Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشنامه شیوه‌ اجرایی ثبت‌نام و نحوه دریافت شهریه از دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در بخشی از این بخشنامه آمده است: در راستای اجرای تفاهم‌نامه منعقده بین دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان بهزیستی کشور و به منظور تحقق اصل عدالت‌محوری و ایجاد فرصت‌های برابر، برای رشد و شکوفایی علمی و فرهنگی همه دانشجویان، به ویژه دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی، تمام دانشجویان تحت پوشش این سازمان در تمام مقاطع تحصیلی از میزان 20درصد تخفیف شهریه تحصیلی در نیمسال دوم سال تحصیلی 97-96 و نیمسال اول سال تحصیلی 98-97 برخوردار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به منظور تسهیل در خدمت‌رسانی به این دسته از دانشجویان، شیوه‌نامه اجرایی ثبت‌نام و نحوه دریافت شهریه دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور که به امضای معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان بهزیستی کشور رسیده است، به واحدها و مراکز آموزشی ابلاغ می‌شود.

براساس این شیوه‌نامه؛ به منظور تسهیل مراحل اداری و رفاه حال مددجویان سازمان، آن دسته از دانشجویان مشغول به تحصیل که در ترم‌های گذشته معرفی‌نامه خود را به دانشگاه محل تحصیل ارائه کرده‌اند، نیازی به ارائه معرفی‌نامه جدید ندارند. دانشجو موظف است پس از ثبت هر مقطع تحصیلی توسط کارشناسی امور دانشجویان سازمان بهزیستی استان محل سکونت، نسبت به ثبت ترم خود اقدام کند.

در این شیوه‌نامه تاکید شده است که دانشجو پس از اتمام مراحل انتخاب واحد و حداکثر تا دو هفته پس از انجام حذف و اضافه، اطلاعات مالی خود شامل هزینه قابل پرداخت پس از اعمال تخفیف، شناسه پرداخت و شماره حساب مربوط به واحد دانشگاهی را در سامانه درج کند و در اسرع وقت اصل مدارک شامل برگه انتخاب واحد و هزینه شهریه خود را به همراه کارنامه ترم گذشته ممهور به مهر معتبر دانشگاه، به اداره کل بهزیستی استان محل تحصیل تحویل دهد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه‌نامه کنگره «شهدای غریب در اسارت» تدوین شد

معاون امور استان‌ها کنگره شهدای غریب در اسارت از تدوین شیوه‌نامه این کنگره خبر داد و گفت: ۱۰۸۰ شهید غریب در کشور شناسایی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، علی هوشیار امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت _ در ستاد کنگره شهدای غریب در اسارت خراسان شمالی اظهار کرد: خراسان شمالی در برگزاری کنگره استانی شهدای غریب آمادگی داشته و این مراسم تیر ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: از تعداد ۱۷۰۰ اسم که احتمال شهادت آن‌ها در اسارت وجود داشت، ۱۰۸۰ شهید غریب اسارت در کشور شناسایی و ثبت شده‌اند.

معاون امور استان‌های کنگره یادواره شهدای غریب کشور با بیان اینکه شهدای اسارت در مظلومیت به شهادت رسیده‌اند، خاطرنشان کرد: این کنگره با دستور مستقیم رئیس جمهور آغاز شده است لذا بنا داریم کنگره‌ای در حد اجلاسیه در تهران را برگزار کنیم و در استان‌ها هم یادواره استانی تعریف شده است.

هوشیار از تهیه شیوه نامه مدون و خاص برای برگزاری یادواره یاد کرد و گفت: این کنگره دو سالانه است و شناسایی این شهدا و معرفی به جامعه حتی در سطوح بین المللی هدف و رسالت اصلی ماست.

وی گفت: ۲۱ پیشنهاد در شیوه نامه اجرایی درج شده است که بر اساس اقتضائات استان‌ها می‌تواند این بندها کاهش یا افزایش پیدا کند.

معاون امور استان‌های کنگره یادواره شهدای غریب کشور افزود: چاپ کتاب شهدای غریب از هر استان نیز در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 746961

دیگر خبرها

  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • شیوه‌نامه کنگره «شهدای غریب در اسارت» تدوین شد
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی