Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز در پنجاه و هفتمین مجمع سالیانه بانک مرکزی تصریح کرد: بانک مرکزی در صنعت، خرید محصولات کشاورزی و همچنین در زمینه طرح‌های اشتغال نقش اساسی دارد.

وی بیان داشت: ما برای سال 97 طرح‌های بسیار خوبی برای اشتغال داریم که دیروز در شورای عالی اشتغال آنها را مصوب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌بینی ما این است که در بخش ساختمان و با طرح جدید 280 هزار اشتغال در صورت اجرای کامل این طرح ایجاد می‌شود.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: سال آینده 200 هزار واحد مسکونی ساختش آغاز شود. در این زمینه بانک‌ها باید ورود کنند، زیرا دولت قرار نیست مسکن بسازد، بلکه تنها تسهیلات را در اختیار می‌گذارد. در قدم اول برای توسعه‌گر زمین مجانی را می‌گذاریم و شما (بانک مرکزی) بانک مورد نظر را به توسعه‌گر می‌دهید و بخش‌های دیگر نیز از بودجه خودشان برای گاز، آب، برق، فاضلاب، پارک اختصاص می‌دهند. مردم آن محله به خانه‌های جدید می‌روند و خدای ناکرده اگر زلزله‌ای بیاید اعتماد بیشتری در این ساختمان جدید پیدا می‌کنند.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: با این طرح ارزش پولی و مالی مردم افزایش پیدا می‌کند. خانه قدیمی فرسوده‌شان تخریب می‌شود و در عوض این آپارتمان جدید در اختیار آنها قرار داده می‌شود و توسعه‌گر نیز 50 درصد آپارتمان را می‌فروشد و ما تسهیلات ویژه به خانه‌اولی‌هایی که می‌خواهند این واحدها را بخرند می‌دهیم که سود آن را 6 درصد اعلام کرده‌ایم.

ادامه دارد....

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۳۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود

ایسنا/فارس استاندار فارس پیشنهاد داد که در راستای شعار سال، تعاونی خیرین استان فارس با همکاری اداره تعاون و در جهت توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۵ اردیبهشت در آیین نکوداشت و تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری استان فارس با بیان اینکه استان فارس همواره در بسیاری از مجامع خیرین پیشتاز و شروع کننده بوده و به‌عنوان الگو مطرح شده است، خواستار تسهیل در فرآیندهای اداری و قانونی شد و گفت: خیرین در راستای کار خیر، هرگاه با مانعی مواجه شدند حتما ما را در جریان بگذارند تا شخصا در کمتر از ۲۴ ساعت جهت رفع مانع اقدامات لازم را انجام دهم.

محمدهادی ایمانیه، جلوگیری از موازی کاری را یکی دیگر از مسائلی عنوان کرد و خواستار ایجاد شبکه‌ای واحد برای هدفمندتر کردن کمک‌های خیرین شد.

وی همچنین پیشنهاد ایجاد تعاونی خیرین را مطرح کرد و گفت: این تعاونی با همکاری اداره تعاون و خیرین، می‌‍تواند شبکه‌‍‌ای را در زمینه توسعه اشتغال و تولید ایجاد کند که در راستای شعار سال گام بردارد.

ایمانیه در پایان صحبت‌های خود خواستار اطلاع رسانی گسترده برای ساماندهی کودکان کار، متکدی و بازمانده از تحصیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگران؛ صف اولی‌های جبهه تولید
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری در بوشهر
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • اشتغال بیش از ۶۴ هزار نفر در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • روزهایِ آخر کریمی قدوسی در پارلمان؛ طلایه دار ادعاهای تکذیب شده /توئیت های عضو پایداری دردسر هسته ای ایجاد خواهد کرد؟
  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال