Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نماينده پيشين پارلمان بحرين گفت: رژيم آل‌خليفه با ادعاي دخالت برخي کشورها در امور داخلي بحرين به دنبال حمايت کشورهاي عربي براي سرکوب بيشتر مردم بحرين است.
به گزارش خبرگزاري آريا، وزارت کشور بحرين ديروز (شنبه) مدعي شد: 116 نفر را که قصد انجام اقدامات تروريستي در کشور داشتند دستگير کرده است و شماري از اين افراد توسط ايران، حزب‌الله لبنان و گروه‌هاي مقاومت در عراق آموزش ديده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«علي الاسود» نماينده پيشين پارلمان و عضو جمعيت اسلامي الوفاق ملي بحرين گفت: هدف وزارت کشور بحرين از اين اقدام، تلاش براي جلب کمک‌هاي مادي کشورهاي عربي و سرکوب بيشتر خيزش مسالمت‌آميز مردم بحرين است.
عضو جمعيت اسلامي الوفاق ملي بحرين با انتقاد از اقدامات رژيم بحرين افزود: کشورهايي که درحال مبارزه با داعش هستند، زمان و فرصت خرابکاري در بحرين را نخواهند داشت.
پيشتر نيز رژيم آل خليفه از ابزار تلاش براي انجام اقدامات تروريستي و ارتباط با بيگانگان براي سرکوب مخالفان سياسي در بحرين استفاده کرده است.
«علي الاسود» با اشاره به مخالفت با هرگونه دخالت نيروهاي خارجي افزود: مردم بحرين به حل وفصل سياسي از طريق گفت‌وگوي ملي براساس قوانين سازمان ملل متحد پايبند هستند.
بحرين از 14 فوريه 2011 صحنه انقلاب مردمي ضد رژيم آل‌خليفه است؛ مردم بحرين خواهان آزادي، برقراري عدالت و رفع تبعيض و روي کارآمدن دولتي منتخب و مردمي در کشورشان هستند.
رژيم بحرين در هفت سال گذشته بيش از 11000 شهروند بحريني را به اتهام‌هاي واهي بازداشت و شماري را سلب تابعيت و از اين کشور اخراج کرده است؛ بنا براعلام منابع حقوق بشري، بحرين به‌عنوان کوچکترين کشور غرب آسيا، بيشترين زنداني سياسي را دارد. 134/111

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۱۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به ایلات اسرائیل؛ این‌بار «سرایاالأشتر» + فیلم

به نقل از رسانه‌های عربی، مقاومت اسلامی بحرین امروز (شنبه) از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی در شهر «ام الرشراش» (ایلات) در سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر داد و با صدور بیانیه‌ای افزود: این حمله پهپادی روز پنجشنبه ۲ مه میلادی (۱۳ اردیبهشت) به وسیله پهپاد و در حمایت از مردم مقاوم غزه انجام شد.

در این بیانیه آمده است که عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه رژیم اسرائیل تا رفع محاصره و توقف حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه، متوقف نخواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • خلیفه ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • چرا مقاومت بحرین شرکت «تراک‌نت» اسرائیل را هدف قرار داد؟
  • چرا فنلاند شادترین کشور دنیاست؟
  • حمله به ایلات اسرائیل؛ این‌بار «سرایاالأشتر» + فیلم
  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • مصر بار دیگر حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران را محکوم کرد
  • جدیدترین شاخه مقاومت اسلامی در بحرین چگونه متولد شد؟
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل