Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار کهگیلویه و بویر احمد گفت: شروع به ساخت نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی دهدشت با سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در دستور کار است که باعث تحولی اساسی در حوزه اشتغال و تامین برق این شهر می شود. علی‌محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان درباره طرح‌های عمرانی و اقتصادی افتتاح شده احیر در استان کهگلویه و بویراحمد بیان داشت: بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان طرح داشتیم که اکثرشان در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: حدود ۷۰ درصد طرح‌های افتتاحی اقتصادی بوده اند و  بخشی از آنها به امور زیر ساختی و قسمت هایی نیز در حوزه گلخانه‌ها و واحد‌های تولیدی بودند که به بهره برداری رسید و عمدتا توسط بخش خصوصی، سرمایه گذاری‌ها انجام شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این پروژه‌ها در حوزه راه‌ها، مراکز درمانی، آموزش، بهداشت و گردشگری بود طرح‌های خوبی در این مدت زمانی افتتاح و کلنگ زنی شد.   احمدی خاطرنشان کرد: کار سرمایه گذاری و ساخت نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی دهدشت با سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی  در دستور کار است که باعث تحولی اساسی در حوزه اشتغال و تامین برق این شهر می شود.   وی اضافه کرد: یکی از مشکلات استان  در مناطق جنوبی  این بود که به دلیل نبودن نیروگاه در منطقه، تابستان‌ها افت فشار داشتیم که مشکلاتی ایجاد می‌کرد که با احداث نیروگاه دهدشت امیدواریم این مشکلات مرتفع شود.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، سید حمزه لقمانی گفت: در فروردین سال 1403 هزار و 358 پرونده تخلف اقتصادی وارد شعب این اداره کل و رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این تعداد پرونده وارده هزار و 44 فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات، 217 فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و تعداد97 فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت دارو و درمان بوده است.

لقمانی گفت: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، 218 میلیارد و 147 میلیون ریال بوده است.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1228376 برچسب‌ها تعزیرات حکومتی

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد