Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@17:15:27 GMT

جعبه سیاه سانحه هوایی تحویل دستگاه قضایی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۲۷۱۲

فرماندار شهرستان دنا با بیان انتقال جعبه سیاه به شهر سی سخت گفت: جعبه سیاه هواپیمای تهران -یاسوج تحویل دستگاه قضایی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عباس بهشتی افزود: جعبه سیاه هواپیمای مفقودی پس از عملیات جستجو امروز یکشنبه، 13 اسفندماه از محل وقوع حادثه سقوط در ارتفاعات دنا به پایین انتقال و هم اکنون در اختیار شواری تامین برای سیر مراحل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیز فیلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در روز گذشته گفته بود: با توجه به اینکه در چهاردهمین روز عملیات جستجو اولویت ما انتقال پیکر جانباختگان بوده جعبه سیاه هواپیمای تهران- یاسوج به پایین ارتفاعات دنا انتقال داده نشد.

 ۱۴ نفر از نیروهای امدادی شامل کوهنوردان فدراسیون کوهنوردی، ارتش، هلال احمر، سپاه و نیروهای محلی شب گذشته در ارتفاعات دنا ماندند. همچنین دو محموله از پیکر جانباختگان سانحه هوایی پرواز تهران- یاسوج به پایین ارتفاعات دنا منتقل و تحویل پزشکی قانونی شده است.  این محموله قطعاتی از پیکرهای جانباختگان زن و مرد بود که با دو بالگرد هلال احمر انتقال یافتند.

زمان انجام عملیات جستجوی پیکر جانباختگان بستگی به شرایط منطقه و وضعیت ارتفاعات پایین دارد که عمق برف بیشتر و ممکن است شیارهایی وجود داشته باشد. عملیات جستجو و انتقال پیکرهای جانباختگان تا روز جمعه که پیش بینی شده هوا مساعد است ادامه خواهد داشت.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۲۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی دورود گفت: مأموران پلیس آگاهی دورود در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودرو‌های عبوری با هماهنگی مقام قضایی یک دستگاه خودروی پژو پارس حامل بار قاچاق را متوقف کردند.
 سرهنگ مجتبی نوریان افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.
 در این زمینه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد .

 

 

دیگر خبرها

  • ۲۱ عملیات جستجو برای یافتن جسد کودک غرق شده در خرسان انجام شد
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • کشف ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق در لرستان
  • نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • گردشگران ناپدید شده در ارتفاعات نوشهر تحویل خانواده‌هایشان شدند
  • پیدا شدن فرد گمشده در ارتفاعات شهر بار نیشابور پس از ۳۶ ساعته
  • جان باختن یک نفر در اثر سقوط از ارتفاعات جنگل ابر
  • عملیات جستجو و نجات ۱۵ گردشگر مفقود شده در جنگل های نوشهر
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • انتقال آب از سد دز به سد کرخه در بارندگی اخیر