Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@16:14:44 GMT

آغاز به کار انجمن ورزش مادران از ابتدای سال 97

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۲۹۹۰

آغاز به کار انجمن ورزش مادران از ابتدای سال 97

بجنورد- ایرنا- نائب رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی از آغاز به کار انجمن ورزش مادران از ابتدای سال 97 در سطح کشور خبر داد و گفت: هم اکنون کارهای اولیه آن در این فدراسیون انجام شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی، سیدغلامرضا کمانه یکشنبه در مجمع سالیانه هیات ورزشهای همگانی این استان اظهارکرد: انجمن ورزش مادران بتازگی به مدیریت خانم بیتا بردبار تشکیل و برنامه آن مصوب ‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این فدراسیون در حال برنامه‌ریزی برای فعالیت اصلی آن از سال آینده، در سراسر کشور است.
نائب رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی مادران را اصلی‌ترین عامل برای رشد ورزش‌های همگانی در سطح کشور دانست و گفت: این فدراسیون با تشکیل انجمن ورزش مادران قدم های مثبتی در زمینه تقویت ورزش در خانواده ها برداشته است که به بهبود وضع سلامت مادران و کودکان کمک موثری خواهد کرد.
وی در ادامه اضافه کرد: طبق ارزیابی های انجام شده، هیات ورزش های همگانی خراسان شمالی در جمع برترین های هیات های ورزشی کشور در سال 96 قرار گرفت که علت این پیشرو بودن پیگیری‌های رئیس هیات و هماهنگی بین اعضای آن بویژه حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان است.
کمانه با اشاره به دوره دانش‌افزایی که در هفتم اسفندماه برگزار شد، توضیح داد: این دوره برای مربیان ورزش‌های همگانی خراسان شمالی برای نخستین بار در بجنورد برگزار شد و در این دوره مسائلی از قبیل مدیریت ورزش، روش‌های علمی، تمرینات نوین ورزشی، بحث‌های مرتبط با سند تحول ورزش‌های همگانی، روانشناسی ورزش، تغذیه و یافته‌های علمی مطرح شد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۲۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای فارس گفت: تا امروز، هفتم اردیبهشت نزدیک ۹ میلی‌متر بارش تجمعی در سطح استان نازل شد و در مجموع از ابتدای سال آبی جاری تاکنون به‌طور متوسط، ۲۰۳ میلی‌متر باران در فارس باریده است. سال آبی از آغاز مهر هر سال تا پایان شهریور سال بعد محاسبه می شود.

سیاوش بهروز افزود: بارندگی‌های بهاری مجموع حجم آب پشت سد‌های در حال بهره‌برداری استان فارس را به ۴۰ درصد رساند.
وی با اشاره به ثبت بارندگی در ایستگاه‌های مختلف گفت: بیشترین بارش طی فعالیت سامانه ب اخیر که آغاز آن از ۳۱ فروردین ثبت شده به ترتیب در شیراز با ۳۶ میلی‌متر، سوریان با ۳۳ میلی‌متر، صفاشهر با ۲۸.۵ میلی‌متر و اقلید با ۲۸ میلی‌متر بوده است.
بهروز ادامه داد: تاکنون تنها ۷۰ درصد از میانگین بلند مدت بارندگی استان محقق شده است، لذا صرفه‌جویی در همه بخش‌های مصرفی آب شامل آشامیدنی و بهداشت، صنعت و خدمات و به‌خصوص کشاورزی توصیه می‌شود.

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی
  • همایش پیاده روی در یاسوج