Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کلیپی از دستگیری یک خطیب از پشت منبر مسجدی در شهر ینبع به دلیل انتقاد از حکومت سعودی را مشاهده می کنید.

به گزارش گروه چند رسانه‌‌ای خبرگزاری میزان، خطیب جمعه عربستان که در خطبه‌های نماز جمعه از فساد در عربستان سخن گفته بود، از منبر پایین کشیده شد . امام جمعه عربستان که در خطبه‌های خود به باطل بودن جنگ یمن و لزوم پایان دادن به ستم بر مسلمانان سخن گفته بود توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسارت ۳ هزار نفر از اهالی غزه از آغاز جنگ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، مرکز حقوق بشر میزان در گزارشی اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ در غزه ۳ هزار فلسطینی را در این باریکه به اسارت گرفته است.

این مرکز اشاره کرد که در میان بازداشت شدگان ده‌ها زن و کودک و افراد مسن دیده می‌شود.

مرکز میزان تاکید کرد که این افراد در زندان‌های نفحه و النقب محبوس هستند و هیچ ارتباطی با دنیای خارج ندارند و کسی حق ملاقات با آن‌ها را نیز ندارد و حتی از داشتن وکیل هم محروم هستند.

این مرکز حقوقی اشاره کرد که تمامی این افراد به شیوه‌های مختلف هم حین بازداشت، هم هنگام بازجویی و حبس تحت شکنجه قرار گرفتند.

مرکز میزان خواستار اقدام فوری جامعه بین‌الملل و عمل به مسئولیت‌های اخلاقی و قانونی خود و حمایت از غیرنظامیان در غزه به ویژه افراد بازداشت شده شد.

کد خبر 6079531 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران
  • حجت‌الاسلام حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • امام جمعه رشت: به زودی شاهد ‌اضمحلال اسرائیل خواهیم بود
  • مراسم رژه نیروهای ارتش و مسلح دراصفهان
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • اسارت ۳ هزار نفر از اهالی غزه از آغاز جنگ