Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانبین گفت: روز گذشته تعداد قابل توجهی از اعضاء و پیکرهای جان باختگان سانحه را تیم های عملیاتی با کوله پشتی به پایین منتقل و تحویل سازمان پزشکی قانونی دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ روز 29 بهمن ماه سال جاری در تاریخ ناگوار ایران بخصوص استان داغدیده کهگیلویه و بویراحمد به عنوان روزی غم انگیز و سراسر اندوه ثبت و ضبط خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سقوط هواپیمای مسافربری  تهران_یاسوج  که به جان باختن دهها تن از مردم این مرز و بوم منجر گردید و قلوب ایران بخصوص بازماندگان این سانحه را جریحه دار نموده است.

 

قریب به 15 روز از این حادثه دلخراش می گذرد و هنوز بازماندگان این واقعه حزن انگیز چشم به قله های سفید دنایی دوخته اند که عزیزان شان در زیر کوهی از برف مدفون گردیده است. صعب العبور بودن منطقه و همینطور عدم شرایط مساعد جوی در چند روز گذشته موجب شده است که روند امداد و نجات تیم های عملیاتی به کندی صورت بپذیرد تا در این راه دشوار و طاقت فرسا منتظر روزهای آینده ای باشیم که پیکرهای این عزیزان به پایین منتقل شوند.

 

در همین رابطه ارتباط مستقیمی با جهانبین مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد برقرار کردیم تا از آخرین وضعیت امداد و نجات در روز پانزدهم بیشتر آگاه شویم.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به چهارفصل گفت: با توجه شرایط آب و هوایی مناسب طی چند روز گذشته، خوشبختانه نیروهای امداد و نجات با تلاش زیاد توانسته اند تعداد قابل توجهی از اعضاء و پیکرهای جان باخته این سانحه را از زیر برف بیرون بیاورند و با کوله پشتی به پایین منتقل و تحویل سازمان پزشکی قانونی بدهند.

 

جهانبین افزود: شب گذشته 5 تیم از نیروهای امداد و نجات در منطقه سانحه دیده مستقر بودند تا صبح امروز بدون فوت وقت عملیات جستجو و کشف بقیه پیکرها به سرعت پیگیری نمایند و هرچه زودتر بازماندگان این سانحه را از دلواپسی و چشم انتظاری بیرون آورند.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، معاون اجرایی رییس جمهور در اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه با اشاره به تحولات امسال کشورمان به ویژه عملیات وعده صادق افزود:: این موفقیت نشات گرفته از فرهنگ شهید و شهادت است. منصوری  با بیان اینکه ما در حوزه های اقتصادی، شاخص های نرخ بیکاری، کنترل نقدینگی و افزایش تولید رو به پیشرفت هستیم، گفت: کم و کاستی هایی داریم، اما برای رسیدن به اهداف، ظرفیت ها و ابزارهای لازم وجود دارد. منصوری با اشاره به اینکه در دوره عزت و اقتدار جمهوری اسلامی به سر می بریم، عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران میدان داری می کند. معاون اجرایی رییس جمهور با تاکید بر اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد تجلی غیرت و مردمانی سراسر نور و سلحشور هستند، اظهار کرد: بواسطه شهدا الگوهای موفقی به منصه ظهور گذاشته شد و کشور ما سرشار از اسطوره ها است. منصوری ترویج فرهنگ شهادت را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: این سرمایه معنوی شیعه باید مورد توجه قرار بگیرد و قرارگرفتن در این مسیر به معنای ایستادن در جای درست است. وی به تحولات دنیا اشاره کرد و ابراز داشت: روز به روز بر قدرت جبهه مقاومت با محوریت ایران افزوده می شود. منصوری گفت: امروز شاهد شکل گیری آرایش متفاوتی در جهان هستیم و در مسئله غزه، وعده صادق و طوفان الاقصی اقدامات متفاوتی را دیدیم. معاون اجرایی رئیس جمهوری اضافه کرد: تحولاتی در حال شکل گیری است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان نظم نوین یاد کردند.    

دیگر خبرها

  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد