Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-20@01:09:34 GMT

با بلیت لحظه آخری تور ارزان سفر کنید

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۱۴۰۶۸

اقتصاد > گزارش آگهی - .

یکی از عبارت‌هایی که خیلی به گوش‌مان می‌رسد بلیت لحظه آخری تور است که مدام اس ام اس‌های تبلیغاتی با این مضمون به گوشی‌های همراه‌مان ارسال می‌شوند. شاید برای بسیاری از افراد این عبارت چندان آشنا نباشد و ندانند با استفاده از این گزینه چه کار می‌توانند کنند.

تور مسافرتی

با دریافت این عبارت از طریق اس ام اس یا پیام تلگرامی متوجه خواهید شد که گزینه‌ای در اختیار دارید که می‌تواند سفری ارزان‌تر در اختیار شما قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع کلمه تور (Tour) سرویس‌های گردشگری هستند که به مسافران و گردشگران خدمات ارائه می‌دهند.

این خدمات هم شامل بلیت رفت و برگشت هوایی یا زمینی، رزرو هتل برای چند شب، ترنسفر مسافر از فرودگاه یا ترمینال به هتل و برگشت آن، معمولا یک روز گشت شهری و ... است.

بسیاری از افراد علاقمند هستند تا از تور استفاده نکنند و خود بلیتی تهیه کرده و هتلی رزرو کنند و به هرجایی که خواستند سفر کنند. البته که این انتخاب بسیار خوب است اما برای کسانیکه به مقصد آشنا نیستند و یا اگر مقصد خارج از کشور باشد، زبان انگلیسی یا زبان آن کشور را ندانند، کمی دشوار و همراه با استرس است که در این گونه مواقع با خرید بلیت تور می‌توان با خیالی راحت به سفر رفت.

بلیت لحظه آخری تور

کاری که باید انجام داد، جستجو در اینترنت است. بدین ترتیب که بلیت هواپیما و میزان هزینه هتل و هزینه‌های جانبی مانند رسیدن از فرودگاه به هتل و یا برگشت از هتل به فرودگاه را برآورد کرد. خوشبختانه با استفاده از سایت‌های فعال در این زمینه، این کار اصلا مشکل نیست. بعد از حساب هزینه‌ها و مقایسه با مبلغی که تور برای تعداد شبی که در سفر قرار است بمانید و بلیت رفت و برگشت از شما محاسبه می‌کند، می‌توانید حساب کنید که کدام برای شما با صرفه‌تر است. گاهی از اوقات قیمت‌ تورها بسیار بالاتر از مقداری که خود به سفر بروید، هست. در اینجاست که باید به دنبال بلیت تور لحظه آخری باشید.

این گزینه برای افراد به اصطلاح دقیقه نودی مناسب است. پیشنهاد می‌کنیم چمدان و هرآنچه که برای یک سفر لازم دارید را آماده کنید و در همین حین هم به دنبال تورهای لحظه آخری باشید. این کار با جستجوی عبارت "تور لحظه آخری" در گوگل میسر است. در این مواقع پیشنهادهای خوبی به شما از طرف برگزارکننده‌های این تورها  ارائه می‌شود.

دلیل این تورهای لحظه آخری این است که آژانس‌های مسافرتی و برگزارکننده‌های تورهای داخلی و خارجی به دلیل تکمیل نشدن صندلی‌های هواپیما یا خالی ماندن تعدادی از اتاق‌های بعضی هتل‌ها که با آنها طرف قرارداد هستند، در لحظات آخر مجبور به ارائه پیشنهاد تور لحظه آخری هستند و باید نرخ تورهای خود را پایین بیاورند تا ظرفیت‌های خالی‌شان را پر کنند. پس این اجبار آژانس‌ها برای کاهش قیمت و تکمیل ظرفیت‌شان به نفع شما خواهد شود و معمولا یک هفته یا حتی دو یا سه روز وقت دارید تا برای سفر دلخواه خود آماده شوید.

