Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا-ایلام نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: منابع دولتی در حال حاضر شرایط مناسبی برای تامین اعتبار ندارند اما تامین 85 درصدی اعتبار از طریق فاینانس در شورای اقتصاد موافقت شده است.

وی افزود: با رایزنی های انجام شده 15 درصد باقیمانده نیز در شورای اقتصاد مورد موافقت قرار گرفت و این پروژه 100 درصد از طریق فاینانس تأمین منابع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امینی اضافه کرد: پروژه اتصال ایلام به راه‌آهن سراسری در شورای پول و اعتبار جز پروژه های اولویت‌ دار کشور معرفی شده و این وزارتخانه برای تأمین اعتبار از طریق فاینانس و منابع ملی 2 سرمایه گذار ایرانی و خارجی مشخص کرده است.

وی با بیان اینکه حضور سرمایه گذار خارجی بدلیل نیاز به تجهیزات خارجی است، تاکید کرد: اگر این پروژه از طریق فاینانس تأمین منابع شود، بطور قطع سریع ‌تر اجرایی و به بهره‌برداری خواهد رسید.

امینی گفت: با توجه به اینکه ایلام یکی از مناطق در حال توسعه کشور است که روند پیشرفت آن با همت مدیران و دولت تدبیر و امید در حال شتاب است، اجرایی شدن راه آهن یکی از نیازها و ضروریاتی است که امروز به یکی از مطالبات به حق مردم تبدیل شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۱۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳۰ پنل‌خورشیدی بین عشایر ایلام توزیع می‌شود

فرزاد اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر از تامین ۶۳۰ پنل تولید برق خورشیدی برای عشایر این استان در سال‌جاری خبر داد.

وی افزود از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ حدود یک هزار و ۵۵۰ پنل خورشیدی برای تامین روشنایی چادرهای عشایر ایلام با همکاری شرکت برق استان توزیع شده است.

اسماعیلی عنوان کرد: براساس نیازسنجی انجام‌شده سه هزار پنل خورشیدی رای تامین روشنایی عشایر در ایلام نیاز است.

کد خبر 6094038

دیگر خبرها

  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • ۶۳۰ پنل‌خورشیدی بین عشایر ایلام توزیع می‌شود
  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • ۵۹ میلیارد تومان برای طرح های آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • ۵۹ میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت