Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خلخال گفت: با دستور استاندار و جهت تسریع در نتیجه گیری، جلسات ستادتسهیل و رفع موانع تولید در استان اردبیل به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا فریدون بابایی صبح امروز در گفتگو با ازناو ،اظهار داشت: به دستور استاندار اردبیل و با هدف تسریع و سرعت بخشی در حل مشکلات سرمایه گذاران بخش خصوصی از این پس جلسات ستاد تسهیل به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور استاندار و سایر مسئولین با مدیریت از مرکز استان و برگزاری جلسات در شهرستان ها برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اهمیت این ایده جدید به این است که علاوه بر شتاب و از سر گیری مشکلات، مشکلات مطرح شده سرمایه گذاران به صورت زنده برای مسئول عالی اجرایی استان مطرح شده و همانجا مسئول عالی اجرایی استان در جهت حل مشکل دستگاه ذیربط را مکلف به حل مشکل سرمایه گذار و رفع موانع تولید می کند.

فرماندار خلخال گفت: قبلا دیده می شد جلسات ستاد تسهیل برگزار و سرمایه گذار با مراجعه به بانک، یا سایر دستگاه ها در میان مشکلات گرفتار و نمی توانست به نتیجه برسد ولی با این طرح وقتی مشکل از شهرستان برای یک سرمایه گذار مطرح می شود در آن سوی این سیستم مقام عالی استان با مدیران کل و مسئولین سایر ادارات مشکلات را شنیده و همان جا رفع مشکل می شود.

وی مهمترین اهمیت  سیستم  ویدئو  کنفرانسی راه اندازی شده در فرمانداری ها را صرفه جویی در وقت برای مسئولین شهرستان و استان دانست و خاطر نشان کرد:   باید برای رفع هر مشکل استاندار و مقام عالی استان باید هر هفته یا ماه چندین بار به یک شهرستان سفر می کرد  که این مشکل با راه اندازی این سیستم زنده ویدئو کنفرانسی حل شد.

بابایی  افزود: در جلسه ستاد تسهیل شهرستان خلخال  دو مشکل پیش پای سرمایه گذاران خلخال رفع شد؛ در این جلسه مشکل زیرساخت های آب ، برق ، تلفن  مجموعه گردشگری ازناو خلخال و همچنین مشکل تخصیص آب برای شهرک گلخانه ای مطرح و رفع شد ؛ مشکل چندین ساله سد معیشتی روستای بلیل بررسی و دستورات لازم برای سرعت بخشی برای حمایت سرمایه گذاران و جدیت دستگاه ها در رفع مشکلات آنان صادرشد.

به گزارش ازناو ، قبل از راه اندازی  سیستم  ویدئو کنفرانسی برای حل مشکلات موانع تولید توسط استاندار اردبیل ، اگر یک سرمایه گذار نامه یا طرحی داشت مجبور بود چندین بار به مرکز استان سفر کند که با  این رویه زمان زیادی صرف می شد.

با راه اندازی سیستم  ویدئو کنفرانسی مقام عالی استان اردبیل در جریان آخرین روند کاری یک پروژه و وضعیت سرمایه گذاری در جای جای استان قرار می گیرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسات سری ارتش آلمان به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفت

ارتش آلمان اعتراف کرد نقصی در ابزار ویدئوکنفرانسی که از آن استفاده می‌کند، هزاران جلسه را به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار داده است.

به گزارش ایسنا، Zeit Online گزارش داد که با استفاده از عبارات جستجوی ساده در سیستم Webex ارتش به جلسات بوندس‌ور آلمان (ارتش) دسترسی پیدا کرده است.

این روزنامه نوشت: «بیش از ۶۰۰۰ جلسه را می‌توان به صورت آنلاین یافت،» که برخی از آنها قرار بود طبقه‌بندی شوند.

ارتش گفت که این اشکال در عرض ۲۴ ساعت پس از اطلاع برطرف شد.

سخنگوی ارتش آلمان به خبرگزاری فرانسه گفت: شرکت در کنفرانس‌های ویدئویی بدون اطلاع شرکت‌کنندگان یا بدون مجوز امکان پذیر نبود. بنابراین هیچ محتوای محرمانه‌ای نمی‌تواند از کنفرانس‌ها درز پیدا کرده باشد.»

 پس از آن که روس‌ها در ماه مارس، صدای مقامات نیروی هوایی در مورد دادن موشک‌های دوربرد اوکراین را افشا کردند، این حادثه در حال حاضر توسط دادستان فدرال در حال بررسی است. وزیر دفاع آلمان با اشاره به مکالمات نظامی فاش شده هشدار داد که این همه «بازی پوتین» است.

 Zeit Online اعلام کرد که اتاق‌های ملاقات مورد استفاده ۲۴۸ هزار سرباز آلمانی را شناسایی کرده است. این نقض امنیتی در نسخه Webex خود بوندس‌ور رخ داده است که از نسخه عمومی ایمن‌تر است. خبرنگاران توانستند اتاق جلسه آنلاین اینگو گرهارتز، رئیس نیروی هوایی را که نامش در جریان نقض قبلی مطرح شده بود، پیدا کنند. زیت آنلاین گفت که ارتش تنها پس از آن که برای اظهار نظر به آنها مراجعه شد، از نقص‌های امنیتی آگاه شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشاورزی در خطر اپیدمی! مجلس به دنبال حل مشکل واردات نهاده‌های کشاورزی
  • تسهیل ازدواج جوانان با مهریه کم
  • همایش‌های هسته‌ای تسهیل کننده نیمی از اهداف توسعه پایدار
  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • جلسات سری ارتش آلمان به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفت
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال