Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،عباس پور، رئیس کمیته تیر و کمان سنتی ایران گفت: به منظور آماده سازی ملی پوشان برای شرکت در مسابقات بین المللی منطقه آزاد ارس ۲۶ تیرانداز از ۹ تا ۱۴ اسفند ماه در شهر گردشگری سرعین اردو زده اند.

بهروز عباس نژاد سرمربی تیم ملی سنتی تیر و کمان ایران نیز از آمادگی کامل بازیکنان تیم ملی خبر داد و افزود: با شرایط خوب اردو به طور قطع در سکوی قهرمانی اولین دوره مسابقات بین المللی خواهیم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاطف ناصری فرماندار سرعین هم با حضور در اردوی تیم ملی با بیان اینکه این شهرستان آمادگی میزبانی از همه تیم های ملی را دارد افزود: امکانات خوب رفاهی شهرستان سرعین آماده پذیرایی از تیم های ملی است.

انتهای پیام/ح

اردوی تیم ملی تیروکمان در سرعین

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۳۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد

تیم ریکرو بانوان کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران در بخش تیمی را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در پایان مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی‌حسینی امتیاز 1926 را کسب کرده بود و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو بانوان ایران در بخش تیمی با امتیاز 1898 بود که در مسابقات جهانی ترکیه برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد بانوان ایران را 28 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • منطقه جهانی اورامان میزبان آیین سنتی کومسای می‌شود
  • خشکه مقدس هایی که تیرهای کمان شیطان هستند؛ خوارج امروز کیستند؟ (فیلم)
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان