Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شیائومی که پیش از این توانسته بود جای خود را در بین رقبای سازنده گوشی های هوشمند باز کند، حال اقدام به ساخت تلویزیونی جدید کرده است. این محصول Xiaomi Mi LED Smart TV 4C نام دارد و قرار است در تاریخ 7 مارس ( 16 اسفند ماه ) رونمایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نکته جالب اینجاست که سه روز پیش از رونمایی تلویزیون اسمارت تیوی شیائومی، این شرکت محصول جدید خود را در فروشگاه اینترنتی اش قرار داده و قیمت آن را نیز درج کرده است.

گفتنی است؛ هیچگونه اطلاعات خاصی از این تلویزیون فاش نشده است و در صفحه فروش این محصول، بخش مشخصات خالی گذاشته شده است.

همچنین لازم به ذکر است که این محصول دارای صفحه نمایش 43 اینچی و 55 اینچی است و به احتمال زیاد با قیمتی بالغ بر 429 دلار ( 1 میلیون و 600 هزار تومان ) و 613 دلار ( 2 میلیون و 400 هزار تومان ) برای فروش در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

تلویزیون Smart TV شیائومی را ببینید

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۴۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان منشا هر تحولی در جامعه هستند

به گزارش خبرنگار مهر، جلال رحیمی، ظهر چهارشنبه در جمع دانش آموزان دبیرستان‌های وابسته به مؤسسه عالی شهید مطهری افزود: معلمان با الگو قراردادن شهید مطهری می‌توانند به خوبی به رسالت خود عمل کنند.

وی بیان داشت: این استاد فرزانه پاره تن امام بود و آثار متعدد ایشان مورد تأیید بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بود.

رحیمی تصریح کرد: معلمان معماران آینده و افسران مقابله با جهل و نادانی در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه شهید مطهری نماد تمامی شهدا و اسوه و الگوی همه معلمان در جبهه علمی و جبهه عملی است، گفت: آثار شهید مطهری آثار بسیار ارزشمندی هستند.

کد خبر 6094385

دیگر خبرها

  • ارائه تکنولوژی‌های بومی در بخش کشاورزی/ رفع مشکل صادرات با آفت‌کش زیست‌سازگار
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفت‌کش زیست‌سازگار
  • موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است
  • معلمان منشا هر تحولی در جامعه هستند
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟
  • راست و دروغ تبلیغ محصولات غذایی در تلویزیون
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