Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی بخشنامه‌ای شیوه‌نامه اجرایی ثبت‌نام و نحوه دریافت شهریه از دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور را ابلاغ کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در این بخشنامه آمده است: در راستای اجرای تفاهم‌نامه منعقده میان دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان بهزیستی کشور و به منظور تحقق اصل عدالت‌محوری و ایجاد فرصت های برابر برای رشد و شکوفایی علمی و فرهنگی همه دانشجویان به ویژه دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی، تمام دانشجویان تحت پوشش این سازمان در تمام مقاطع تحصیلی از میزان ۲۰درصد تخفیف شهریه تحصیلی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۶ و نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ برخوردار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین به منظور تسهیل در خدمت‌رسانی به این دسته از دانشجویان، شیوه‌نامه اجرایی ثبت‌نام و نحوه دریافت شهریه دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور که به امضای معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان بهزیستی کشور رسیده، به واحدها و مراکز آموزشی ابلاغ می شود.

به منظور تسهیل مراحل اداری و رفاه حال مددجویان سازمان، آن دسته از دانشجویان مشغول به تحصیل که در ترم های گذشته معرفی‌نامه خود را به دانشگاه محل تحصیل ارائه کرده‌اند، نیازی به ارائه معرفی‌نامه جدید ندارند.

دانشجو موظف است پس از ثبت هر مقطع تحصیلی توسط کارشناس امور دانشجویان سازمان بهزیستی استان محل سکونت، نسبت به ثبت ترم خود اقدام کند.

دانشجو پس از اتمام مراحل انتخاب واحد و حداکثر تا دو هفته پس از انجام حذف و اضافه، اطلاعات مالی خود شامل هزینه قابل پرداخت پس از اعمال تخفیف، شناسه پر

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی

تفاهم‌نامه همکاری سازمان امور دانشجویان و دانشگاه شیراز برای برگزاری «آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی» در خردادماه ۱۴۰۳، طی مراسمی به امضای دکتر هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و دکتر محمد مؤذنی، رئیس دانشگاه شیراز رسید.

همچنین در ادامه‌ی این مراسم، باحضور جمعی از دانشجویان غیرایرانی و مدیران دانشگاه شیراز در سالن آمفی تئاتر پردیس بین‌الملل دانشگاه شیراز، از پوستر برگزاری «آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی» در سال جاری رونمایی شد.

براساس تفاهم‌نامه منعقدشده، دانشگاه شیراز در خردادماه ۱۴۰۳، میزبان برگزاری مراسم نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی است که با حضور بیش‌از ۴۰۰ نفر از دانش‌آموختگان غیرایرانی دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

رونمایی از نخستین ماهنامه ملل دانشجویان غیرایرانی دانشگاه شیراز

گفتنی است، در ادامه‌ی این مراسم، دانشجویان غیرایرانی دانشگاه شیراز در نشست صمیمانه‌ای با معاون وزیرعلوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و مسؤولان دانشگاه شیراز به گفتگو و تبادل‌نظر پرداختند و مهم‌ترین دغدغه‌ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

همچنین در این مراسم از نخستین شماره «ماهنامه ملل» که ازسوی دانشجویان غیرایرانی برای معرفی هرچه بیش‌تر و شایسته‌تر فرهنگ‌ها، آداب و رسوم، ظرفیت‌ها و جاذبه‌های کشور‌های مختلف تهیه می‌شود، رونمایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • مدارسی که شهریه می‌گیرند را معرفی کنید
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند