Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@17:30:33 GMT

بارش باران در تهران از فردا

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۱۳۶۵

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از فردا در تهران شاهد بارش پراکنده هستیم.

به گزارش میزان، کبری رفعتی اظهار داشت: امروز عصر در تهران شاهد وزش باد خواهیم بود. این وزش علاوه بر کاهش دما موجب سالم شدن هوای پایتخت می شود. فردا در ساعاتی تهران شاهد بارش پراکنده باران است. روز سه شنبه بارش باران در تهران افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای شمال کشور افزایش دما پیش بینی می شود. این افزایش دما امکان بروز آتش سوزی در جنگل ها را افزایش می دهد. بهتر است افراد پس از استفاده از آتش، از خاموش شدن آن اطمینان حاصل کنند.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، در خراسان رضوی امروز و فردا باد می وزد و همین موضوع باعث می شود هوا در مشهد و سایر شهرهای بزرگ این استان سالم باشد.

رفعتی با بیان اینکه سایر مناطق کشور جوی آرام دارند، تاکید کرد: در 48 ساعت آینده در جنوب و جنوب شرق کشور پدیده خاصی را پیش بینی نمی کنیم.

وی در مورد هوای ارتفاعات دنا، محل سقوط هواپیمای آسمان گفت: برای امروز و فردا ارتفاعات دنا و شهرهای سی سخت و سمیرم هوای صاف و آرامی را دارند و امکان جستجو در ارتفاعات و پرواز بالگرد وجود دارد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۱۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ابری و بارانی در لرستان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛کارشناس هواشناسی استان لرستان گفت:برای فردا بعد ازظهر علاوه بر  افزایش پوشش ابر و سرعت وزش باد در برخی مناطق احتمال بارش خفیف و پراکنده خواهیم داشت.
بهمن محمدی مقدم افزود:از بعداز ظهر روز سه شنبه سامانه بارشی جدید وارد منطقه می شود که این سامانه تا روزهای پایانی هفته بر روی آسمان استان فعال خواهد بود .
 کارشناس هواشناسی لرستان گفت:در این مدت برای مناطق مختلف استان بارش باران رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد تا بازه شدید و شدیدلحظه ای پیش بینی می شود.
در ۲۴ ساعت گذشته پلدختر با دمای ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و الشنر با ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و سردترین شهر‌های استان بودند.



کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود
  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • لطافت هوای روستای گیامی پس از بارش باران در قالب تصاویر