Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، از آمارنامه های یاد شده، در این مدت همچنین 50 فقره ضمانتنامه به ارزش 109 میلیارد و 993 میلیون ریال ابطال شد و 31 فقره ضمانتنامه به ارزش 84 میلیارد و 902 میلیون ریال در دست صدور است.
همچنین در 9 ماهه امسال تعداد 68 فقره قرارداد اعطای تسهیلات مالی به ارزش 193 میلیارد و 705 میلیون ریال با شرکت‌های فعال صنایع الکترونیک کشور در صحا منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمع مصوبه های اعطای تسهیلات مالی در دست عقد قرارداد در این مدت، 304 فقره به ارزش 956 میلیارد و 65 میلیون ریال عنوان شده است.
در حوزه اعطای تسهیلات در 2 سال گذشته (94 و 95) نیز ٨٠ درصد‏ ١٦ سال فعالیت قبلی صندوق، تسهیلات به شرکت های فناور اعطا شده است .
علاوه بر این در زمینه صدور ضمانت‌ نامه، عملکرد سال 94 و 95 صحا، سه برابر ١٦ سال فعالیت (تا پایان سال 93) بوده است.
پارسال تعداد 165 قرارداد اعطای تسهیلات به ارزش 668 میلیارد ریال با شرکت‌های فعال صنایع الکترونیک کشور در صحا منعقد شده است.
همچنین 95 فقره ضمانت‌نامه به ارزش 505 میلیارد ریال برای شرکت‌های فناور داخلی توسط صحا در سال گذشته صادر شده است.
سرمایه گذاری ریسک پذیر و خدمات کارشناسی‌، صدور ضمانتنامه و حمایت مالی و اعتباری از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک در بخش خصوصی و تعاونی‌ به ‌صورت تسهیلات و یا اعطای ‌کمک های ‌بلاعوض ‌به ‌افراد حقیقی یا حقوقی، اهداف و ماموریت اصلی صندوق را مطابق اساسنامه آن تشکیل می دهند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی

امتداد - مدیر عامل بانک مسکن گفت: در راستای اجرای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی بانک و با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی در کشور، طی دوره فعالیت دولت مردمی به ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعا به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر حسینی با تاکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف محترم و ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی کشور و از همه مهمتر، رضایت خدا و مردم می شود.

 

 

 

از این رو پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی در سریع‌ترین زمان ممکن با لحاظ منابع در اختیار، مورد تأکید اینجانب و هیأت مدیره بانک است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی