Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@09:24:42 GMT

عکس/ محله‌ای زیر پونز شهرداری قم

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۲۷۹۳

اسماعیل آباد نام یکی از محله‌های فقیر نشین شهر قم است که در منطقه 5 قم و در کنار ریل راه آهن واقع شده است.

به گزارش مشرق، محله‌ اسماعیل آباد شامل ۳ کوچه با عرض کمتر از ۵ متر، با جمعیتی بیش از هزار نفر است که در قالب نزدیک به ۳۰۰ خانوار در ۲۶۰ خانه ساکن‌ هستند. این محله به گفته مسئولان شهری جزو محدوده‌شهری نبوده و به همین دلیل هیچ خدمتی به اهالی آن داده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل آباد محلی است که به گفته مسئولان شهری جزو محدوده‌شهری نیست. اسماعیل آباد شامل ۳ کوچه با عرض کمتر از ۵ متر، با جمعیتی بیش از هزار نفر که در قالب نزدیک به ۳۰۰ خانوار در ۲۶۰ خانه ساکن‌اند. از آنجایی که اسماعیل آباد جزو محدوده‌شهری نیست هیچ خدمتی به اهالی آن داده نمی‌شود. . ساکنان این منطقه که بیشتر مهاجران ترک، لر و اتباع افغان هستند با مشکلات بسیاری زندگی را سپری می‌کنند .کمبود امکانات رفاهی و خدماتی، ریل راه آهن، بیابان‌های پر از زباله، کانال فاضلاب، نبود گازکشی شهری و آب ناسالم از مهمترین معضلات و مشکلات این محله ی حاشیه ای قم است. خانواده ای که با مشکلات زندگی را سپری می‌کنند. وسیله تفریحی که برای خشک کردن لباس ها از آن استفاده می‌شود حال و روز کودکان منطقه اسماعیل آباد محله اسماعیل آباد بیش از 1000 نفر جمعیت دارد. محله‌ای زیر پونز شهرداری قم بالغ بر 300 خانواده در این محله ساکن هستند. وجود کانال فاضلاب از مشکلات این محله است. وجود کانال فاضلاب از مشکلات این محله است. از آنجایی که اسماعیل آباد جزو محدوده‌شهری نیست هیچ خدمتی به اهالی آن داده نمی‌شود. محله‌ای زیر پونز شهرداری قم تفریحات کودکان محروم محله اسماعیل آباد وجود کانال فاضلاب از مشکلات این محله است. محله‌ای زیر پونز شهرداری قم تفریحات بسیار ساده ی کودکان اسماعیل آباد ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه کسبه از یکطرفه شدن محور هراز در محدوده «مبارک آباد»

به گزارش خبرنگار مهر، محور هراز بعد از ظهر دوشنبه به سوی تهران یکطرفه شد و تردد خودروها به سوی شمال کشور از این محور ممنوع اعلام شد.

اما محدوده یکطرفه شدن این محور سبب گلایه مندی برخی از کسبه و اهالی منطقه شد.

یکی از کسبه به خبرنگار مهر گفت: قرار بود محور هراز از محدوده پیست اسکی آبعلی یکطرفه شود، اما از مبارک آباد یکطرفه شد.

وی اضافه کرد: کسبه پیست فقط این چند روز تعطیلی می‌توانند، کاسبی کنند، اما الان چند روز است، جاده از مبارک آباد یکطرفه می‌شود.

کاسب دیگری به خبرنگار مهر گفت: یک طرفه شدن محور هراز از پیست اسکی آبعلی هم خطر کمتری دارد هم فضای بیشتری برای خودروها ایجاد می‌کند و هم امکان رفت و آمد به سمت دماوند از طریق جاده مشاء امکان پذیر می‌شود.

وی از مسئولین شهر و رئیس پلیس راه پاسگاه آبعلی خواست، به مشکل کسبه و مردم رسیدگی کنند.

بر اساس این گزارش، خبرنگار مهر این موضوع را از طریق مسئولین مربوطه پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 6062517

دیگر خبرها

  • جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته و غبار آلود است
  • موافقت وزیر کشور با ارتقاء درجه شهرداری پارس آباد مغان
  • انقلاب شهری با حرکت به سمت محله‌های هوشمند
  • دردسرساز شدن شکستگی لوله فاضلاب در خیابان ۱۲ متری ملاثانی + تصاویر
  • وقوع ۲۰۲ مورد حادثه ترافیکی در نیمه اول طرح امداد نوروزی نیشابور
  • پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه باززنده‌سازی کارون
  • پیشرفت۳۰ درصدی پروژه باز زنده‌سازی کارون
  • میزبانی بهتر وحدت و برج آزادی درسال جدید با اجرای پروژه‌های عمرانی
  • اهواز با یک بارش ۳۸ میلی زیر آب رفت
  • گلایه کسبه از یکطرفه شدن محور هراز در محدوده «مبارک آباد»