Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملیحه اسحاق‌نژاد، داور قرآن و مسئول محفل قرآنی بانوان «ضحی» در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی،‌ بیان کرد: جلسه قرآنی «ضحی» یا همان ذکری سابق، ویژه بانوان از دو سال گذشته در مشهد فعالیت خود را آغاز کرده و هر هفته در روزهای دوشنبه از ساعت 18 الی 19:30 میزبان دوستداران به قرآن و عترت است.
وی به برنامه ویژه برای آخرین جلسه ضحی اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش ارتقاء سطح قرائت شرکت‌کنندگان، در آخرین جلسه سال جاری این محفل قرآنی از اساتیدی که در سال 96 با جلسه همراه بودند، تجلیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسحاق‌نژاد اضافه کرد: این مراسم با حضور اساتید، پیشکسوتان و فعالان قرآنی همزمان با دوشنبه، 14 اسفندماه از ساعت 18 الی 20 در محل جلسه واقع در کلاهدوز 22 برپا می‌شود.
این داور قرآن کریم همچنین در ادامه به دیگر جلسات قرآن ویژه بانوان در مشهد اشاره کرد و گفت: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و از آنجا که مسیر رفت و آمد برای خیلی از افراد علاقه‌مند به شرکت در جلسات قرآن مشکل است لذا دو شعبه دیگر محفل قرآنی «ضحی» با رویکرد آموزشی در سطح شهر مشهد از مدتی قبل فعال شده است.
این بانوی قاری تصریح کرد: این دو محفل قرآنی ویژه رده سنی پیش دبستانی تا 12 سال و از 12 سال به بالا روزهای پنجشنبه در خیابان کاشانی از ساعت 16 الی 18 و از 18 الی 19:30 در طول سال در حال برگزاری است.
اسحاق‌نژاد اضافه کرد: همچنین جلسه آموزش صداسازی و ترتیل نغمات ویژه بانوان روزهای یکشنبه از ساعت 8 الی 11 در محل مسجد و حسینیه یزدی‌‌آباد واقع در میدان شهدا از دیگر فعالیت‌های قرآنی محفل قرآنی ضحی در سطح شهر مشهد به شمار می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» با موضوع مدیریت از پنجره قرآن کریم حضور اساتید ارزشمند و برجسته حوزه و دانشگاه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

سرفصل‌های این دوره شامل؛ مدیریت خداوند بر نظام هستی؛ اساس تفکر توحیدی، ضرورت و اهمیت مدیریت از منظر قرآن کریم، ویژگی‌های مدیریت خدامحور، نقش و نحوه مدیریت در سیره الگوهای قرآنی، اصول و مبانی مدیریت اسلامی براساس آموزه‌های قرآن کریم، رابطه مدیریت و تربیت در قرآن کریم، مدیریت خانواده و جامعه با توجه به آیات قرآن، مدیریت نفس مدیریت بحران با دید خدامحوری و تحقق وعده‌های قطعی الهی، تفاوت مدیریت اسلامی و غربی، مدیریت؛ تخصص یا نیاز، الزامات مدیریت جهادی در بیان اسلام و قرآن و مدیریت افکار عمومی از نگاه قرآن کریم می‌باشند.

اساتید این دوره حجج اسلام محمد ابوالقاسم، رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت، روح‌الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، سیدمصطفی حسینی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، محمدمهدی نبی‌زاده، رئیس دانشکده اصول دین واحد قم برگزار می‌گردد.

همچنین آقایان علیرضا کاوند، رئیس دانشکده علوم قرآنی تهران، محمدعلی برزنونی، عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع)، روح‌الله تولایی، معاون تعاملات و بین‌الملل دانشگاه جامع امام حسین (ع)، سیدمحسن خادمی، مدیرعامل مؤسسه ترجمان گام دوم، جلیل بیت‌مشعلی، مدیرعامل خبرگزاری ایکنا، سیدعابد رضایی، عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع) و حجج اسلام محمدمهدی کریمی‌نیا، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم قرآنی خمین، علی فدیعمی، استاد حوزه و فعال قرآنی و خانم بی‌بی حکیمه حسینی، عضو هیئت علمی دانشکده علوم قرآنی مشهد از اساتید دیگر این دوره هستند.

لازم به‌ذکر است این دوره، در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۲۰ تا ۲۲:۳۰ به مدت ۱۰ شب به صورت آنلاین برگزار شده و پس از پایان دوره گواهی معتبر، اعطا خواهد شد.

افراد علاقه‌مند تا ۷ اردیبهشت فرصت دارند در این دوره ثبت‌نام کنند. ضمناً برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شماره ۰۹۱۴۷۵۷۰۲۸۸ پیام ارسال کنند.

کد خبر 6084011 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • لزوم بهره‌گیری از گنجینه معرفت قرآنی
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود
  • دوره آموزشی امام موسی صدر برگزار می‌شود
  • برپایی محفل انس با قرآن کریم درسنندج به شکرانه «وعده صادق»
  • هیچ‌گونه مشکلی در اوج پیک مصرف آب و برق نداریم