یکی از را‌ه‌ها برای یافتن تور لحظه آخری سایت دیوار است، با جستجو در این سایت می‌توانید آنچه که می‌خواهید را پیدا کنید. در واقع با جستجو در این سایت شاهد تورهای گروهی به شهرهای زیارتی شامل مشهد یا کربلا و نجف خواهید شد و یا تورهای یک روزه یا چند روزه به کویر و شهرهای تاریخی و همچنین تورهای خارجی به صورت زمینی و هوایی را می‌توانید به راحتی پیدا کنید.

 همچنین در صورتیکه بلیت توری دارید و امکان استفاده از آن را ندارید، گزینه فروش بلیت تور می‌تواند راه چاره شما باشد، می‌توانید آن را با قیمتی مناسب که نه شما ضرر کنید و نه خریدار در سایت دیوار به فروش برسانید.

2121

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولکس‌واگن‌های ارزان‌قیمت آماده ورود به بازار

فولکس‌واگن قصد دارد از سال ۲۰۲۶ از معماری الکتریکی چین در خودرو‌های برقی با برند فولکس‌واگن استفاده کند. این شرکت افزود که معماری الکتریکی چین به آن کمک می‌کند تا به هدف کاهش هزینه ۴۰ درصدی برای پلت فرم چینی در مقایسه با پلت فرم MEB خود در آلمان دست یابد. خودروساز آمریکایی تسلا رهبر بازار در این نوع معماری بوده است و برای تولید خودرو‌های کارآمدتر و ارزان‌تر استفاده می‌کند.

رالف براندشتاتر، رئیس و مدیرعامل گروه فولکس چین، به خبرنگاران گفت رقابت بسیار شدید است و ما باید ساختار هزینه خود را برای رقابت در این محیط تطبیق دهیم. این اعلامیه به دنبال شراکتی بود که سال گذشته ایجاد شد که فولکس واگن ۴.۹۹ درصد از اکسپنگ را به قیمت حدود ۷۰۰ میلیون دلار خریداری کرد و قصد داشت تا سال ۲۰۲۶ به طور مشترک دو مدل خودروی الکتریکی با برند فولکس واگن را عرضه کند.

فولکس‌واگن در تلاش است تا سهم بازار چین را که به رقبای محلی از دست داده است، پس بگیرد و در ماه فوریه اعلام کرد که اولین خودرو از دو خودرویی که قصد دارد با اکسپنگ توسعه دهد، یک شاسی‌بلند خواهد بود. خودروسازان گفتند که صرفه جویی در مقیاس و پلت فرم و همکاری نرم افزاری آنها باعث کاهش هزینه‌ها و کاهش ۳۰ درصدی زمان توسعه می‌شود.

فولکس‌واگن عنوان پرفروش‌ترین برند خودروی خود در چین را در اواخر سال ۲۰۲۲ به بی‌وای‌دی واگذار کرد. سهم بازار آن در چین در سال گذشته از ۱۸ درصد در سال ۲۰۱۸ در بحبوحه کاهش فروش موتور احتراقی به ۱۴ درصد کاهش یافت.

طبق گزارش رویترز، این خودروساز آلمانی در تلاش است تا محدوده محصولات خود را در چین گسترش دهد تا مشتریانی را جذب کند، زیرا قیمت فعلی آن بالاتر از قیمت بسیاری از رقبای چینی است. فولکس‌واگن هفته گذشته اعلام کرد که قصد دارد ۲.۵ میلیارد یورو (۲.۶۶ میلیارد دلار) در چین سرمایه‌گذاری کند.

منبع: ایسنا

tags # خودرو لوکس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • فرار لحظه آخری الگری از شکست!
  • فولکس واگن های ارزان می آید؟
  • مرغ ارزان شد/ قیمت جدید را ببینید
  • پیکان ۲-۲ هوادار؛ از گل لحظه آخری تا پاس گل رونالدینیویی، یک فوتبال جذاب!
  • راهنمای سفر لحظه آخری به استانبول
  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • فولکس‌واگن‌های ارزان‌قیمت آماده ورود به بازار
  • تولید ارزان هیدروژن از آب با ضایعات فلزی
  • سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ گران شد یا ارزان ؟
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان