمت رسانی به مستضعفین و فعالیت فرهنگی است.

 

محمدی با بیان اینکه خادمیاران رضوی با ثبت نام اولیه در سایت آستان قدس رضوی و طی دوره های آموزشی بدوخدمت مراحل اولیه را طی می کنند، خاطرنشان کرد: در صورت احراز شرایط به ‌عنوان خادمیار در یکی از کانون های خادمیاران رضوی شهرستان خود، درهفته شش ساعت خدمت داوطلبانه داشته و سپس به امور خادمیاران آستان قدس رضوی جهت آزمون حرم شناسی و فعال شدن خدمت درحرم مطهر رضوی معرفی‌می شوند.

 

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان زنجان ادامه داد: کلاس های آموزشی خادمیاران رضوی در راستای آشنایی با طرح، آداب زیارت،سیره رضوی و ضرورت خدمت زیر پرچم آستان قدس و ... برگزار می‌شود.

 

به گفته وی، خادمیاران ضمن بهره‌مندی از سایر امتیازات معنوی مانند حضور در آیین‌های معنوی گوناگون از جمله مراسم شست‌وشوی حرم مطهر، برخورداری از دعوتنامه‌های میهمانسرای حرم، ۴ کشیک در طول سال توفیق خدمتگزاری مستقیم در حرم مطهر پیدا خواهند کرد.

 

 محمدی ادامه داد: علاقه‌مندان برای عضویت در طرح خادمیاران رضوی و برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام  می‌توانند به  سایت www.aqr.ir مراجعه کنند.

 

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۰۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به مناطق محروم توسط آستان قدس رضوی 

دریافت 58 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6056484

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان
  • اجرا شدن طرح شهید همت درخراسان رضوی
  • میانگین مدت خدمت با احتساب دوره آموزشی به ۱۴ ماه می‌رسد؟
  • پیرهادی: میانگین مدت خدمت با احتساب دوره آموزشی به ۱۴ ماه می‌رسد
  • اجرای طرح دختران ماه برای دختران روزه اولی در شهرضا
  • استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مردمی در عرصه خدمت‌ به زائران
  • جشنواره کتابخوانی رضوی بزرگترین رویداد کتاب‌محور کشور است
  • تأکید مدیر کانون‌های خدمت رضوی پایتخت بر گسترش چهارشنبه‌های امام رضایی
  • توجه به مناطق محروم توسط آستان قدس رضوی 
  • دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به ایستگاه پایانی رسید