Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@05:30:57 GMT

نخستین همایش بین المللی تهران هوشمند آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۱۳۰۲

نخستین همایش بین المللی تهران هوشمند آغاز شد

تهران- ایرنا- نخستین همایش بین المللی تهران هوشمند روز یکشنبه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شهردار تهران و جمعی از مدیران در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همایش و نمایشگاه تهران هوشمند به مدت 2 روز (13 و 14 اسفند) در مرکز همایش های برج میلاد جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این همایش در هفت محور اقتصاد هوشمند، مردم هوشمند، شفافیت و اطلاع رسانی شفاف به شهروندان، حاکمیت هوشمند، جا بجایی هوشمند، محیط هوشمند و زندگی هوشمند برگزار می شود.
قرار است در این همایش از سامانه حساب شهروندی در راستای طرح محوری هوشمندسازی شهر و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان در تهران رونمایی می شود.
این سامانه به منظور مدیریت تعاملات مدیریت شهری و شهروندان با قابلیت ارائه خدمات الکترونیکی مناسب از جمله خرید طرح ترافیک، کارت بلیت مترو و اتوبوس در پایتخت راه اندازی و فعال می شود.
برگزاری جشنواره ساب پرتال ها با حضور 130 شرکت و رویدادهای کسب و کار نوین با حضور 100 مجموعه از جمله بخش های جنبی این همایش است.
همچنین در این همایش از سند سیاست های شهر هوشمند نیز رونمایی می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/9353 / 1539

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، پیمان محقق گفت: طرح مدیریت پارک حاشیه‌ای با هدف توزیع عادلانه جای پارک، روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات در هسته مرکزی شهر آغاز شد.
مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد افزود: این طرح در خیابان‌های کاشانی، شریعتی، مولوی، سعدی، ملت، خواجه‌نصیر، ولیعصر، فردوسی، ۱۲ محرم و بلوار حافظ در حال اجراست.
وی افزود: برای اجرای این طرح ۲ دستگاه موتورسیکلت تجهیز و بر حسب تعرفه‌های مصوب شورای اسلامی و شورای همتا، هزینه پارک حاشیه‌ای را محاسبه و از حساب کاربری استفاده کنندگان از این طرح کسر خواهد شد.
محقق گفت: در این طرح در محل تابلو‌های نصب شده کد‌های QR وجود دارد که شهروندان با اسکن نمودن کد می‌توانند نسبت به ثبت نام اولیه در طرح اقدام و حساب کاربری مورد نیاز را تعریف و نسبت به شارژ آن اقدام کنند.
وی افزود: در صورتی که شهروندی از پارک حاشیه‌ای در این معابر استفاده و حساب کاربری آن شارژ نداشته باشد و یا در طرح ثبت نام نکرده باشد پس از ۷۲ ساعت در صورتی که اقدامی انجام نشود، جریمه توقف ممنوع برای خودرو صادر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • نخستین نشست سخنگوی جدید قوه قضاییه آغاز شد
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود