Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@10:46:39 GMT

«دم سرد» راهی جشنواره هنگ کنگ شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۱۴۴۲

آکادمی علوم سینمایی ایتالیا بهترین آثار نمایش داده شده در جشنواره های خود را به فستیوال های هم ردیفش در جهان معرفی می کند که به همین منظور فیلم سینمایی «دم سرد» ساخته عباس رزیجی که در فستیوال سالنتوی ایتالیا مورد توجه منتقدان قرار گرفته و جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی زن را برای بازی بیتا بادران به دست آورده بود، به جشنواره هم ردیف سالنتوی هنگ کنگ معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دم سرد» در تاریخ ۱۲ ماه می در هنگ کنگ به نمایش در خواهد آمد و با سایر آثار برگزیده جهان به رقابت خواهد پرداخت.

بیتا بادران پس از ۶ سال دوری از دنیای بازیگری با این فیلم به سینما بازگشت و از نکات دیگر «دم سرد» می توان به حضور بازیگرانی اشاره کرد که برای نخستین بار در نقش های مکمل مقابل دوربین این فیلم رفته اند.

مجید مظفری، نادر نادر پور، پریچهر ریالی، حمیده عابدی و عزت الله رمضانی فر بازیگران فیلم هستند و از میان عوامل اصلی می توان به عباس رزیجی در مقام نویسنده، تهیه کننده و کارگردان، علی تبریزی در مقام مدیر فیلمبرداری، احمد صالحی در کسوت صدابردار و سهراب خسروی در مقام تدوینگر اشاره کرد.

عکاس فیلم فتاح ذینوری بوده و تمامی مراحل فنی آن در لابراتوار دیجیتال مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی انجام شده است.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۱۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است!

به گزارش «تابنا:» به نقل از زومیت، بافت معتقد است تصاویر و ویدئوهایی که توسط هوش مصنوعی ساخته می‌شوند، به‌حدی قانع‌کننده هستند که دیگر واقعی یا ساختگی بودن آن‌ها را نمی‌توان به‌آسانی تشخیص داد.

بافت اعلام کرد که کلاهبرداران برای دریافت پول نقد از افراد، یک ویدئو با کمک فناوری دیپ‌فیک از او ساخته بودند. او همچنین مانند سال گذشته هوش مصنوعی را به بمب اتم تشبیه کرد.

سرمایه‌گذار معروف آمریکایی از خطرناک‌ بودن هوش مصنوعی صحبت می‌کند و این در حالی است که بافت قبل از انتشار ChatGPT از پتانسیل هوش مصنوعی تعریف می‌کرد.

مدیرعامل سرشناس برکشر هاتاوی پیش‌تر تأکید کرده بود که در زمینه‌ی فناوری هوش مصنوعی متخصص نیست؛ اما اهمیت آن را هم انکار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)
  • هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است!
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • پادکست| تحلیل بازار طلا و ارز در هفته دوم اردیبهشت/ روند بازار‌ها در هفته آینده چگونه است؟
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • عملیات وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است