Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر حوزه علمیه استان اردبیل گفت: کیفیت دوران تحصیل و تولید علم از مهمترین معیارهای آموزشی حوزه های علمیه استان اردبیل است که از اصلی ترین وظایف نهادهای آموزشی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام مهدی نوروزی، مدیر حوزه علمیه استان اردبیل امروز (13 اسفند ماه) با خبرنگاران خبرگزاری ها استان و فعالان مطبوعات استان گفت: ثبت نام و پذیرش طلبه برای سال تحصیلی جدید آغاز شد و در سه گروه داوطلبان، هشتم، نهم و دهم و گروه دوم پایه یازدهم، دوازدهم و پیش دانشگاه و گروه سوم دانشجویان که 31 واحد دانشگاهی پاس کرده اند، خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه ثبت نام از 12 اسفند تا 15 فروردین 97 خواهد بود، تصریح کرد: مرحله آزمون شفاهی از 18 تا 27 فروردین 97 و آزمون کتبی نیز روز جمعه 7 اردیبهشت ماه 97 در مصلی اردبیل خواهد بود.

 

حجت الاسلام نوروزی با یادآوری این مطلب علاقمندان برای ثبت نام می تواند به دفاتر حوزه های علمیه در سطح استان و یا پایگاه اینترنتی حوزه علمیه مراجعه کنند، افزود: ثبت نام طلبه های خواهر نیز همچون سال های قبل انجام می شود که علاقمندان می توانند به پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه خواهران مراجعه کنند.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه کیفیت دوران تحصیل و تولید علم از مهمترین معیارهای آموزشی حوزه های علمیه استان اردبیل است که از اصلی ترین وظایف نهادهای آموزشی است، ادامه داد: استنباط، تعمیق و تبیین آموزهای اسلامی، توجه به مباحث علمی و تبلیغ دین از مهمترین اهداف این پذیرش است.

 

مدیر حوزه علمیه استان اردبیل با بیان این مطلب که حدود 700 طلبه برادر و 700 طلبه خواهر در سطح حوزه های علمیه استان مشغول به تحصیل هستند، عنوان کرد: در خصوص کمبود فضای آموزشی هیچ محدودیتی در سطح استان نیست و کیفیت گزینی در دوره آموزشی مهمترین معیار پذیرش داوطلبان است.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد

مدیر کل امور زندانهای استان البرز از مهیا شدن شرایط تحصیل زندانیان البرز در تمامی مقاطع تحصیلی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، اصغر فتحی مدیرکل زندان‌های استان البرز گفت: به همت اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل زندان های استان البرز شرایط ادامه تحصیل برای زندانیان این استان در تمام مقاطع تحصیلی مهیا شد.

وی با اعلام این خبر افزود: در سال تحصیلی جاری 674 زندانی در مقاطع سوادآموزی، تحکیم و انتقال در حال ادامه تحصیل هستند که در مقایسه با سال گذشته رشد 20 برابری داشته است.

فتحی افزود: در مقطع متوسطه اول و دوم نیز پس از 4 سال وقفه تعداد 30 زندانی از طریق مدرسه آموزش از راه دور موفق به ادامه تحصیل شدند که تام شهریه این دانش آموزان از طریق اداره کل زندان‌های استان البرز پرداخت می شود.

‌انتقاد رئیس قوه قضائیه از استقرار زندان‌های بزرگ ‌در استان البرز/ برخی زندان‌ها‌ جابه‌جا شوند‌ رئیس سازمان زندان‌ها: به دنبال اجرای راهبرد خوابگاه ـ کارگاه هستیم

مدیر کل زندان‌های استان در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر یک زندانی خانم نیز در رشته روانشناسی مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور در حال تحصیل است و با هماهنگی‌های صورت گرفته نمایندگان این دانشگاه جهت اخذ امتحانات به ندامتگاه فردیس مراجعه می کنند.

وی در پایان افزود: تمام تلاش ما این است تا زندان فرصتی باشد برای بازگشت دوباره زندانیان به زندگی اجتماعی و ادامه تحصیل یکی از اولویت‌های مهم فرهنگی و تربیتی ما در زندان‌هاست که خوشبختانه در یک سال گذشته با رشد قابل تاملی روبرو بوده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • طلبه‌های جوان و افتخارآفرینان المپیاد‌های علمی در آمل تجلیل شدند
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد