Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اختتامیه نخستین جشن فیلم یزد دوشنبه ۱۴اسفند ماه در باغ صدری تفت برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم یزد، نخستین جشن فیلم یزد که از ۴ اسفند ماه در شهر یزد آغاز شده بود، دوشنبه ۱۴ اسفند ماه با اهدای تندیس جشنواره به منتخبان در باغ صدری شهر تفت یزد به کار خود پایان خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فیلم‌های یه حبه قند، ده، ویلایی‌ها، آینه‌های روبرو، دو زن، زندان زنان، قرمز، روسری آبی، بانو در این جشن سینمایی به نمایش گذاشته شد.

به برگزیدگان، تندیس جشنواره که آن را میترا ارباب سلجوقی طراحی کرده و ساخته است، اهدا خواهد شد.
در اختتامیه این جشن ۴ تندیس مردمی نیز به انتخاب مردم به بهترین فیلم، بهترین کارگردان، بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر مرد اهدا می‌شود.

اجرای مراسم اختتامیه نخستین جشن فیلم یزد را علی درستکار بر عهده دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون برگزار می‌شود

صاحبعلی اصغری امروز در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون گفت: جشنواره بین المللی کوچ عشایر می‌تواند نقطه عطفی در ثبت و ضبط آداب و رسوم و فرهنگ عشایر کشور باشد ضمن اینکه این فرصتی است تا مردم در یک مکان جمع شده از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی لذت ببرند.

فرماندار بیله‌سوار مغان افزود: پارسال نخستین جشنواره‌ بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون با حضور دبیرکل سازمان همکاری اقتصادی اکو و سفیرانی از کشورهای مختلف جهان برگزار و استقبال بی‌نظیری از آن شد و امسال نیز تصمیم بر این است این جشنواره پررنگ‌تر و پررونق‌تر برگزار شود.

به گفته او، امسال میهمانانی از بیش از ۱۰ استان کشور در بخش عشایری دعوت شده‌اند و میهمانانی از خارج از کشور نیز در این جشنواره حضور خواهند داشت.

اصغری برپایی غرفه‌هایی برای عرضه صنایع دستی و نمایش فرهنگ و آداب و رسوم و معرفی ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری استان‌های مختلف کشور ، برگزاری مسابقات ورزش‌های بومی و محلی ، معرفی بهترین محصولات لبنی ، بهترین شتر دوکوهانه ، برنامه پخت انواع آش‌های محلی ، شوی اسب ، موسیقی محلی ، انتخاب قوچ برتر مغانه ، آلاچیق محلی و لباس سنتی را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این جشنواره ذکر کرد.

فرماندار بیله سوار مغان گفت: تمهیدات لازم ترافیکی و امنیتی و تعیین محل استقرار میهمانان انجام شده و تلاش می‌شود این جشنواره به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف
  • نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون برگزار می‌شود
  • معرفی نامزد‌های دومین جشنواره «عروسک‌خونه»/ زمان و مکان اختتامیه اعلام شد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • پوستر جنجالی جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد
  • پایان نخستین جشنواره حیات در مازندران با اعلام نفرات برتر
  • فیلم| برای نخستین بار؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد
  • جشنواره سراسری فیلم رفسنجان (شهرنما) برگزیدگان خود را شناخت
  • برای نخستین بار ؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد + فیلم