Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: اجرای طرح "اعاده اموال نامشروع" کسب و کار را در کشور رونق داده و سرمایه‌گذاران داخلی و حتی خارجی را برای ورود به کشور تشویق می‌کند. ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ اقتصادی اقتصاد کلان و بودجه صنعت، معدن و تجارت نظرات

جلال‌الدین محمد شکریه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در رابطه با طرح "اعاده اموال نامشروع" اظهار کرد: طرح بسیار خوب و شایسته‌ای است؛ با اجرای این طرح در واقع بر ارزشهای اصیل انقلاب اسلامی ایران پافشاری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرای این طرح منجر به رضایت عمومی و جلب اعتماد آنها میشود و شرایط بهتری برای حضور مردم در فعالیتهای اقتصادی فراهم میکند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: مردم همیشه در کنار مقام معظم رهبری، نظام و رئیس جمهور بوده‌اند و با اجرای این طرح نیز انگیزه بیشتری برای فعالیتهای اقتصادی مردم ایجاد می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه اجرای طرح "اعاده اموال نامشروع" آیا عاملی برای افزایش رونق کسب و کار و فعالیت های اقتصادی در کشور می‌شود یا خیر، گفت: اجرای این طرح به طور قطع کسب و کار را در کشور رونق می‌دهد و از طرفی باید توجه داشت که سرمایه‌گذاران داخلی و حتی خارجی را برای ورود به کشور تشویق می‌کند.

شکریه افزود: در صورتی که ضریب نفوذ فساد و دامپینگ  در اقتصاد کشور پایین باشد به طور قطع ضریب سرمایه‌گذاری در کشور افزایش یافته و منجر به توسعه و رونق کسب و کار خواهد شد.

بنابراین گزارش، در طرح «اعاده اموال نامشروع» قرار است کمیته ای 7 نفره اموال و دارایی تمام مسئولان  در 40 سال گذشته را بررسی و هر گونه اموال نامشروع را به نفع بیت المال ضبط و صرف رفع فقر و اشتغالزایی جوانان کنند.

انتهای پیام/

R1342/P1012122/S7,77,78,79,1246/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اتاق اصناف طرح "اعاده اموال نامشروع مسئولان"

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، غرفه سیستان وبلوچستان هم کانون توجه سرمایه گذاران داخل و خارجی قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • تدوین بانک اطلاعاتی توانمندی‌های صادراتی فارس به ۶ زبان
  • توسعه اقتصادی مبتنی بر نوآوری؛ لازمه اقتصاد چین
  • اکسپو ۲۰۲۴، «نمایش امنیت» ایران
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • ورود پتروشیمی ها به بالادست نفت بازی برد_برد است
  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو