Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی دایی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز صحبت هایی را انجام داد در مورد روند صعودی سایپا و شکست پرسپولیس در دربی 86 که شما را دعوت به خواندن این مصاحبه می کنیم.

کسب سهمیه آسیایی و نایب قهرمانی

خداراشکر بازیکنان سایپا در نیمه دوم بازی با فولاد خیلی خوب بازی کردند و با این برد به کسب سهمیه آسیایی امیدوار شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از الان تمام تلاشمان را می کنیم تا در این 5 بازی باقی مانده مسابقات لیگ برتر حداکثر امتیازات را بگیریم و خودمان را به رتبه دوم جدول می رسانیم تا سهمیه بگیریم.

تمام بازی ها حکم فینال را دارد

مطمئنا همه بازی های ما از اول سخت بوده و به چشم فینال به این بازی ها نگاه می کنیم و امیدوارم خدا کمک کند از این مسابقات سربلند بیرون بیاییم.

گام بلند برای قهرمانی سایپا

یک فصل دیگر با سایپا قرارداد دارم و اگر مشکلی به وجود نیاید و بودجه لازم را داشته باشیم تیم را برای قهرمانی می بندیم . متاسفانه در فصل جاری شرایطمان سخت بود اما خوشبختانه شرمنده نشدیم.

پرسپولیس از شرایط آرمانی دور بود

بازی دربی گذشته و دوست ندارم درمورد دربی زیاد صحبت کنم. پرسپولیس در این بازی از شرایط آرمانی خود نسبت به بازی های اخیر خیلی دور بود و در آن طرف استقلال باهوش و زیرک ظاهر شد.

رابطه من با پرسپولیس یکطرفه شده است

این آقایان هیچ کاری درمورد مالیاتم انجام نداده اند. این همه مدت با پرسپولیسی ها کنار آمدم و متاسفانه اتوبان یکطرفه نمی شود و من هم کاری ندارم و درگیر تیم خودم هستم و به اتین مسایل نمی پردازیم.

55 درصد پول گرفتیم و کارخانه سایپا کمک کند

در فصل جاری همه دست به دست هم دهیم تا تیم در وهله اول آسیایی شود.الان 5 بازی مانده و 55 درصد از قراردادمان را گرفتیم و انشالله کارخانه کمک کند تا بتوانیم مشکلات مالی را حل کنیم.

با کریمی قهرنبودم

با هیچ احدی قهر نبودم و فقط خیلی وقت بود که علی کریمی را ندیده بودم و مطمئن باشید چنین چیزی برای من بی معنا است.

مسوولان ورزش به خودشان بیاییند

امیدوارم مسوولان ورزش به خودشان بیایند تا بتوانیم خواسته هایی که فیفا از فوتبال ایران دارد و خواسته هایی که باشگاه ها از فیفا دارند را انجام دهیم.

خبرنگار: پوریا پورعرب

فوتبال دایی فوتبال سایپا پرسپولیس اینفانتینیو گرشاسبی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان

وزیر ورزش و جوانان طی دستوری به رییس فدراسیون فوتبال، از او خواست ضمن بررسی اتفاقات رخ داده در برخی از ورزشگاه‌های کشور، گزارش آسیب‌شناسی از رخ‌دادهای اخیر را ارائه کند.

به گزارش مشرق، در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رییس فدراسیون فوتبال آمده است: «همان‌طور که مطلع هستید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و هم‌چنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و هم‌چنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متأسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن هواداران ایرانی نبوده و متأسفانه رفتار برخی هوادارنماها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم کرده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و هم‌چنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود هستند. بر همین اساس باید تأکید کنم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش‌ کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همان‌طور که بارها تأکید کرده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است».

در همین راستا شایسته است با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و هم‌چنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث این‌چنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود.

بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این مأموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمام‌تر پیگیری خواهد کرد.»

دیگر خبرها

  • استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • علی دایی - پرسپولیس؟ شاید اتفاق بیافتد!
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • وقاحت که در آزادی رخ داد توهین به همه زنان بود
  • بیانیه تند پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با سپاهان
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد